Het influencertopic #22

Ik ken die persoon in kwestie gewoon en ik ken die vriendengroep ook. Als die gozer dan opeens allemaal geposeerde foto’s gaat plaatsen waar hij toevallig wordt gecatcht door de camera met een zonnestraaltje op zijn gezicht, drinkend uit een kopje koffie matchend bij zijn trui en bordeelsluipers terwijl hij dromerig voor zich uit kijkt, dan krijg ik daar de kriebels van ja en vraag ik me oprecht af hoe daar in een mannengroep op gereageerd wordt

7 likes

@Neusklem wil je deze gelinkte post even liken, er staat bijna Ben

8 likes

:unamused::unamused::pinched_fingers:t3::pinched_fingers:t3::pinched_fingers:t3::pinched_fingers:t3::pinched_fingers:t3:

15 likes

Ik vond dit zo grappig . Dat Bram dan weer wat te zeiken heeft en dat dat het thema van zijn video is haha. Maar dat het eigenlijk vgm een kringloop/ gordijnen video is.
Die onderste is dus bram zijn titel en die bovenste van roosmarijn.

En dit is een comment van iemand die nog nooit een video van Bram heeft gezien.

14 likes

Wat vind je zo erg veranderd aan haar persoonlijkheid dan?

8 likes

Begin bijna te denken dat hij het expres doet om hate views te krijgen.

7 likes

Ik denk dat die mannen die foto’s helemaal niet zien omdat het ze geen reet interesseert.

6 likes

Goed punt

4 likes

Grappig dat Bram zeurt over een jengelend kind in een supermarkt terwijl hij eigenlijk zelf een volwassen versie daarvan is.

45 likes

En waar volwassen doorgaans weg zouden willen rennen van dat soort jengelende kinderen, zouden kinderen weg MOETEN rennen van deze jengelende man.

Er zat ook weer een heel subtiel stukje in zijn laatste vlog waarin hij liet weten dat hij een date had die blijkbaar zoveel jonger was dat ze hem moesten uitleggen hoe je geen boomer tiktok maakt.
18:28

8 likes

Och nee hij heeft weer iemand uit de zandbak gehaald hoor.

23 likes

Ik ging eigenlijk best stuk om dat verhaal van die verkoper die een beetje een domme opmerking maakte :joy: Hij zei iets in de trant van “niet alle homo’s zijn negatief” en dat Bram vertelde dat hij had willen zeggen dat hij ook homo is, om te bewijzen dat hij niet negatief is maar wel homo?? :smiling_face_with_tear: Hoe grappig zou het zijn als die verkoper Bram’s vlogs tegen zou komen en zou zien dat Bram in elke vlog wel iets te zeuren heeft. :crazy_face:

(en ik begreep sowieso niet, door het warrige verhaal, waarom die verkoper die mening eigenlijk had)

1 like

Nouja dat was gewoon een homofobe vent. “Niet alle homo’s zijn negatief” is niet bedoelt als homo’s zijn zeurkouzen, neem ik aan.

8 likes

Ik snap ook niet dat Bram niet inziet dat zelfs alleen al de titels van zijn laatste video’s vrijwel allemaal een negatieve lading hebben. Mijn laatste posts in dit topic zijn volgensmij alleen maar zeur posts over hem, dus na dit ga ik ermee ophouden haha want ik kijk er toch niet meer naar.

12 likes

Ik krijg alweer de kriebels als ik lees dat ie weer een veel jonger iemand als date had. Hopelijk is diegene hard gillend weggerend.

9 likes

Maar ook die random HOOFDLETTERS. Soort nieuwe breezahtaal.
GeLukKig prAtEN we NIEt dus… Meer zow!!! :stuck_out_tongue: ROFLMAO!

14 likes

Oke ik heb echt al tijden niet meer naar Mascha gekeken, maar ik dacht n.a.v. deze comments ik kijk weer es en maak een kleine samenvatting:

Mas vertelt over dagplanning terwijl ze ontbijt maakt

Mas en Krek zitten in de auto en filmen “tha smog”

Kijk! Een natuurtuin (???) net als in New York!

Brood! Het stond gister in de krant dat er een rij stond en they hit the jackpot

Echt I can’t. Dit waren alleen de eerste 2 minuten en ik ben kapot, ff bijkomen.

42 likes

Die nieuwe vlog van Bonnie, die vrouw met die “vreetzak” bestelling lijkt zooo erg op Bonnie. Zou zo haar zus kunnen zijn

7 likes

Ja volgens mij heeft dit te maken met een algoritme van YouTube ofzo? Ik zie zo vaak vloggers dit doen (idd heel irritant :stuck_out_tongue:)

2 likes

Volgt iemand Diede Joosten? Voorheen vooral fitness/healthy op insta en nu ook veel mommy.

Ik kan er echt steeds niet bij hoe zij in Thailand achterop bij haar man op de scooter gaat met haar baby in de draagzak. Ik vind het in NL al onverantwoord als vrouwen fietsen met hun baby in de draagzak. En zij zitten daar in mega druk verkeer zo op de scooter. Zal je daar wel vaker zien maar is toch vragen om problemen.

13 likes