Het influencertopic #22

Nee, lippenbalsem omdat ze echt van die kraakdroge lippen heeft altijd

5 likes

Haha Enzo’s nieuwe vlog, al die lieve berichtjes erin, beetje random maar wel nice van hem

5 likes

Mascha zou we een handeltje kunnen beginnen met die leolive badjassen

9 likes

Ik krijg echt jeuk van Bonnie die haar mannelijke vrienden allemaal “poesje” noemt

26 likes

Ik lees dit en denk alleen maar: ik ga dit zo niet kopen. Ik kan me echt niet voorstellen dat hier een markt voor is

7 likes

Dat Lotte zwanger is maakt haar niet meteen een mommyblogger. Waarom reageer je zo overdreven? Wat is je probleem?

8 likes

Huh, maar dan hoeft dat nieuws dat Julia zwanger is toch ook niet direct naar dat topic? Er werd juist heel overdreven op het berichtje van @Madeliefje gereageerd toen ze het nieuws deelde.

Die Julia is net twee jaar moeder maar echt al 10 jaar youtuber. Ze is geen mommy blogger :joy:

9 likes

Een mommyblogger deelt veel over kinderen en over het leven als moeder. Lotte valt daar (nog) niet onder. Of die Julia daar onder valt geen idee. Ik ken haar niet. Volgens mij was er discussie hier omdat ze niet echt een bekende influencer is. Tenminste niet hier op het forum

2 likes

Altijd als ik veel reacties bij topics als deze zie staan denk ik dat er een dikke discussie gaande is geweest, maar het valt mee zie ik. #stoptdepopcornweerweg

Het is momenteel vrij rustig trouwens op insta wat betreft de spon zooi wat ze proberen te verkopen ol dagelijkse basis. Zie nauwelijks de scheermessen, menstruatie ondergoed, maaltijdpakketen etc voorbij komen.

Hopelijk jinx ik het nu niet… 🫣

10 likes

Wacht maar, kerst komt eraan

17 likes

wow naar mijn gevoel was zij pas een maand zwanger. hoop dat de liefde wel onvoorwaardelijk is :crazy_face:

8 likes

Binnenkort gaan er een paar klagen dat dit altijd de zwaarste maand van hun leven is want er is nauwelijks spon en daarna beginnen ze vanaf volgende maand weer te klagen dat er té veel spon is of dat ze het zo druk hebben :joy:

9 likes

Bram had ook in een vlog gezegd dat hij het maar ongemakkelijk vond, maar dat houdt haar niet tegen. Ze heeft haar ding gevonden.

3 likes

Hoe cringy dit…

22 likes

Vind het echt zielig voor dat kind dat je met zulke koekoek ouders opgroeit

19 likes

Ja okt nov dec juist drukste maanden heb ik al meerdere influencers horen klagen.
Blackfriday eerst nog ipv kerst.
Maar ik zie nu al op tegen al die oersaaie adventskalenders. Vast leuk om te krijgen en open te maken, maar zo niet boeiend om te zien welke thee of chocolaatje ze vandaag eruit trekken. :yawning_face::yawning_face::yawning_face:

8 likes

Voor mijn gevoel is zij al jaren zwanger

42 likes

Echt he? Ik denk dat het te maken heeft met hoeveel iemand erover deelt. Bij sommigen vergeet je bijna dat ze zwanger zijn en zijn ze ineens bevallen. Maar bij Jessie gaat het er zowat elke dag over dus dan voelt het lang

10 likes

Best raar dat ze er dan mee doorgaat

Ik vind dit dus juist wel meevallen, beter dan die coole dansjes van Kel of Tien, dat vind ik dus echt cringy. Het is niet mijn idee van ontspanning, maar prima toch als zij hier relaxt van wordt :woman_shrugging:

1 like