Het influencertopic #22

Wacht maar, kerst komt eraan

17 likes

wow naar mijn gevoel was zij pas een maand zwanger. hoop dat de liefde wel onvoorwaardelijk is :crazy_face:

8 likes

Binnenkort gaan er een paar klagen dat dit altijd de zwaarste maand van hun leven is want er is nauwelijks spon en daarna beginnen ze vanaf volgende maand weer te klagen dat er té veel spon is of dat ze het zo druk hebben :joy:

9 likes

Bram had ook in een vlog gezegd dat hij het maar ongemakkelijk vond, maar dat houdt haar niet tegen. Ze heeft haar ding gevonden.

3 likes

Hoe cringy dit

22 likes

Vind het echt zielig voor dat kind dat je met zulke koekoek ouders opgroeit

19 likes

Ja okt nov dec juist drukste maanden heb ik al meerdere influencers horen klagen.
Blackfriday eerst nog ipv kerst.
Maar ik zie nu al op tegen al die oersaaie adventskalenders. Vast leuk om te krijgen en open te maken, maar zo niet boeiend om te zien welke thee of chocolaatje ze vandaag eruit trekken. :yawning_face::yawning_face::yawning_face:

8 likes

Voor mijn gevoel is zij al jaren zwanger

42 likes

Echt he? Ik denk dat het te maken heeft met hoeveel iemand erover deelt. Bij sommigen vergeet je bijna dat ze zwanger zijn en zijn ze ineens bevallen. Maar bij Jessie gaat het er zowat elke dag over dus dan voelt het lang

10 likes

Best raar dat ze er dan mee doorgaat

Ik vind dit dus juist wel meevallen, beter dan die coole dansjes van Kel of Tien, dat vind ik dus echt cringy. Het is niet mijn idee van ontspanning, maar prima toch als zij hier relaxt van wordt :woman_shrugging:

1 like

Wie is julia?

4 likes

Zweverig zeker, maar kwakzalverij niet echt toch? Het is toch geen medische behandeling of iets dergelijks gericht op haar gezondheid?

10 likes

Ik vind dit ergens ook wel een vorm van zelfverheerlijking. Zoals iemand in de comments zegt: er bevalt elke minuut van de dag wel iemand. Het is voor haar persoonlijk natuurlijk een big deal, maar om nou het hele dorp uit te laten rukken om je te masseren en in bloemen te leggen
 lol

24 likes

Ik moest ook lachen om iemand die in de comments vraagt hoe het nummer heet (serieus) en iemand daarop reageert hejahejahejahejahooo :joy:

40 likes

Daarmee sla je voor mij de spijker op z’n kop. Wat het cringy maakt is niet per se wat ze doen, maar het feit dat zij als witte Nederlandse influencer het doet Ă©n promoot. Daardoor voelt het wel als zelfverheerlijking.

14 likes

Die vind ik juist leuk :smile:

10 likes

Ik ben nu actief wezen doorklikken na die Ibiza-post.

En ook echt bijzonder hoe dat soort mensen teleurstellingen verpakken:

https://www.instagram.com/p/CtHA_-Aswpk/

https://www.instagram.com/p/Cvehg5Fso8X/

Ik blijf dit soort mensen zo fascinerend vinden.

5 likes

Ik snap wel dat je het cringe vindt, persoonlijk vind ik ze wel leuk, maar ik woon ook in Spanje en al die filmpjes zijn best herkenbaar, haha.

7 likes

Ze heeft geen zussen, ze noemt de mensen om haar heen ‘sisters’. Of bedoelde je dat ook?

4 likes