En mensonterend dat je zoiets moet eten
Op de stories ziet het er ook echt wel lekker uit, als ik in Lissabon was zou ik er wel heen gaan haha omdat ik benieuwd ben of zij zich nou echt zo aanstellen of niet.
Maar Bonnie heeft toch ook sowieso een kindertong.
Ik zag toevallig net deze post op instagram, maar dit is de nieuwe haarbandfoto van Anna? Hoe kan het toch dat ze elke keer de allerlelijkste stockfoto’s van haar gebruiken? Zou ze vijanden hebben op al die redacties?
Rechten toch? Maar idd wat een kapseltje weer
Anna is letterlijk een bloedmooie vrouw. Je gaat mij niet vertellen dat dit de beste rechtenvrije foto is die er van haar te vinden is.
Ik wou echt dat ik je kon laten zien hoe dat systeem er uit ziet. Ik moest laatst 5 normale foto’s van Mark Rutte hebben en ik heb ongeveer tot 2008 teruggescrold
Ja letterlijk?
heb jij bij RTL gewerkt? hadden ze altijd maar 1 foto van anna? (haarband)
Nee bij een krant maar er is gewoon een centraal systeem/een paar ‘photohubs’ voor nieuwsfoto’s en het hangt van de licenties af welke foto’s je wel en niet kan downloaden. Ik heb geen idee welke foto’s er allemaal precies van anna nooshin zijn en dat is per krant of website dus ook weer anders
Ja letterlijk. Leuke bijdrage btw.
thx
Ur welcome
Maar waren de andere fotos dan heel raar of?
Nee al die foto’s zijn gewoon lellek. Meestal wordt ANP Foto gebruikt en dan hangt het inderdaad af van de licenties welke je kan pakken. Maar kan me niet voorstellen dat in dezelfde serie geen betere zat van Anna eigenlijk.
Zijn dat fotos waarin de persoon beweegt of praat ofzo? Of meer slechte belichting enzo.
Of samen met iemand of van ver weg
Nah niet altijd. Even voor de gein gezocht met mijn account en licenties en dit krijg ik als bruikbaar. Denk dat RTL zeker hetzelfde pakket heeft. Echt veel beter al:
(iedereen kan deze foto’s vinden trouwens, ook zonder account. De site is openbaar.Je krijgt ze alleen niet gedownload)
Ohja dit is wel bijna pesten
Ja de gekozen foto was letterlijk de volgende na deze plaatjes haha. Echt te idioot.