Zo ik was haar bestaan alweer vergeten haha
Pieter valley heeft haar ook na gedaan laast haha. Zo accuraat met die rare gezichts uitdrukkingen.
Hahahaha jaaaa ik wilde dit net posten met die lipstick en precies die maniertjes
Haha zij zit ook zó in mijn irritatiezone. Moest ook echt lachen om die post van Pieter Valley.
Haha
Wtf is dit profiel überhaupt serieus???
En wat is er met haar mond.
Of het is die rare lippenstift.
Lijkt of ze haar bovenlip nauwelijks gebruikt bij het praten.
Maar bijzondere vrouw…
Ze heeft denk wel meer ‘haters’ want ze wordt heel vaak bekeken en heel weinig likes.
Wat is het originele filmpje van haar? Ik kan het niet vinden Ik ben vooral benieuwd of dit écht zo is “Ik was dus laatst op date AAAHH”
Nouja als je haar filmpjes kijkt is dit wel hoe ze praat hahah
Sorry maar wat draagt het er dan aan bij om deze info (die niet openbaar is) ook nog even openbaar te delen
Niet dat het nou heel juicy of opzienbarend is maar als je het al sneu vindt dan is dit toch helemaal niet relevant om te delen
Tsja ik zie soms video’s van haar voorbij komen en ik zie dan vooral gewoon een vrouw die lekker zichzelf is en aan het ronddaten is en als boodschap meegeeft dat je goed bent zoals je bent en je seks en daten leuk mag vinden en ook best eisen mag stellen en normaal gedrag mag verwachten van de mensen waar je mee datet. En dat vind ik een goed geluid. Dat vind ik belangrijker dan of iemand “gekke” lippenstift op heeft of dat iemands gezicht of mimiek je niet aanstaat. Maargoed ik heb die video’s waarin ze ongepast doet over mannen waar ze mee afspreekt niet gezien. Dat verbaast me eigenlijk ook wel, ga het eens opzoeken.
Oh oké, naar mijn idee stond er inderdaad niks boeiend of vervelend in, maar haalt het wel weg dan.
Dat is een wel heel sympathieke interpretatie…
Ik lees dat het voetbalcontract van Lars Veldwijk, ex van Monica wordt ontbonden omdat hij gereden heeft onder invloed. Ben benieuwd of hij nu terug komt naar Nederland.
En ook benieuwd of hij dan nog bij een andere club terecht kan, want dit was niet zo handig.
Ik denk het niet… volgens mij was hij al niet meer zo gewild hier en is daarom naar Zuid-Korea gegaan. Echt een pannenkoek.
Met de huidige stand van Ajax zie ik ze nog wel denken dat dit een topaankoop is
Was hij ook al niet uit Zweden of Noorwegen ofzo weggestuurd?