Aaah dit was gewoon goed voor de views dus haha
Mwa ik kijk de vlogs niet, maar ik kan me best voorstellen dat dit oprecht was. Je eerste relatie, je gaat piepjong samenwonen, je vent is een emotioneel onvolwassen verwend nest, het gaat uit, je mag elkaar nog prima en bent goede vrienden in een zeer beperkte sociale kring, het gaat aan en je bedenkt dan dat het het niet is. Vind het niet zo spectaculair. Echt een classic tienerliefde verhaal, alleen doet de gemiddelde tiener dat buiten de cameraâs.
Ik doelde op de break up video haha, maar dat was niet zo duidelijk. Maar aan de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat je anders vragen gaat krijgen van je kijkers. Lijkt me maar vervelend om bekend te zijn.
Mja, zit nog wel wat tussen toch? Het leek nu alsof ze vrijwel direct naar de camera grepen zodra ze het gesprek hadden gehad. Ik vind het maar verdrietig dat het zo gebeurt, verdrietig als ze zich âgedwongenâ voelen dat te doen of verdrietig als dat de eerste handeling is na een toch wel verdrietig moment.
Lijkt me echt zwaar dat alles zo gedocumenteerd is. Aan de andere kant, ben zelf drie keer teruggegaan naar een ex met echt commitment to failure en misschien met een camera erbij had ik dat niet gedurfd haha
Waarom drinkt hij koffie uit een papieren beker
Haha gio? Wil die niet afwassen ofzo?
Ik ga de video zo bekijken, ben benieuwdđ
Omdat zân keuken verbouwd wordt en hij zân servies niet kon vinden ofzoc
Voor degenen die de Colleen saga volgen: Het laatste (en waarschijnlijk meest juicy) deel van Swoopâs docu/onderzoek staat nu online met het interview met Josh Evans.
Wauw, Lotte (LiefsLotte) is zwanger!
Wat leuk voor ze!
Laatst was ze best uitgesproken (goed) over het in beeld brengen van je kindje. Dus ben benieuwd hoe zij dat aan gaat vliegen. (Hopelijk helemaal niet in beeld)
Haar vriend zie je ook zelden. Ik vertrouw Lotte en haar vriend er wel in om dat goed te doen. Toch mooi hoe Lotte zo is veranderd van dat wat brave gemuts in dat flatje in Woerden met Joey naar hoe ze nu is.
Ze is toch steeds het braafste, saaiste meisje van de klas
Nee dat is Bonnie al toch
Hallo Bonnie is bi
hoor
Wie van de glitterdrieling is 't saaist?
- Lotte
- Sarah Rebecca
- Bonnie
0 stemmers
SR maar komt ook omdat ik haar ooit een keer toevallig heb ontmoet (wist op dat moment niet dat ze influencer was) en het gesprek ging alleen over haar vriend destijds
Ik was haar bestaan totaaaaaal vergeten en zie op insta dat haar hele leven haar kinderen en man is dus duidelijk zij ja.
Over 9 maanden Lotte een gedeelde plaats met SR dus
Ik vind het bij SR vooral verbazingwekkend dat zij zoveel details deelt over wat een rotnacht ze weer heeft gehad. Echt meid, doe normaal. Je hebt geen 9 tot 5 baan he, ze kan zelf haar uren inplannen. Altijd dat geklaag van haar. en dan die ongemakkelijke dansvideoâs, ik ben gestopt met haar te volgen.