Ik moest helaas wel lachen om dat gesprek over het drinken. “Misschien moeten we water bestellen, dat kan toch niet misgaan?”, “Nou, hier, ze hebben vast rotte leidingen ofzo”.
Weet niet of het al ergens gedeeld is, dan sorry, maar Lotte (LiefsLotte) is zwanger!
Edit: oh, zie dat dit al een week geleden is gepost
Dit hele artikel is reclame voor het koffiemerk had je dat al door
Welk restaurant is het, ben nu wel benieuwd
Ortéa! Vond het wel grappig dat dit het enige restaurant was dat Nick had uitgezocht, mijn beste vriendin heeft hetzelfde met haar man. Om de een of andere reden zijn de dingen die hij boekt op hun reisjes allemaal net niet
Ik heb nog geen enorme buik maar het elastiek zit vreselijk, dat het past wilt niet zeggen dat het lekker zit. Daarnaast hoort dat gedoe en getwijfel er in het begin gewoon een beetje bij.
Het gaat er toch meer om dat Lotte als ze niet zwanger is heel slank is met een platte buik en ze heeft het nog niet tegen iedereen verteld dus wil niet dat het opvalt? Dat is toch niet zo gek?
??
Nee dat ze dat niet zou aan kunnen omdat haar buik dan enorm zou opvallen
Ok ja! Ik dacht dat het meer om het zicht ging. Zoveel mensen met zo’n bolling onder de navel zonder zwanger te zijn (en daarvan denken we ook niet meteen van alles, hoop ik).
Dus jouw broeken zijn allemaal 2 maten te groot?
Ja eigenlijk wel, dan voel ik me dun
De vraag van de dag… waar is desenio gebleven, waar alle influencers mee wegliepen?
Bij mij aan de muur
Ja ik zie dat het een andere naam heeft nu
Junique?
Huh dat waren altijd gewoon twee aparte webshops toch?
En Daniel Wellington!
En de overpriced telefoon hoesjes van ideal of Sweden! Liggen nu trouwens voor een prikkie bij de Action
En Cluse horloges
Ahh ik had hoop, maar ze zijn alleen voor iphones
Nu nog Hello Fresh op de composthoop en er is nog hoop.