Ik kan Share Lotte echt niet meer aan, maar ik heb de grove fout gemaakt om haar podcast te luisteren en die tiktoks te volgen, het is echt mān hate watch. Die meid denkt echt dat ze Gods gift to man is.
Die mannen moeten allemaal maar moeite voor haar doen maar zelf iets terugdoen dat is te veel gevraagd, want dat is haar feministische inslag, Als die man in haar ogen net niet enthousiast of snel terug appt dan is die vent al afgeschreven.
Ik heb sws een beetje een naar gevoel bij haar. Ik heb miss 2x een gefilmpje gekeken ( meer kan ik niet aan) maar het was dan altijd een nigeriaanse man en de manier waarop ze over die mannen sprak vond ik zo sexualiserend.
Klopt ja. Ze moet dat altijd benoemen en ze moet altijd zo benoemen dat ze zo woke is, waardoor dat echt niet authentiek overkomt. Alsof ze zichzelf daar van moet overtuigen
Wie is dit? En waarom is het relevant om te delen?
Dit is de Poh meid, neem ik aan.
Ik vind het bij haar ook gewoon ongemakkelijk en stom dat ze zoveel details deelt. Ik zou het echt mega kut vinden als ik een date met iemand heb gehad en dat diegene dan in geuren en kleuren gaat zitten vertellen hoe ik in bed was op TikTok. Dat je dat tegen je vrienden vertelt okƩ, maar waarom moet je dat giechelend op internet gooien.
Ik zag laatst een tiktok voorbij komen, en toen sprak ze over āeen lekker chocolaatjeā en ālust ikā š„¹
Ja maar ook de manier waarop ze praat en die irritante puntjes onder dr ogen hahah alsof ze ooit ergens in de viva heeft gelezen dat dat je ogen groter maakt. Sorry is ook mijn hate-watch hahah blijf toch kijken omdat ik t zo fascinerend vind
Haha ik heb haar even opgezocht, maar deze meid heeft ook eigen merch met haar āquotesā?
Of die blauwe of paarse lippenstift
waar de fuck kijk ik naar
Yikes wat praat zij irritant
Ze doet mij een beetje denken aan die plusize stylist waarmee Vera Camilla een tijdje contact had die volgens mij gewoon een enge anti-vaxxer was.
Edith nog wat⦠Die ging ook van die vage dingen posten over kleuren en je energiebanen of ander vaag gedoe. Ze kwam opeens heel vaak in mijn YouTube aanbevelingen voorbij terwijl ik er nog wat gezien had en dat graag zo wilde houden.
Dit is precies juf Ank uit de Luizenmoeder
Het spijt me voor jullie dat jullie haar nu ook ontdekt hebben. Rampzalig deze vrouw.
Ik ben blij dat ze niet alleen bij mij zit in de irritatiezone