Dit is toch gewoon sarcastisch?
Dat mag ik hopen ja
Ik denk van niet eerkijk gezegd? 🫣
Nee helaas niet. Haar hele huis is in zulke tinten, dus ik vrees echt dat ze dit meent.
Ah Ravechel is weer herenigd met haar - ik verzin dit niet- raverhelft. Ja meid nu weten we wel dat je niet vies bent van een pilletje in je mik, we get it, stop maar…
Heerlijk, mijn ultieme cringe, ravechel op stap!
Ik heb haar vrijdag gezien, was namelijk ook op het festival. De beelden op insta: non-stop aan het raven (= leven). Hoe ik haar zag: zittend op een bankje non-stop op haar telefoon Ik ga natuurlijk ook wel eens ff zitten maar vond het contrast met insta wel grappig. De stories moesten natuurlijk meteen gedeeld worden #allesvoordegram
Hahaha wat een grap. Maar was dit toevallig een momentopname of zat ze de hele avond veel?
Ik vind Bonnie echt superknap in die foto’s/filmpjes van het feestje van Nick
Ik heb haar niet de hele avond gezien, dus het kan goed zijn dat ze gewoon eventjes zat natuurlijk maar vind het sowieso best cringe dat je zoveel filmpjes van jezelf post alsof het ook echt lijkt dat ze heeft gevraagd van: “wil je me eventjes filmen voor de gram?”
Hoe vroeg jij dan voor dat filmpje in de dixie
Die heeft de gram niet gehaald
Is Celine Charlotte van de radar verdwenen zie echt nooit meer iets van haar
Over een paar weken moet ze vast weer een cursus promoten en plaatst ze ineens weer heel veel
Hahaha ja dan is haar geld bijna op en moet ze weer. Of als ze een 2e Tesla wil, ofzo.
Oké ik heb geen kinderen dus misschien onderschat ik het helemaal hoor maar ik ben altijd zo verbaasd als ik vrij recente moeders dingen zie posten als ‘Ik heb maar 30 minuten om te koken en te eten want ben alleen met baby’ (Leonie ter Veld) of zo’n post als Co with the flow waarop ze zegt dat het kwart over 2 is en ze nog geen tijd heeft gehad om te douchen, kolven, lunchen, water te drinken of wat dan ook want baby. Ik begrijp best dat je je huishouden niet spik en span op orde hebt enzo maar je kan een baby toch prima 5 min in een wippertje/box/nestje neerleggen om te douchen of een boterham te smeren? Of in een draagzak doen zodat ie tegen je aan kan hangen terwijl je even wat te eten maakt. Misschien denk ik er te makkelijk over hoor maar als je zelfs geen tijd hebt gehad om een glas water te drinken is dat volgens mij gewoon je eigen keuze.
Dat kan ook echt prima. En co heeft ook nog eens haar vriend lopen die is dus geen eens alleen thuis.
Maar dat je geen eens tijd hebt om wat eten naar binnen te schuiven of iets drinken is echt onzin. Kan mij voorstellen dat dit alleen lastiger is als je een huilbaby hebt.
Diana Leeflang is ten huwelijk gevraagd
Ik begreep dat ook nooit, en nu ik zelf kinderen heb begrijp ik het nog steeds niet. Maarja je hebt ook moeders op wie het babietje de hele dag geplakt zit; heerlijk voor baby, maar je moet soms ook voor jezelf zorgen ja
Nu al zin in.