Het influencertopic #22

Ik denk het niet… volgens mij was hij al niet meer zo gewild hier en is daarom naar Zuid-Korea gegaan. Echt een pannenkoek.

13 likes

Met de huidige stand van Ajax zie ik ze nog wel denken dat dit een topaankoop is :smiling_face_with_tear:

16 likes

Was hij ook al niet uit Zweden of Noorwegen ofzo weggestuurd?

4 likes

Ja volgens mij is hij inderdaad eerder ergens anders weg gestuurd! Was dat ook niet omdat zijn geslachtsdeel in een vlog van Monica te zien was? Maar ik kan er niet echt iets over vinden behalve dat hij toen bij FC Groningen speelde.

7 likes

En commentaar op de McDrive/z’n dieet met Monica toch :joy:

8 likes

Bonnie gaat in oktober dagelijks vloggen.
Ik denk, meld het ff :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

omg ja en toen hadden ze beef op twitter dat was zo leuk

7 likes

Voorspelling: eind oktober wordt het haar weer allemaal teveel :sweat_smile:

19 likes

Ze had er zelf ook al een disclaimer bij gezet dat ze er gewoon mee zou stoppen als ze het mentaal niet trok (of ziek zou worden ofzo). Goed dat ze voor zichzelf ook een slag om de arm houdt

16 likes

Oh haha excuus. Ik heb de video niet gekeken :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Stond op haar Instagram bij de aankondiging dat ze dit gaat doen hehe

7 likes

Ik vraag me oprecht af hoe vermoeiend het is om Gio te zijn. Zelden zo’n neppe kerel als hem gezien…zo wanhopig bezig met zijn leven inrichten puur voor vlogs. Dit gaat een keer fout en ik snap niet dat niemand ingrijpt.

19 likes

Beetje een long shot, maar herinnert iemand zich nog de vlog dat Aimée van de Pijl in een hal was met allemaal tweedehands burberry jassen? Kan het niet terugvinden en ben echt bang dat ik het gedroomd heb, haha. Was wel een paar jaar terug denk ik

1 like

post zij nog mee hier of was dat alleen op egf? als ze hier nog zit kun je het vragen haha

2 likes

Je hebt het niet gedroomd, maar weet niet precies de vlog. Er zal wel iets van Burberry in de titel staan. Of Louis Vuitton. Want dacht dat ze net zo’n tas had zien hangen.

4 likes

Was dat niet bij de IJ-hallen?

4 likes

Geen idee, maar als dat zo is dan hoop ik dat ze dit leest haha.

@MevrWillem ik heb al die vlogs (met Burberry in de titel) weer gekeken, maar helaas

@Clivebixby ik denk het niet. Ik mijn herinnering ging ze er met de auto heen (buiten Amsterdam) en was het niet duidelijk of het open was en het was een beetje vaag

7 likes

Beverwijk zeker

7 likes

Was het niet Brussel? Staat me bij dat er daar ook een mega hal is met allemaal designer.
De Brussel Designer Markt ofzo, was een tijdelijk iets

3 likes

Jaa was gewoon in nederland en dan in noordholland bij haar in de omgeving. Volgens mij moet je een titel zoeken met iets van 3 a 4 kringlopen op een dag blabla. Ze is er met leonie geweest hopelijk scheelt dat met zoeken ze is er daarna nog een x geweest.

4 likes