Ooh ik keek altijd naar Rutger toen hij nog vlogde en van die video’s maakte over het songfestival en 24fur kitchen met Iamtheknees.
En inneens ging hij alleen maar van die rare challenges doen en kindervideo’s maken. Vind het ergens een beetje raar dat er van die mannen enthousiaste kindercontent maken, een beetje i am a cool mom vibes.
Je praat dan met zo’n mega overdreven enthousiaste stem en gezichtsuitdrukkingen, en dan zet je de camera uit en ga je met je serieuze volwassen gezicht je geld tellen.
Ja met die open mond, gewoon op elke thumbnail, net als Thomas.
Nou het lijkt erop dat Gio en Jade weer uit elkaar zijn. Zag op TikTok een fragment voorbijkomen van z’n vlog waarin hij in vage termen zegt dat “het ff niet zo lekker gaat” en “mensen misschien wel kunnen raden waarom” en hij sluit z’n vlog af met ‘Man who can’t be moved’ van the Script terwijl hij dramatisch in de camera kijkt
Hahaha en ik ben nu ff onderzoek aan het doen (don’t judge) en kijk het ongemak op 1:46 ai ai aiiii
Iemand de blog van Noorie Ana gezien over haar verlovingsfeest? Zo mooi! Als de verloving als zo is, ben ik echt benieuwd naar de echte trouw.
Hij leeft zijn leven echt als een soort soap met al die vaagheid en insinuaties, doodvermoeiend lijkt het me.
Weet niet eens of dit nou een geplande stunt is weer om zijn views op te krikken of dat het echt niet goed gaat tussen ze, maar in beide gevallen is het te triest om aan te zien allemaal.
Jade heeft echt de carriereboost van haar leven gehad toen ze vorig jaar rond deze tijd uit elkaar gingen, dus niks verbaast mij meer
Het ergste vind ik nog dat het ook altijd om die meiden draait, jonge meiden.
Als Jade er niet is zoekt hij wel een andere meid voor z’n clickbait, zoals die Athena een tijd geleden.
Maar ook neemt hij zijn vrienden erin mee, nu ook weer met dat hele “Wie krijgt (krijgt!) Emma” puberale gezeik. Die meiden boeit het overigens geen fuck want die winnen alleen maar, terecht, maar dat dit soort youtubejochies niks beters kunnen verzinnen voor hun content dan meiden of ergens in een sloot springen…
Floris Keijzer kan zijn geluk dan niet op (overal komt dat stomme lied voorbij😡)
Ja en dat vond ik ook zo debiel, die ging in Gio’s auto met Jade achterin dat nummer even pompen en Gio zit alleen maar als een soort ongemakkelijke kleuter te giechelen en hij vond t nog leuk ook.
Als vriendin denk je dan toch ook: wat ben ik dan waard voor je?
Ja echt niet normaal, maar alles bij haar is lekker decadent. Engagment party, de nieuwe woning, die shoplog van de vakantie naar Japan etc etc
Vind hun relatie sowieso heel vreemd. Hij is ergens in de 20, maar gedraagt zich als een kleuter en zij is 18 volgens mij en gedraagt zich veel ouder.
Please niet weeeer deze discussie haha 🥹🥹
Nee laten we t vooral niet hebben over meerderjarige mannen die minderjarige meisjes (of jongens) groomen. Verberg het, verstop het!
Sorry!! Het ging me ook niet om het letterlijke leeftijdsverschil. Maar laten we zeker geen discussie starten want daar heb ik ook absoluut geen zin in.
Zn views gaan echt vrij slecht, op een goeie dag kan hij nog net 150k halen dus zou mij ook niks verbazen als het daarvoor is.
zo jezus ik kijk eigenlijk nooit naar hem want ik vind hem heel irritant, maar dat Jade alleen ergens heen gaat aan het begin en hij zo tegen haar loopt te doen van “voor wie doe jij lippenstift op, wie verwacht je tegen te komen”, vreselijk
Zou dit niet vrij slecht willen noemen haha
De Kinderjury prijs is het beste boek gekozen door kinderen (meeste stemmen gelden). Rutger en Thomas hebben vooral mazzel met hun mega grote achterban. Het zegt niks over hoe goed een boek is. De boeken van Rutger en Thomas zijn geschreven door een ghostwriter en geïllustreerd door een illustrator. Ze dragen er zelf weinig aan bij behalve het promoten ervan. En dik geld ervoor vangen…
En jawel daar is ie hoor, breakup video 2.0, ongeveer exact t zelfde als de vorige.
Omg kan niet wachten op acid