Bedoel je Bonnie? Volgens mij heeft ze gezegd dat ze alleen doordeweeks vlogt.
Jep.
Ooh ja, ik spoel die praatstukje in de vlog over planningen en dat soort meta info door😅 Maar dat verklaart het dan idd.
Bonnie is deze week te gast bij De Eeuw van De Amateur. Ik ben benieuwd of er nog een terugblik volgt. In de aflevering van De Eeuw (17 december 2021) getiteld ‘En waar lag je toen’ openen Ype en Botte binnengekomen pakketjes, waaronder 2x het invuldagboek van Bonnie, en ze reageren een beetje lauw. Ype zelfs een beetje cynisch. En daarna komen ze op het idee van een vriendenboekje voor volwassenen. In 2021 dus.
Voor mensen die het stuk willen horen, vanaf minuut 6, tot misschien minuut 13. Dan zit er ook nog een stuk in over Bram de Wijs.
Ik vind het niet echt cynisch overkomen eigenlijk, valt wel mee toch? Ze vinden alleen niet echt iets voor zichzelf. Grappig dat ze precies zo’n vriendenboek voor volwassen voorstellen! Maar ik vind het ook niet een mega origineel idee
alleen moet iemand het wel uitvoeren
Ype maakt letterlijk een opmerking dat hij cynisch is.
Botte gaf het Eeuw-kaartspel aan Bram toen hij op de koffie ging, en dat het gefilmd werd, alles is content. (Edit: Er stond eerst korting, sorry!)
Ype: “en heb je dit met voorbedachte rade gedaan of is dit echt puur voor de vriendelijkheid?”
Botte:"… wat ben je toch cynisch af en toe"
Ype: “dat komt omdat wij net een boek krijgen hahaha (flinke lachbui)
Botte:” alles is een overdracht"
Ype: “ik doe alsof ik cynisch ben maar eigenlijk ben ik cynisch”
En later maakt hij een opmerking (over een dankbaarheidsdagboek)
Alsof je een notitieblok pakt en daar een ISBN-nummer op plakt en zegt ‘dit is mijn boek’.
Oh oké ik heb alleen dat stukje over het boek van Bonnie geluisterd en heb het weer afgezet toen het over Bram ging
O hahaha dit weet ik nog en vond ik erg grappig eigenlijk, ook dat refereren aan ‘waar lag je toen’ nog een paar keer later in de aflevering. Daar moet je tegenkunnen als je mensen ongevraagd dingen gaat opsturen toch en bovendien hebben ze eigenlijk ook wel gelijk
Maar dus eigenlijk heeft Ype het idee bedacht voor Bonnie’s tweede boek
Staat zelfs in de beschrijving
Leeft Queen of jetlags nog?
Pfoeh, hopelijk kan ze van deze schrik bekomen dan
Oh ik vind die rhode juist fake ![]()
Hoezo? Die meid is 18 ofzo
Ja dan kan je toch ook fake zijn ![]()
Ze deed heel erg dr best indruk te maken op Rijk, maar ik vond dat wel schattig.
Dat wordt neuke
Hahahah die timing met hun gesprek in de drivetrue en het aannemen van de bestelling
“Ik zou je pijpen”
pakt bestelling aan ja dankjewel
Seamless haha
Ik ging ook stuk toen ze het over cutten en bulken hadden. En dat robbert zei " Jouw lijf is echt bipolair"
Jullie verkopen het niet echt, moet ik zeggen.
HAHA humor over psychische aandoeningen. En seks opmerkingen naar werkend personeel!!!
Maargoed…ik zal wel stokoud zijn he.
Nee dat was naar Robbert. Daarbij denk ik dat het sowieso goed is om dingen in context te bekijken. Het is niet alsof hij bipolaire mensen belachelijk heeft gemaakt.
Not what happened maar oké