Is Celine Charlotte van de radar verdwenen zie echt nooit meer iets van haar
Over een paar weken moet ze vast weer een cursus promoten en plaatst ze ineens weer heel veel
Hahaha ja dan is haar geld bijna op en moet ze weer. Of als ze een 2e Tesla wil, ofzo.
OkĂ© ik heb geen kinderen dus misschien onderschat ik het helemaal hoor maar ik ben altijd zo verbaasd als ik vrij recente moeders dingen zie posten als âIk heb maar 30 minuten om te koken en te eten want ben alleen met babyâ (Leonie ter Veld) of zoân post als Co with the flow waarop ze zegt dat het kwart over 2 is en ze nog geen tijd heeft gehad om te douchen, kolven, lunchen, water te drinken of wat dan ook want baby. Ik begrijp best dat je je huishouden niet spik en span op orde hebt enzo maar je kan een baby toch prima 5 min in een wippertje/box/nestje neerleggen om te douchen of een boterham te smeren? Of in een draagzak doen zodat ie tegen je aan kan hangen terwijl je even wat te eten maakt. Misschien denk ik er te makkelijk over hoor maar als je zelfs geen tijd hebt gehad om een glas water te drinken is dat volgens mij gewoon je eigen keuze.
Dat kan ook echt prima. En co heeft ook nog eens haar vriend lopen die is dus geen eens alleen thuis.
Maar dat je geen eens tijd hebt om wat eten naar binnen te schuiven of iets drinken is echt onzin. Kan mij voorstellen dat dit alleen lastiger is als je een huilbaby hebt.
Diana Leeflang is ten huwelijk gevraagd
Ik begreep dat ook nooit, en nu ik zelf kinderen heb begrijp ik het nog steeds niet. Maarja je hebt ook moeders op wie het babietje de hele dag geplakt zit; heerlijk voor baby, maar je moet soms ook voor jezelf zorgen ja
Nu al zin in.
Het is juist dankzij mn bby dat ik kan eten want hij kookt vrijwel elke dag voor me
Haha zij zit zo erg in mijn irritainment zone, ben ook heel benieuwd wat nu weer de reden is.
Ik ben niet zo anti-Bram als de meesten hier, maar ergerde me nu ook wel even aan hem. Hij heeft van Veneta gordijnen gekregen in drie kamers, maar heeft nu spijt van zân keuzes qua kleur en lengte. Dus wil ze alle drie laten vervangen! Ik begrijp dat dit een service is die Veneta biedt, maar alsnog vind ik dat wel een beetje stom, had je dan iets langer georiĂ«nteerd ofzo
Zou het niet gewoon een onderdeel van de samenwerking zijn?
Denk je? Om te laten zien dat ze 100% tevredenheidsgarantie hebben ofzo? Dat zou kunnen, maar ik krijg zelf eerder een negatiever beeld van Veneta door Bramâs âreclameâ. Hij heeft nu Roosmarijn Koster uitgenodigd om ook naar de gordijnen te kijken en haar mening te geven en ze hebben het dan over âkantoorgordijnenâ, de kleur is âdoorgerooktâ en de lengte was een âafgeknipt rokjeâ. Terwijl Bram deze gordijnen dus heeft uitgekozen samen met een adviseur van Veneta.
Zij heeft al eens meegedaan toch? Toen het voor onbekende mensen was 1 seizoen/speciale week ofzo dacht ik.
Deze emoji wordt toch doorgaans een beetje sarcastisch gebruikt?
Vraag: Ik heb nog nooit een vlog van bonnie bekeken. Mis ik iets? (heb haar alleen eens voorbij zien komen in vlogs van Alwin)
Nee
Ik vind het dubbel, er zijn dagen bij dat dat inderdaad wel lukt.
Maar soms heb je wel momenten dat je kolft, troost, luier verschoont, in bad doet. Fles geeft, Weer troost, flesjes uitspoelt. Bedje verschoont, kind heeft weer gescheten, en dat zelfde cirkeltje 6x per dag. Dat je denk: goh mag moeders zelf ook een boterham of zit dat er niet in vandaag?
Vroeger wel, tegenwoordig is ze nogal dertien in een dozijn.