Mijn god wat preuts weer dit.
Nee, heeft echt niks met oordeel of preuts te maken (over oordelen gesproken), maar met het feit dat ik zelf in een andere levensfase zit en het dus gewoon minder leuk vind om te kijken. @Soy.peor @Crusti_Croc
oke maar mensen die hun vrienden poesje noemen judgen is ook gwn terecht
Over haar poesjes gesproken, Dook lijkt opeens helemaal van de radar te zijn? Die was een tijdje lang echt in elke post te zien voor m’n gevoel
Ze is een paar weken geleden nog met oa hem op vakantie geweest.
Celine Charlotte is zwanger
Had ik niet verwacht, maar kijk er ook niet van op. En verklaard ook waarom ze even offline was.
Is ze nog samen met haar partner? Lijkt er namelijk op alsof ze het alleen heeft gedaan.
Staat ook op insta dat ze het alleen gaat doen
Ja na mijn berichtje volgens mij, ik zie het net
Mijn eerste gedachte was “oh god die vrouw echt, typisch iets voor haar” (net als na 2 maanden trouwen met een Amerikaan en meteen weer scheiden).
Daarna: omg de HEL om die hele babyfase alleen te doen.
En tot slot: dat maakt haar waarschijnlijk niks uit want ze huurt gewoon een au pair en/of nacht nanny daarvoor, en groot gelijk heeft ze.
Wat een bericht.
Vind jij bewust single moeder worden heel erg out of character voor haar dan? Ik ben echt niet verbaasd. En ook niet als ze straks hulp inschakelt van een au pair of nanny.
& shoppen bij de primark!
Ik volg dat hele mens niet, daar gaat het ook niet om. Het is meer dat jij even zomaar 10 oordelen de wereld in pleurt over een vrouw die zwanger is.
Ja ik vond het al verschrikkelijk zwaar met zijn twee, die eerste maanden. Laat staan alleen.
@anon50301661 Ik bedoel niet dat ze mensen gaat uitbuiten ofzo. Er zal vast betaalde hulp in te schakelen zijn. Dus als dat geen au pair heet, dan is het een nanny oid. Anyhow, niet zeker of ze het doet, maar ik verwacht het wel bij haar.
Volgens mij zijn dit de Nederlandse regels toch? Of is dat ook voor Amerika van toepassing?
Ik heb niet veel tot niks met kinderen en moederschap, maar ik vind het ergens wel verfrissend dat iemand hier voor kiest en er zo open over is. Krijg er echt girl power vibes van.
Maar is er iets mis mee dan? Als ze inderdaad een betaalde oppas/nanny/au-pair zou inschakelen? Ze zal vast ook gewoon blijven werken en dan moet dat kindje toch ergens worden ondergebracht en ook als (solo) moeder mag je toch best wel wat tijd voor jezelf hebben af en toe? Bovendien is een oppas toch geen vervanging van de moeder ofzo. Ik vind het stoer van haar dat zij er bewust voor kiest om de grote verantwoordelijkheid voor een kind alleen te dragen.
Ze woont in Arizona! In Amerika is het max 45 uur per week en 10 per dag. En tussen de 18 en 26 jaar oud.