Same love hem.
Aaaah ik denk dat iemand van jullie dit gelijk weet maar ik kan er niet opkomen en het niet vinden: hoe heet die instagram waar ze eten reviewen met cringy teksten en waar ze elkaar hij van en zij van noemen?
Livingproef
Ik kreeg meteen een steek van herkenning in mân zij van deze omschrijving.
Jade heeft de feedback van toen meegenomen en er nu wel een paar tranen uitgeperst.
DANK!!!
Zoe Sugg en Alfie Deyes zijn verloofd! Dat die dag ooit nog zou komen haha
Wow in 2010 zouden echt veel mensen enthousiast zijn geweest over dit nieuws
Zalfie
Zoo maar die Guru gossipers gingen toen echt hard op dat ze nog niet verloofd waren. Zoe zou wanhopig zijn, Alfie zou plannen hebben haar zo snel mogelijk te verlaten en zou zich trapped voelen, het zou een fake relatie zijn. Alsof hun relatie er niet toe deed puur omdat ze niet verloofd waren.
Wel lekker nostalgisch om te zien dat Jade en Gio uit elkaar gaan zoals zoân beetje elk stel toen ik zelf achttien was. De meisjes beseffen dag ze beter kunnen, er komt een break, je probeert het nog een keer en dan het onvermijdelijke.
Huh maar hebben ze nou gisteren gepost dat ze verkering hebben en vandaag een break up? Of was die video die @Stateofmind had geplaatst niet recent?
Nee, ze gingen uit elkaar, kwamen weer een paar maandjes bij elkaar en zij nu weer uit elkaar. In de tussentijd echt genoten van allerlei tiktok fragmentjes waarin je deze break al laaaaang kon zien aankomen omdat zij hem qua ontwikkeling duidelijk heeft ingehaald
Aaah dit was gewoon goed voor de views dus haha
Mwa ik kijk de vlogs niet, maar ik kan me best voorstellen dat dit oprecht was. Je eerste relatie, je gaat piepjong samenwonen, je vent is een emotioneel onvolwassen verwend nest, het gaat uit, je mag elkaar nog prima en bent goede vrienden in een zeer beperkte sociale kring, het gaat aan en je bedenkt dan dat het het niet is. Vind het niet zo spectaculair. Echt een classic tienerliefde verhaal, alleen doet de gemiddelde tiener dat buiten de cameraâs.
Ik doelde op de break up video haha, maar dat was niet zo duidelijk. Maar aan de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat je anders vragen gaat krijgen van je kijkers. Lijkt me maar vervelend om bekend te zijn.
Mja, zit nog wel wat tussen toch? Het leek nu alsof ze vrijwel direct naar de camera grepen zodra ze het gesprek hadden gehad. Ik vind het maar verdrietig dat het zo gebeurt, verdrietig als ze zich âgedwongenâ voelen dat te doen of verdrietig als dat de eerste handeling is na een toch wel verdrietig moment.
Lijkt me echt zwaar dat alles zo gedocumenteerd is. Aan de andere kant, ben zelf drie keer teruggegaan naar een ex met echt commitment to failure en misschien met een camera erbij had ik dat niet gedurfd haha
Waarom drinkt hij koffie uit een papieren beker
Haha gio? Wil die niet afwassen ofzo?
Ik ga de video zo bekijken, ben benieuwdđ