Het influencertopic #22

Het is juist dankzij mn bby dat ik kan eten want hij kookt vrijwel elke dag voor me :nail_care:

9 likes

Haha zij zit zo erg in mijn irritainment zone, ben ook heel benieuwd wat nu weer de reden is.

5 likes

Ik ben niet zo anti-Bram als de meesten hier, maar ergerde me nu ook wel even aan hem. Hij heeft van Veneta gordijnen gekregen in drie kamers, maar heeft nu spijt van z’n keuzes qua kleur en lengte. Dus wil ze alle drie laten vervangen! Ik begrijp dat dit een service is die Veneta biedt, maar alsnog vind ik dat wel een beetje stom, had je dan iets langer georiĂ«nteerd ofzo

17 likes

Wil dit aankomend seizoen!!! (post van De Slimste Mens)

16 likes

Zou het niet gewoon een onderdeel van de samenwerking zijn?

6 likes

Denk je? Om te laten zien dat ze 100% tevredenheidsgarantie hebben ofzo? Dat zou kunnen, maar ik krijg zelf eerder een negatiever beeld van Veneta door Bram’s ‘reclame’. Hij heeft nu Roosmarijn Koster uitgenodigd om ook naar de gordijnen te kijken en haar mening te geven en ze hebben het dan over ‘kantoorgordijnen’, de kleur is ‘doorgerookt’ en de lengte was een ‘afgeknipt rokje’. Terwijl Bram deze gordijnen dus heeft uitgekozen samen met een adviseur van Veneta.

11 likes

Zij heeft al eens meegedaan toch? Toen het voor onbekende mensen was 1 seizoen/speciale week ofzo dacht ik.

7 likes

Deze emoji wordt toch doorgaans een beetje sarcastisch gebruikt?

5 likes

Vraag: Ik heb nog nooit een vlog van bonnie bekeken. Mis ik iets? (heb haar alleen eens voorbij zien komen in vlogs van Alwin)

2 likes

Nee

21 likes

Ik vind het dubbel, er zijn dagen bij dat dat inderdaad wel lukt.
Maar soms heb je wel momenten dat je kolft, troost, luier verschoont, in bad doet. Fles geeft, Weer troost, flesjes uitspoelt. Bedje verschoont, kind heeft weer gescheten, en dat zelfde cirkeltje 6x per dag. Dat je denk: goh mag moeders zelf ook een boterham of zit dat er niet in vandaag?

9 likes

Vroeger wel, tegenwoordig is ze nogal dertien in een dozijn.

7 likes

Ze heeft mee gedaan aan Beat the champions en Ik weet er alles van. En ze was best goed kan ik mij herinneren. De slimste mens weet ik even niet.

3 likes

Een baby kan ook gewoon even in de box of wipstoeltje liggen he zodat je kan poepen/drinken/boterham smeren/plassen
 Het is niet zo dat als ie even jammert dat ie dan kapot gaat ofzo. Ik erger me ook kapot aan dit soort stories (zieke/huilbabys uitgezonderd maar daar gaat het doorgaans niet om)

15 likes

Wow ik volgde haar vroeger echt altijd, nu al jaren niet meer. Doet ze nog veel als influencer? Weet nog wel dat ze haar vriendje als verrassing ging opzoeken in Engeland.

6 likes

Het is denk ik ook vooral hoe je er als moeder zelf mee omgaat. Ik heb vriendinnen die hun kinderen prima even in de wieg of box neerleggen en iets voor hunzelf gaan doen. Maar heb ook een vriendin die als het kind nog maar kirt er meteen bovenop zit :woman_shrugging:t3:

5 likes

Ik zou het wel heel grappig vinden als ze dan vet veel blijkt te weten.

5 likes

Anders oordelen we even niet zoveel over of een moeder wel of niet aan dr baby zit vastgeplakt/hoeveel ze de baby weg legt/of ze wel of niet kan plassen. Denk dat de ouders zelf het beste weten hoe ze met hun baby om moeten gaan en wat wel en niet kan/goed voelt toch??

Erger me dan weer dood juist aan deze eindeloze stroom van ‘huh nou bij mij kan dat gewoon hoor!’ (en ik heb nieteens een kind)

87 likes

Als een baby al zoveel van je tijd kost dan staat ze met een dreumes die loopt (wil niet in de box en vaak nog maar een dutje) nog wat te wachten
 ik vond die dreumes/peutertijd pittiger dan een baby, ondanks dat ze op 6/7 voedingen zat, ziekenhuiscontroles had etc.

6 likes

Die vrouw is nie dom (en zie berichten hierbove, heeft aan meer programma’s mee gedaan) dus zou me helemaal niks verbazen!

5 likes