ja inderdaad, de beredenering slaat nergens op. maar het is dus wel een bewuste keuze (geen goede)
Een kind is een eigen persoon en geen bezitting.
Het is hier al vaker over gegaan maar ik vind het raar dat er geen regels/limieten zjjn. Teske verdient op deze manier direct en indirect geld aan haar kind. Ze heeft waarschijnlijk veel meer kijkers omdat ze haar kindje steeds laat zien. Eigenlijk werkt haar kind dus voor haar. De arbeidsinspectie zou hier toezicht op moeten houden. Een kind mag maar een aantal dagen per jaar werken. In de filmwereld wordt hier op gehandhaafd, waarom geldt dit ook niet voor YouTubers/ influencers?
Hier continu over praten op een forum heeft toch geen enkele zin? Als het je écht zo erg dwars zit, verenig je dan, start een petitie en schrijf de arbeidsinspectie aan.
Het heeft zeker wel zin. Als (onwetende, voor zover dat nú nog kan) youtuber kan dit je inzicht geven en dus reden om ermee te stoppen.
Toen ik een (mini)kanaal had en familievloggen net een ding was kon ik niet wachten tot ik zelf mijn gezinnetje had en ik dat kon vloggen. Maar door op FF mee te lezen en dus ook hierover, heb ik inzicht gekregen op mijn kind zijn privacy (en mijn eigen) en uiteindelijk ziet niemand online nog mijn kind zijn gezicht en probeer ik mijn kind onherkenbaar op beeld te brengen en op te letten met wat ik deel.
Daarnaast kan ook een familielid of vriendin van een (beginnende/kleine/grote) influencer vriend(in) ook het inzicht krijgen en die infuvriend erop wijzen waardoor er toch verandering in komt.
Het kan natuurlijk ook meer inzicht bij onszelf geven en ervoor zorgen dat je stopt met kijken. (of diegene erop wijst).
Kan je vertellen dat dat geen enkele zin heeft, is toch allemaal al gebeurd.
Edit: vind Tetske zelf overigens niet zo heel boeiend in dit gesprek. Vind die in beelden bij lange na niet de ergste.
Zou ze ook niet denken van: maar ik laat geen erge dingen zien zoals die andere influencers, denk aan kind op een potje, zeggen dat hij een poepluier heeft etc. Dus dan is het oké?
Ik moet zeggen dat ik geen video’s meer kijk van Teske omdat dat kind zo centraal staat, hoe schattig/cute/ lief het ook is, om redenen die hier in eerdere comments werden genoemd.
Estée Lalonde is verloofd!
Ik zag het! Zo benieuwd wie haar nieuwe man is
Zouden ze het op guru gossiper weten? Haha wel knap dat ze hem zo uit beeld houd.
Ja ook goed, snap het helemaal met het gedoe rondom Aslan. Zoveel haat…
In een podcast heeft ze weleens verteld dat hij zelf helemaal geen social media heeft en geen idee had wie zij was!
Beetje triest wel, 2 maanden nadat ze meerdere tiktoks had geplaatst dat ze maar niet werd gevraagd
hoezo is dat triest
Ze zegt dat ze ultimatums wil normaliseren, dus “laat mij weten of je met mij wil trouwen anders ben ik weg.” En dan 1 maand later is ze verloofd haha.
Oh en in de verlovingsvideo geeft ze ook nog toe dat ze altijd al verloofd wilde zijn, maakt niet uit met wie.
Vind het verder wel heel leuk voor haar, maar ze vertelt het een beetje raar.
Vind ik ook, ik kan mij haar tiktoks nog heel goed herinneren.
Vanaf ongeveer 15:00, heb de video een timetag gegeven.
Kon niet helpen sneaky te lachen om het berichtje van die vriend…post die hier ook toevallig?
Wat gebeurt er dan? Klagen ze dan weer.
Hij geeft toe bij een recente vriend (die zijn FB open had laten staan op Bram’s computer) te hebben gekeken in zijn PM’s, dat is natuurlijk al gewoon kut. Maar toen kwam hij een bericht tegen dat iemand zei “Bij bram? Hij is zo vies!” en dat vond ik echt een klapper.
Maar even, je kan heus ook zelf even 30 seconden kijken, ik heb godver een timestamp ingevoegd zodat je niet zelf hoeft te zoeken
Hahahah mooi.