Het influencertopic #22

Nou Bonnie zou willen dat ze de Nederlandse Zoe Sugg is. Saai of niet, Zoe was wel ontzettend populair, tot ze ging verhuizen naar dat grote huis en werd toen inderdaad vrij saai. Ik kijk nog steeds graag naar de oude vlogmass reeks van Zoe rond de feestdagen.

4 likes

Haha ik vond die video’s over roy donders ook zo leuk😂. Nu nog wachten op de react video van Acid en ben ik weer klaar met naar jongens kijken op yt.

Babies zijn ook vrij onhandig imo

21 likes

Dit is echt zo’n cultuurding. Veel Amerikanen vinden het bijv ook bizar dat wij Nederlanders fietsen met 1 kind voorop en 1 kind achterop (vaak allemaal zonder helm).

7 likes

Mijn Australische schoonmoeder maakt ook regelmatig ongevraagd foto’s van dat soort taferelen.

3 likes

Ik zeg toch ook niet dat ik dat niet vreemd vind. Is alleen hoe het vaak gaat. Gelukkig zie je inderdaad steeds meer helmpjes in het straatbeeld, vooral bij kinderen. Heb er zelf ook een voor mijn zoon die consequent op gaat.

6 likes

Haha dat snap ik ook wel. Het was een homofobe vent met een rare opmerking. Maar ik vond het grappig dat hij het tegen een “negatieve homo” zei. Ik zou niet weten wat hij anders zou bedoelen met negatief als het niet zeurkousen of chagrijnen betekent.

Het meest voorkomende letsel aan je hoofd na een val is hersenschudding en daar kan een helm niet tegen beschermen.

1 like

Heh? Je kunt gewoon hersenletsel oplopen na val van een fiets. Enkel een hersenschudding heb je geluk ja.

Het dragen van een fietshelm: heel gewoon - UMC Utrecht.

11 likes

Jullie gefiets verveeld me. Hier hebben jullie een leuke video.

Ik denk dat Jeroen hierom wat afwezig was. Vind het leuk dat hij weer terug is en dat hij er zo goed mee om kan gaan.

16 likes

Bij sommigen families denk je “Ohja jullie lijken wel op elkaar” en bij sommigen zie je het helemaal niet, maar deze 3 hebben echt exact dezelfde gezichten :hugs:

9 likes

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt, ik zeg niet draag geen helm. Ik wilde alleen zeggen dat het met helm nog steeds gevaarlijk kan zijn.

Ik hoor vaak mensen zeggen “oh gelukkig had ik een helm op anders had ik nu een hersenschudding” maar ook met helm kan je een hersenschudding of traumatisch hersenletsel oplopen.

Ik heb zelf een helm en waar ik woon is dat de norm :sweat_smile:

7 likes

Net op Insta een update van Jaimy Vanenburg dat haar man er toevallig bij was toen ze een hartstilstand kreeg. Ze typt het bericht zelf gelukkig. Wat een hoop pech heeft zij zeg!

8 likes

Mijn god, steeds als je denkt het kan niet erger word het toch erger voor haar.

5 likes

Jezus, hoe dan. Hoe kan het dat iemand al deze shit op z’n bord krijgt. Wat vreselijk, ook voor haar vriend. Mega knap hoe hij gehandeld heeft.

5 likes

Jemig, is dit ook al gebeurd? Ongelooflijk zeg, wat een intense tijd maakt zij door. En wat heftig voor haar partner ook zeg.

5 likes

Oh wat verschrikkelijk. Zo veel pech gun je niemand.

4 likes

Hier is het normaal dat je fietst met je baby in de draagzak. Ik doe het ook anders kom ik nergens in de maxi cosi in de bakfiets loopt ie ook hersenletsel op zo erg schud dat.

1 like

In Nederland is het zelfs verboden bij de wet om je baby of deze manier te vervoeren.
@boppes waar woon jij?

6 likes

Waar is hier?

24 likes