Het influencertopic #22

Nee, ik vind jouw opvatting eerder afwijkend. Zoals @TanteBetje al aanhaalt is dat iets wat tegenwoordig gewoon veel gebeurt; mensen delen hun ervaring met een overleden persoon die voor hen bijzonder/dierbaar is. Daar kun je van alles van vinden, maar ik kan hier geen zelfingenomenheid bespeuren. De video is wat onhandig en je merkt Bram zijn zenuwen, maar dat maakt het juist zo lief. Daar staat gewoon een man die één van zijn idolen ontmoet en daar een paar vragen aan mag stellen, geen stoere zelfverzekerde man die gewoon even chillt met zijn maat Erwin Olaf.

Overigens is deze video een aantal jaar geleden gemaakt en met toestemming van Erwin gemaakt en destijds ook gedeeld. Die toestemmingsvraag vind ik dus ook echt onzin. Het was een persmoment en dat merk je ook aan de aard van de video (iemand zegt op een punt dat Bram zijn laatste vraag mag stellen en dan moet afronden). Bovendien komt Erwin ook alleen maar goed over in het filmpje, als een lieve, open en integere man.

21 likes

Oh ik vind het ook heel erg how can I make this about me van Bram, zeker om het dan opnieuw te publiceren in plaats van naar een eerdere video een linkje neer te zetten

Maar ja hij is influencer dus het is in de lijn der verwachting, levert weer een hoop views op zelfs vanuit het influencertopic op ff

11 likes

Het opnieuw publiceren voelt echt als profiteren van iemands dood. Wat is er inderdaad mis met linken naar de oude video?

3 likes

Ik vind het eerder een eerbetoon. Maar goed sommige mensen kunnen hier niks goed doen in andermans ogen.

22 likes

Nah mijn stijl is het niet maar hij is influencer, hij deelt sowieso alleen maar how can I make this about me dingen. Profiteren van iemands dood vind ik dit nou ook weer niet.

5 likes

Technisch gezien is zijn kanaal ook about him

4 likes

Ja precies mijn punt
Xiomara vind het zelfingenomen
Daarop wordt gereageerd dat er geen spoor van zelfingenomenheid is
Ik denk dat dat het juist is maar ja dat is ook een beetje het punt van influencer zijn

3 likes

Ik vind het vooral gek dat hij het repost. Had dan bijv in een vlog even een vermelding naar hem en zn werk gedaan met een link naar dat interview. Ik vind het nu vooral zo makkelijk van hmm ik heb geen vlog oh hey Erwin is niet meer nou dan repost ik dat interview.

9 likes

Omg hoe durven jullie te twijfelen aan de oprechtheid van een INFLUENCER die op allerlei mogelijke manieren zijn centen probeert te verdienen met het verkopen van zichzelf en anderen op het internet!

14 likes

Ik zou het pas erg vinden als hij een seance zou houden volgende week

16 likes

Echt zo dom, ik ben echt verpest door vroeger werk op SEH maar ik snap niet dat ouders geen veiligheidsmaatregelen nemen. Net zoals geen goed verlichte fietsen of mensen die van die 1 euro lampjes op hun fiets doen. Echt investeer in goed licht, leg je telefoon weg en zorg voor veiligheid. Het kan zoveel leed voorkomen.
Fietsen met een draagzak vind ik helemaal onvoorstelbaar.

16 likes

Ik ben met stage op de SEH niet verpest wat betreft helmen (geen enkel fietser met hoofdtrauma binnen gehad in die tijd, best bijzonder eigenlijk) maar wel voeten tussen de spaken.
Bij huidige achterzitjes zitten de voeten wel goed beschermd maar bij de meeste juniorzitjes niet al gaat het meestal mis bij “even snel achterop” zonder rug- en voetsteun.

4 likes

Ik ben vroeger ooit met mn voet tussen de spaken van een fiets gekomen toen ik op de stang zat bij iemand. Samen over de kop geslagen en bijna mn neus gebroken. Als ik nu die VanMoofs zie rijden met iemand op de stang krijg ik altijd rillingen.

2 likes

Al bind je je baby om je nek op de fiets het boeit me geen hol

54 likes

Ohh Bonnie die uitgebreid op insta story post hoe goor ze de drankjes en hapjes vindt bij een restaurant, ze erin tagt en nu met reviews laat zien dat ze echt niet snapt dat dat restaurant zo goed scoort.
“Hihihi ze reposten mn story omdat ze denken dat ik positief ben”. “Nick SCHAAMT zich!!”

Ze is weer op vakantie hoor

7 likes

Ja vind het ook echt bizar. Kan zijn dat het niet naar jouw smaak is, maar zeggen dat het goor en misselijkmakend is en daarbij het restaurant taggen? Super kinderachtig en asociaal

3 likes

Ik ook

17 likes

Wss iedereen behalve bestie Bram

10 likes

Ja die zou dat restaurant en die ervaring wss als traumatisch omschrijven.

26 likes

En verder heeft dat restaurant dus zeer goeie reviews en lijkt zij “de enige” te zijn met weer zo’n extreme zeikmening.

5 likes