Het influencertopic #22

Omdat z’n keuken verbouwd wordt en hij z’n servies niet kon vinden ofzoc

6 likes

Voor degenen die de Colleen saga volgen: Het laatste (en waarschijnlijk meest juicy) deel van Swoop’s docu/onderzoek staat nu online met het interview met Josh Evans.

6 likes

Wauw, Lotte (LiefsLotte) is zwanger!

55 likes

Wat leuk voor ze!

Laatst was ze best uitgesproken (goed) over het in beeld brengen van je kindje. Dus ben benieuwd hoe zij dat aan gaat vliegen. (Hopelijk helemaal niet in beeld)

17 likes

Haar vriend zie je ook zelden. Ik vertrouw Lotte en haar vriend er wel in om dat goed te doen. Toch mooi hoe Lotte zo is veranderd van dat wat brave gemuts in dat flatje in Woerden met Joey naar hoe ze nu is.

18 likes

Ze is toch steeds het braafste, saaiste meisje van de klas

10 likes

Nee dat is Bonnie al toch

8 likes

Hallo Bonnie is :sparkles:bi :sparkles: hoor

15 likes

Wie van de glitterdrieling is 't saaist?

• Lotte
  • Sarah Rebecca
  • Bonnie

0 stemmers

9 likes

SR maar komt ook omdat ik haar ooit een keer toevallig heb ontmoet (wist op dat moment niet dat ze influencer was) en het gesprek ging alleen over haar vriend destijds

4 likes

Ik was haar bestaan totaaaaaal vergeten en zie op insta dat haar hele leven haar kinderen en man is dus duidelijk zij ja.

1 like

Over 9 maanden Lotte een gedeelde plaats met SR dus

12 likes

Ik vind het bij SR vooral verbazingwekkend dat zij zoveel details deelt over wat een rotnacht ze weer heeft gehad. Echt meid, doe normaal. Je hebt geen 9 tot 5 baan he, ze kan zelf haar uren inplannen. Altijd dat geklaag van haar. en dan die ongemakkelijke dansvideo’s, ik ben gestopt met haar te volgen.

21 likes

Én een open relatie (naar het schijnt). Toch minder saai dan SR die altijd met dr huilbaby’s zit :woman_shrugging:

1 like

Ze dacht zeker ‘wat Sarah rebecca heeft wil ik ook!!!’

7 likes

Heh hoe kom je daarbij? Ik dacht dat ze daar nooit iets over gedeeld heeft en dat ook niet wil

4 likes

Door hem tegen te komen op datingapps

11 likes

Oh oke. Ik dacht voor het weer een eigen leven gaat leiden ofzo

3 likes

Nou al 100 mensen doe mee met de alleen-dingen-doen-cursus van Cynthia. Dat keer € 22,95.

1 like

En is dat ook echt Nick zelf? En staat er dan ook in zijn profiel dat hij een open relatie heeft?
Interessant wel, had ik niet achter hun gezocht. Jammer dat ze daar niet meer over deelt, als het echt zo is. Ben wel benieuwd hoe ze daarbij zijn gekomen en wat voor afspraken ze hebben

1 like