Ik verbaas me er vooral over dat je zegt geen tijd te hebben om een glas water te drinken, maar wel de tijd vindt om dit alles te posten op je Insta, maar dat zal aan mij liggen
Ik denk dat ik de volwassen-tijd het moeilijkste vind want dan kunnen ze het ineens niet meer laten om de hele tijd overal hun mening over te geven en hun persoonlijke ervaring te delen over dingen die niemand interesseren
Oh, zo bedoelde ik hem niet
Ik zie ook dat Aranka nu voor een sponreisje (?) op Curacao zit. En dat terwijl ze vrijwel niks meer met haar blog doet, misschien toch vanwege haar Insta?
ik vind haar reisvlogs wel heel leuk hoor. oude van vietnam en sri lanka of die interrail
Zo werkt het dus wel.
Ik ben ook ontevreden over de gordijnen die ik onlangs heb besteld, maar dat was echt een foutje vanuit onze kant door niet genoeg nadenken. Ze willen dan dat je ze terugstuurt en je krijgt geheel nieuwe op maat gemaakte gordijnen. We konden zelfs ipv rolgordijnen andere gordijnen kiezen. Hebben we niet gedaan want we willen het anders en duurzamer oplossen, maar dat kan dus echt. Ik heb geen idee wat ze met die andere gordijnen doen.
Ja, sommige op maat gemaakte dingen kan je echt niet makkelijk doorverkopen als het geen standaardmaten betreft. Aan de andere kant betekent het vooral dat ze er dusdanig genoeg voor vragen dat ze dit kunnen aanbieden als service.
Kan er niet tegen dat ik dan niet meer weet of ik het me nu ingedacht/door de war met andere programma’s heb gehaald of dat het echt zo was
Dus heb het even opgezocht:
Ik erger me ook telkens meer. Klinkt heel onaardig maar vind hem echt een groot kind. Die hele langzame gedachtegangen ook… pff zo praat je een vlog wel vol. Misschien ook omdat het dagelijkse vlogs zijn dat hij elke simpele gedachte uitspreekt.
En ik heb vooral een hekel aan deze uitdrukking op wiens gezicht dan ook alleen dan met open ogen, hieronder een heel verhaal daarover
Samenvatting
dit dus wat die rechter doet
zoooo vermoeiend die blik
Dat doet Bram dus bij het voorlezen van een enorm spannende brief van een deurwaarder wat -surprise surprise- natuurlijk niks voorstelt
Een voormalig vriendin van me haar vriend deed ook op bijna elke foto deze uitdrukking en ik kon het toen ook al niet verdragen
Ik vind de uitdrukking van die linker anders ook best irri
Wel weer typisch Bram dat hij zegt: “Ja ik kijk nooit meer op dat e-mail adres van de bosbabes truien hoor dat is al weer zo lang geleden” en daardoor dus cruciale info mist zoals aanmaningen. Ookal ging het nu maar om 9 euro, het is weer zo laks en zo van “Oh ik wist niet dat dat moest hoor ”.
Hij zou dan bijna nog net de schuld even op t bedrijf die zit te wachten op t geld schuiven.
Zij lijken eigenlijk best veel op elkaar als je ze zo ziet
Ja vond het ook wel dom dat hij deed van waarom deze heisa voor die paar euro, maar zo werkt dat toch niet. Hij vindt het zelf toch ook fijn als de facturen die hij stuurt gewoon betaald worden.
Haha ja die kijkt heel vaak zo op thumbnails volgens mij, iemand had dat een keer naast elkaar gezet heel grappig
Ze zijn ook 1 en dezelfde persoon als influencer. Ze maken beide exact dezelfde content. Dezelfde concepten worden in precies dezelfde stijl uitgevoerd.
Ze maken ook kinderboeken en wat ik mij al een tijdje afvraag is hoe goed die boeken zijn, zijn er hier ouders die voor hun kinderen die boeken kopen? Want ze winnen elk jaar waar de kinderjury prijs volgens mij, maar dat is echt oneerlijk als je met zulke mega grote platformen campagne kan voeren.
In ieder geval worden ze rijk door kinderen.
Ja, het werd ook al benoemd in de vlog dat de adviseur langs was gekomen. Heel expliciet dat als je het niet mooi vind ook mag omruilen binnen bepaald aantal dagen. Niet alleen als de maat verkeerd is.
Wie bedoel je?
Rutger en Thomas.
Denk ook dat het in scène is gezet. Al denk ik als neutrale kijker dan daar ga ik dus nooit gordijnen kopen. Dan zit ik extra te betalen voor andere die er niet goed over nadenken, want iemand moet de prijs betalen. Of ik ben niet de doelgroep omdat ik weet wat ik wil.