post zij nog mee hier of was dat alleen op egf? als ze hier nog zit kun je het vragen haha
Je hebt het niet gedroomd, maar weet niet precies de vlog. Er zal wel iets van Burberry in de titel staan. Of Louis Vuitton. Want dacht dat ze net zo’n tas had zien hangen.
Was dat niet bij de IJ-hallen?
Geen idee, maar als dat zo is dan hoop ik dat ze dit leest haha.
@MevrWillem ik heb al die vlogs (met Burberry in de titel) weer gekeken, maar helaas
@Clivebixby ik denk het niet. Ik mijn herinnering ging ze er met de auto heen (buiten Amsterdam) en was het niet duidelijk of het open was en het was een beetje vaag
Beverwijk zeker
Was het niet Brussel? Staat me bij dat er daar ook een mega hal is met allemaal designer.
De Brussel Designer Markt ofzo, was een tijdelijk iets
Jaa was gewoon in nederland en dan in noordholland bij haar in de omgeving. Volgens mij moet je een titel zoeken met iets van 3 a 4 kringlopen op een dag blabla. Ze is er met leonie geweest hopelijk scheelt dat met zoeken ze is er daarna nog een x geweest.
Ja zo herinner ik het mij ook!! Oké ik ga verder speuren
Want ben je op zoek naar een burberry jas? Ik weet dat Penny Lane (tweedehands winkel in Amsterdam) ook altijd een rek met burberry jassen had hangen!
In Leiden heb je een winkel (Hartendief) waar ze altijd heel veel vintage Burberry’s hebben. Ze zijn nu de winkel uit want in de winter verkoopt ze Max Mara jassen, maar vanaf februari zijn ze er altijd weer.
Klopt! Een vriend en ik allebei en wij zijn echt kringloopnoobs dus ik dacht als er zo’n groot aanbod is dan zit er vast eentje tussen.
Ik Penny Lane ook eens opzoeken!
Wel knap dat je zoveel boeken verkoopt en dit dan je schrijfwerk is.
ik wil dit echt ironisch lezen
In leiden zit ergens een Vintage winkel die ergens heel veel burberry weet in te kopen.
Misschien heb je hier wat aan? Haha
Meer weet ik. De winkel verscheen ooit in mijn algoritme en heb ze eigen gevolgd.
Dit is Hartendief zoals hierboven al genoemd. Fijne winkel, ben zelf nog erg blij met m’n Burberry jas
Ohh haha! Ik was zo enthousiast dat ik een antwoord wist dat ik de andere antwoorden en reacties niet las. Maar thanks! Ik ga eens op zoek naar een mooie max mara jas. Wist niet dat ze die in de winter hadden
Ik als ik de vierde alinea lees:
Jezus wat een draak van een zin. Hoop dat ze een goede redacteur hebben.
Oei, dat vind ik wel erg voor haar want ze is nu veel moeilijker te vinden. Pas als je haar hele username intypt komt ze omhoog, en dan moet je ook nog echt op users zoeken. Bij mij althans op dit moment.