Het influencertopic #22

Ik heb niet zo’n hekel aan bram als de meeste van jullie maar in dit geval vind ik het wel echt heel erg veel gezeur. Ik begrijp wel goed dat je mega baalt als je naar huis wil maar je moet ineens blijven, maar het gaat om veiligheid en tja, iemand (een aantal iemanden) heeft dan pech. Vind dat ook echt stom dat hij zegt ‘ja waarom moeten wij het dan zijn!!’ En dat hij de redenen waarom zij geselecteerd zijn dom vindt (geen kinderen, geen businessclass, minst vaak met KLM gevlogen); ja tuurlijk het zijn redelijk arbitraire redenen maar er is ook niet een betere regel te bedenken denk ik?

Over dit, ik kan mij wel voorstellen dat als het vliegveld heel klein is zoals hij zegt, je niet zoveel tijd nodig hebt (de gate was letterlijk naast de security en waarschijnlijk was de security recht naast de incheckbalies en was het niet heel druk).

4 likes

Ik dacht ga ook even kijken en ze zijn nog niet eens weg van het vliegveld in Florence of ik wil die man al door mn scherm trekken en door elkaar schudden. Wat een zeikerd. Tuurlijk is het kut dat je niet kan vliegen, maar mijn god, zeik niet zo. Ook dat zielige muziekje eronder, doe normaal.

12 likes

ik vind hem zo naar, ik vind bonnies vlogs vaak wel leuk maar ik weiger echt om de video’s met hem erin te kijken. ik weet niet eens wat het is (buiten die nare age gap relatie die hij had want dat vind ik ook al creepy) maar ik kan hem echt geen 1 seconde kijken

13 likes

Teeering ik kan Bram echt niet aan. Echt vet mensonterend dat je 250 euro cash krijgt met hotel, transport heen en weer, avondeten en een ontbijtzakje om half 4 's nachts!!! Hoe is dit als vee behandeld worden. Ik trek deze vent echt zo slecht.

Snap ook dat gezeik om dat eten niet. Als hij die dag wel naar huis was gevlogen had hij ook nog eten moeten kopen bij thuiskomst. Boehoe dat het dan tegenvalt en je even naar de Burger King moet.

33 likes

Ahahahaha ik had dit heel graag willen zien

14 likes

Ik zou graag een videoland serie willen waarin bram dingen moet doen die totaal niet luxe zijn.

16 likes

Laatst bij een lezersvraag werd gevraagd waarom hij nooit chagrijnig of boos is en hij bevestigde dat. Ik vind ‘m een brok chagrijn.

14 likes

Dat je dit ook gewoon edit en denkt: ja, dit ga ik online gooien.

12 likes

Ja precies! Ik vraag me ook af wat hij anders had gewild? Hij kreeg compensatie, eten, verblijf, vervoer en een vervangende vlucht. Is al eerder gezegd dat hij dat allemaal kreeg, maar ik ben bijna benieuwd naar zijn antwoord

2 likes

Echte Brammies in de jungle ofzo

22 likes

Haha ik vond dat ook heel fake, die kan je gewoon zelf verzinnen. Ik zou het wel weten ("@Hihalarisch hoe kom jij aan dat geweldige gevoel voor humor???" bijv)

Vind trouwens wel dat Bram leuk kan editen en daarom kijk ik best regelmatig

5 likes

Bram en Bonnie in de jungle bekt wel lekker.

5 likes

Ik kijk nooit Bonnie maar keek net ff, maar is haar nieuwe kin nou weer weg? Want ze ziet er weer precies zo uit als voor die ingreep?

7 likes

waren/zijn tijdelijke fillers.

9 likes

Bram en Bonnie in ter Apel

11 likes

Ja echt een wereld van verschil meid

71 likes

wie?

4 likes

Mijn handen gaan dan echt jeuken om die muur barbie-/ zuurstokroze te schilderen. :joy:

10 likes

Styleandsugar. Meer een interieur/mommy influenza

4 likes

Die gast is toch niet meer serieus te nemen? Valt me mee dat ie niet jankend als een klein kind op de grond is gaan liggen. Sneu neus.

9 likes