Ja zo herinner ik het mij ook!! Oké ik ga verder speuren
Want ben je op zoek naar een burberry jas? Ik weet dat Penny Lane (tweedehands winkel in Amsterdam) ook altijd een rek met burberry jassen had hangen!
In Leiden heb je een winkel (Hartendief) waar ze altijd heel veel vintage Burberry’s hebben. Ze zijn nu de winkel uit want in de winter verkoopt ze Max Mara jassen, maar vanaf februari zijn ze er altijd weer.
Klopt! Een vriend en ik allebei en wij zijn echt kringloopnoobs dus ik dacht als er zo’n groot aanbod is dan zit er vast eentje tussen.
Ik Penny Lane ook eens opzoeken!
Wel knap dat je zoveel boeken verkoopt en dit dan je schrijfwerk is.
ik wil dit echt ironisch lezen
In leiden zit ergens een Vintage winkel die ergens heel veel burberry weet in te kopen.
Misschien heb je hier wat aan? Haha
Meer weet ik. De winkel verscheen ooit in mijn algoritme en heb ze eigen gevolgd.
Dit is Hartendief zoals hierboven al genoemd. Fijne winkel, ben zelf nog erg blij met m’n Burberry jas
Ohh haha! Ik was zo enthousiast dat ik een antwoord wist dat ik de andere antwoorden en reacties niet las. Maar thanks! Ik ga eens op zoek naar een mooie max mara jas. Wist niet dat ze die in de winter hadden
Ik als ik de vierde alinea lees:
Jezus wat een draak van een zin. Hoop dat ze een goede redacteur hebben.
Blijkbaar waren de insta accounts van Bonnie en Bram verwijderd/geschorst. Bonnie heeft de hare al terug alleen Bram nog niet. (Iig op het moment dat ik dit schrijf)
Zou zo gek nog niet zijn, insta zonder Bram - zeikbal - de Wijs.
Oei, dat vind ik wel erg voor haar want ze is nu veel moeilijker te vinden. Pas als je haar hele username intypt komt ze omhoog, en dan moet je ook nog echt op users zoeken. Bij mij althans op dit moment.
Huh waarom dan?
Geen idee. Dat verteld ze verder niet. Misschien een gezamenlijke post met Bram die gerapporteerd is? Omdat ook echt hun beide accounts verwijderd/geschorst waren.
Er zijn wat redenen dat ik jaloers ben op influencers: één daarvan;
Spullen op vinted zetten en die dan binnen no time voor mooie (voor verkoper) prijzen verkopen.
Annemerel had veel kleding op vinted gezet, en veel is meteen al verkocht terwijl de vraagprijs nou echt niet uitzonderlijk aantrekkelijk was. Terwijl anderen voor een appel en een ei hun spul aan de man proberen te krijgen en het dan alsnog niet verkocht krijgen.
Misschien kan ze de Dyson ook er op zetten, zo te zien doet ze daar nog steeds niks mee. #jaloers
Ik vind sowieso dat ze er altijd een beetje uitgeput ofzo uit ziet? Logisch ook met twee kinderen, en je hoeft je gezicht echt niet vol te plamuren maar ik zou dr toch zo graag een lippenbalsem aan willen bieden!
Concealer bedoel je? Ik gebruik iedere dag lippenbalsem maar daardoor zie ik er niet beter uit.