Ik ook! Dat doet ze wel met meer dingen. Was net één van haar podcasts aan het luisteren en ze meldt ook tussen neus en lippen door zulke heftige dingen zonder dat ze er dan op in gaat. Of van die tegenstrijdige (voor mij dan toch) info.
Ze zegt bijvoorbeeld dat ze gelooft dat een ziel zijn ouders kiest, ook als je geen goede jeugd gehad hebt. Ze heeft namelijk zelf ook niet de beste jeugd gehad aangezien ze uit een pedofielenfamilie komt. En tralala ze meldt nog causal dat haar ouders niet pedofiel zijn en dat ze pech had met zo’n opa en hopla ze gaat gewoon verder met d’r verhaal.
Like huh? Zo casual alsof het niks is tijdens een podcast? ![]()
Paar seconden later zegt ze: “En als het niet waar is die reïncarnatie en ik zoals mijn ouders voorspelt hebben regelrecht naar de hel ga…” Dus ik denk hmmm oké niet zo’n toprelatie met je ouders als ze zulke dingen zeggen… En dan zegt ze weer wat later dat haar ouders 2 weken naar Amerika zijn gekomen om haar te helpen omdat ze zo ziek was door haar zwangerschap? Dan denk ik: huh dus toch een goede relatie met hun? Ik snap echt vaak niks van haar verhaal/situatie? Idem inderdaad met dat visum.