Het influencertopic #22

Lol Bram heeft nu ondertussen 3 video’s over Veneta maar alleen de eerste was onderdeel van de barterdeal en ze hebben hem dus echt opgescheept met net-niet gordijnen omdat hij maar een budget had voor één kamer en hij wilde 3 kamers daarvoor inrichten, en nu heeft hij andere gordijnen gekozen en is de meerprijs gewoon 1000 euro. :scream:

10 likes

Annemerel is zo’n enorm gewoontedier haha. Eet ze 1x ciabatta met olijven op vakantie, moet dat meteen elke lunch (en elke dag een foto ervan). Altijd naar dezelfde camping. Altijd wit-blauwe outfits, ook voor Pip. Altijd aperol en chips. Ik vind het zo saai, spring eens uit de band :sweat_smile:

23 likes

Bram is weer eens geïrriteerd. Bij het boodschappen doen was er een vrouw die alle etiketten ging lezen, terwijl haar kinderen aan het jengelen waren. Zijn tip: neem geen kinderen.

Zo weinig emphatisch vermogen.

24 likes

Nee totaal niet :sweat_smile: het is alleen zo saai om te zien is all i’m saying. Waarom ik haar dan nog volg weet ik ook niet, denk omdat ze de eerste influencer was die ik volgde dus toch een stukje nostalgie ofzo.

1 like

Nou ik vind het wel lame als een influencer blijkbaar continue hetzelfde post.

12 likes

Zo klinkt het een beetje alsof ze een keer uit de band moet springen omdat het kijken dan leuker is voor jou. Als een soort clowntje die een kunstje moet doen.

2 likes

Het was niet zo serieus bedoeld. Vandaar ook de smiley erachter.

10 likes

Een hele boeiende influencer die alleen maar vernieuwende content post.

7 likes

Haha wtf. Misschien moet hij gewoon niet voor etenstijd in de supermarkt komen want dan kunnen er wel eens andere mensen zijn. Hij heeft toch niks te doen. Die vrouw heeft waarschijnlijk de hele dag gewerkt, net op tijd haar kinderen van de opvang gehaald en een kind met een dodelijke allergie.

Deze post zit vol met aannames, ook over hem, maar pff ik vond het zó’n kutopmerking.

34 likes

Haha zo random

49 likes

Ja zeker waar! Vond het gewoon grappig ineens ertussen

4 likes

Ja ik ook. En die vrouw zelf waarschijnlijk ook. Maar ik kan nog wel bedenken dat niet iedereen altijd de luxe heeft om zonder kinderen boodschappen te kunnen doen.

9 likes

Ik hou echt van klagen. Maar als ik zou vloggen en dan al mn eigen geklaag moet aanhoren zou ik gek worden.

16 likes

Wat een verrassing! :smiley:

7 likes

Ik vat het ook niet persoonlijk op, want ik herken de situatie niet, maar ik vind het gewoon zo onempathisch.

12 likes

Waar?

26 likes

:point_up_2: ik

7 likes

Ik merk aan mezelf dat ik heel slecht ga op van die partners van influencer die opeens ook helemaal the influencer way of life omarmd hebben en ook zo vreselijk fake op al die foto’s staan. Koen Bollen of die partner van Viora vind ik daar goede voorbeelden van. Bij een iets kleinere influencer uit mijn stad zag ik het ook gebeuren & ik dacht ook echt bij mezelf: hoe wordt hij nu niet volledig kapot gemaakt in zijn mannen vrienden groep?

16 likes

Ik denk dat een vriend met een skybox best gewaardeerd kan worden hoor

7 likes

Omdat ze z’n vrienden zijn? Rare verwachting dat die je helemaal kapot zouden maken.

6 likes