Ik zag het! Zo benieuwd wie haar nieuwe man is
Zouden ze het op guru gossiper weten? Haha wel knap dat ze hem zo uit beeld houd.
Ja ook goed, snap het helemaal met het gedoe rondom Aslan. Zoveel haat…
In een podcast heeft ze weleens verteld dat hij zelf helemaal geen social media heeft en geen idee had wie zij was!
Beetje triest wel, 2 maanden nadat ze meerdere tiktoks had geplaatst dat ze maar niet werd gevraagd
hoezo is dat triest
Ze zegt dat ze ultimatums wil normaliseren, dus “laat mij weten of je met mij wil trouwen anders ben ik weg.” En dan 1 maand later is ze verloofd haha.
Oh en in de verlovingsvideo geeft ze ook nog toe dat ze altijd al verloofd wilde zijn, maakt niet uit met wie.
Vind het verder wel heel leuk voor haar, maar ze vertelt het een beetje raar.
Vind ik ook, ik kan mij haar tiktoks nog heel goed herinneren.
Vanaf ongeveer 15:00, heb de video een timetag gegeven.
Kon niet helpen sneaky te lachen om het berichtje van die vriend…post die hier ook toevallig?
Wat gebeurt er dan? Klagen ze dan weer.
Hij geeft toe bij een recente vriend (die zijn FB open had laten staan op Bram’s computer) te hebben gekeken in zijn PM’s, dat is natuurlijk al gewoon kut. Maar toen kwam hij een bericht tegen dat iemand zei “Bij bram? Hij is zo vies!” en dat vond ik echt een klapper.
Maar even, je kan heus ook zelf even 30 seconden kijken, ik heb godver een timestamp ingevoegd zodat je niet zelf hoeft te zoeken
Hahahah mooi.
Ik vind Bram zoveel op Nick lijken qua manier van bewegen/praten en ook uiterlijk wel een beetje
Behalve dat Nick sympathiek is dan en Bram niet
Ik vind die bijnaam ‘‘poes’’ naar elkaar toe zo stom klinken
Debbie haar hond is laatst letterlijk gestikt tijdens het wandelen, en nu neemt ze weer een engelse bulldog? Echt waarom nemen mensen nog dit soort rassen
Ik zie dit echt totaal niet whahaha, maar ja sowieso is Nick leuk, voor zover we weten natuurlijk.
Volgens mij gaat het hier al (veel te veel en te lang) over in het beauty topic
Voor de liefhebber: de vlog waarin Bram MENSONTEREND (zijn woorden) wordt behandeld en in een krottenhotel (mijn woorden) moet slapen vanwege een geannuleerde vlucht staat online.
Ah top dan kan ik die op “niet geinteresseerd” zetten.
Ik heb een klein stukje gekeken (ik verveel me). En wat erg dit. Hij filmt gewoon die medewerkster van het vliegveld terwijl ze uitlegt wat er nu gaat gebeuren waar ze sowieso geen toestemming voor heeft gegeven.
En hij vindt dat hij mensonterend behandeld wordt, als vee behandeld wordt, hij had al geen hoge verwachtingen van luchtvaartmaatschappijen en hij verbaasd zich erover hoe ver men gaat en dat je je ‘autonomie volledig laat afpakken’.
Oh en hij is aan het klagen dat de taxi al om half 4 kwam terwijl de vlucht om 6 uur ging. Dat is volgens hem echt véél te vroeg. Ik weet niet of ik nou gek ben, maar dat lijkt me een hele normale tijd toch? Je hoort 2 uur vantevoren aanwezig te zijn dacht ik altijd.
En verder kon ik het niet meer aan dus meer heb ik niet gezien.