Ja volgensmij krijgt ze er heel vaak kritiek op in de comments, maar haar antwoord is inderdaad altijd dat het daar heel gebruikelijk is.
Ik volg haar niet maar ik verbaas me hier ook enorm over. En ik wil echt niet momshamen maar in de regen met je baby in de draagzak op een scooter is toch gewoon overduidelijk onveilig?
Op één foto heeft ze ook een paraplu vast en haar telefoon
Gewoon een oprechte vraag: hoe kan je anders fietsen met een baby? Want een baby mag ook nog niet in zo’n stoeltje toch?
In maxicosi in de bakfiets, in maxicosi in zo’n houder achterop je fiets of met een fietskarretje achter je fiets
Niet. Of met een ingewikkeld maxicosihouder achtig ding op je bagagedrager, maar die heb ik nog nooit live gezien en vind ik ook eng.
Of in een maxicosi in een bakfiets.
Maar beter lopen of in de auto.
Lijkt me wel onhandig kan je ineens best lang niet meer fietsen, en niet iedereen heeft een auto of woont op een plek waar alles op loopafstand is.
Is het ook. Maar in de draagzak fungeert je baby als airbag. Dus dat is gewoon teringdom.
Ach, als men je Artipoppe maar ziet toch?
Ja dat is ook wel eng. Ik zag laatst een vrouw vallen nadat ze met haar fiets tussen de trambaan kwam. Je kan jezelf wel tegenhouden maar je kindje niet (zo makkelijk)
Ben al 6 maanden mn kind aan het aanmoedigen om te gaan zitten. Wil fietsen verdomme.
Ja ik was blij dat je na 11 maanden op de fiets kon. Hij zat pas laat, dus durfde niet eerder.
Maar met wandelwagen en draagzak en ov kome je meestal een heel eind.
Rijk is de enige die ervoor kan zorgen dat ik de 2e breakup video van gio en jade kijk
Uit ervaring kan ik je vertellen dat dit ook knap lullig is met een kind voorop in het stoeltje (die zit dan vastgesnoerd dus kan ook geen kant op )
Die jongen heeft echt zo’n afgrijselijk karakter en toch kijk ik af en toe omdat ik hem heet vind nog meer bewijs van discutabele smaak in mannen.
Wat vind je zo afgrijselijk?
Ik ben op vakantie en hier rijden hele gezinnen met z’n vijven op 1 scooter en het is echt de normaalste zaak van de wereld. Elke keer als we dat zien zitten wij vol ongeloof te kijken en de locals waar we hier mee omgaan vinden het echt gek dat wij dat zo raar vinden want iedereen doet dat toch gewoon.
Hahahaha ik kwam via autoplay op een (geen idee welke) video van Bonnie terecht en de bovenste comment was: “De Nederlandse Zoe Sugg!” En dacht meteen aan de video die @Zemraluani ooit deelde die er op neer kwam hoe saai/basic Zoe is
Ik wel! Een vriendin van me heeft dat. Werkt goed, alleen het nadeel is wel weer dat het goed weer moet zijn. Volgens mij zodra het regent ben je verbannen tot kinderwagen/bus of auto
Ik heb het ook wel eens bij Doete van DubbelZen gezien. Zelf wel met helm achterop de scooter op Bali, en de dreumes dan in de draagzak. En ondertussen selfies maken en filmen…