Het influencertopic #22

Performen/acteren/typetje of overdreven.

5 likes

En dan bedoel ik bijvoorbeeld haar proefvideos waar ze heel overdreven iets vies vind of door “fases” gaat van de 1e seconde iets hemels te vinden en het daarna uit te spugen en het t smerigste ooit noemen.
Echt een enorme pet peeve als influencers zo eten reviewen omdst het anders “saai” is.

5 likes

Ik ook! Dat doet ze wel met meer dingen. Was net één van haar podcasts aan het luisteren en ze meldt ook tussen neus en lippen door zulke heftige dingen zonder dat ze er dan op in gaat. Of van die tegenstrijdige (voor mij dan toch) info.

Ze zegt bijvoorbeeld dat ze gelooft dat een ziel zijn ouders kiest, ook als je geen goede jeugd gehad hebt. Ze heeft namelijk zelf ook niet de beste jeugd gehad aangezien ze uit een pedofielenfamilie komt. En tralala ze meldt nog causal dat haar ouders niet pedofiel zijn en dat ze pech had met zo’n opa en hopla ze gaat gewoon verder met d’r verhaal.
Like huh? Zo casual alsof het niks is tijdens een podcast? :astonished:

Paar seconden later zegt ze: “En als het niet waar is die reĂŻncarnatie en ik zoals mijn ouders voorspelt hebben regelrecht naar de hel ga
” Dus ik denk hmmm okĂ© niet zo’n toprelatie met je ouders als ze zulke dingen zeggen
 En dan zegt ze weer wat later dat haar ouders 2 weken naar Amerika zijn gekomen om haar te helpen omdat ze zo ziek was door haar zwangerschap? Dan denk ik: huh dus toch een goede relatie met hun? Ik snap echt vaak niks van haar verhaal/situatie? Idem inderdaad met dat visum.

15 likes

Volwassen mannen die vloggen en “Hihi, wat er nu allemaal is gebeurt
nou dit kon allemaal niet hoor. Maar we kunnen dit NIET vertellen in de vlog”

Het is precies de brugklas.

10 likes

Wat heeft Bram gedaan

10 likes

‘We kunnen het niet navertellen’ zei die😂
Alsof hij is gehemeld die nacht

7 likes

Nouja dat laatste heb je al snel als je ouders christelijk zijn en jij niet. Vrij bizar inderdaad, kun je nog een goede relatie hebben en toch hebben dat zij menen dat je niet naar de hemel gaat als je zelf niet gelooft
 (Wat voor beide partijen heel kut is trouwens).

6 likes

En het zijn toch je ouders, je voelt een bepaalde loyaliteit naar ze toe ook al denk je zelf anders over dingen. Mijn ouders zijn er ook van overtuigd dat de hemel geen plek voor je is wanneer je niet gelooft toch zullen ze wel klaarstaan als er wat is voor mij. Ook vanuit het gelovige oogpunt dat je altijd een ander moet helpen. Vrij bizar hoor en ik sta er helemaal niet achter heb totaal niets met religie maar wel herkenbaar hoe dingen zo kunnen werken

7 likes

Sanny!!! Mijn hemel, die heeft ook weer een bord voor de kop waar je u tegen zegt
 begint met story over optreden over manifesteren en in de hoogste frequentie komen,.:tired_face:Vervolgens een of andere mevrouw die haar kast aan het opruimen en sorteren is (why?!?) terwijl zijzelf achter de laptop zit,
 story daarna: Because we carry. Ik denk nu niet perse dat zij zoveel carry’t

3 likes

Ohja true. Had niet over religie nagedacht

2 likes

Ik had even een half uurtje over dus wilde een vlog kijken, maar heeft zij nog op dag 6&7 van elke dag vloggen in oktober al geen vlogs?:thinking:

6 likes

Bedoel je Bonnie? Volgens mij heeft ze gezegd dat ze alleen doordeweeks vlogt.

7 likes

Jep.

12 likes

Ooh ja, ik spoel die praatstukje in de vlog over planningen en dat soort meta info door😅 Maar dat verklaart het dan idd.

7 likes

Bonnie is deze week te gast bij De Eeuw van De Amateur. Ik ben benieuwd of er nog een terugblik volgt. In de aflevering van De Eeuw (17 december 2021) getiteld ‘En waar lag je toen’ openen Ype en Botte binnengekomen pakketjes, waaronder 2x het invuldagboek van Bonnie, en ze reageren een beetje lauw. Ype zelfs een beetje cynisch. En daarna komen ze op het idee van een vriendenboekje voor volwassenen. In 2021 dus.
Voor mensen die het stuk willen horen, vanaf minuut 6, tot misschien minuut 13. Dan zit er ook nog een stuk in over Bram de Wijs.

10 likes

Ik vind het niet echt cynisch overkomen eigenlijk, valt wel mee toch? Ze vinden alleen niet echt iets voor zichzelf. Grappig dat ze precies zo’n vriendenboek voor volwassen voorstellen! Maar ik vind het ook niet een mega origineel idee :joy: alleen moet iemand het wel uitvoeren

Ype maakt letterlijk een opmerking dat hij cynisch is.
Botte gaf het Eeuw-kaartspel aan Bram toen hij op de koffie ging, en dat het gefilmd werd, alles is content. (Edit: Er stond eerst korting, sorry!)
Ype: “en heb je dit met voorbedachte rade gedaan of is dit echt puur voor de vriendelijkheid?”
Botte:"
 wat ben je toch cynisch af en toe"
Ype: “dat komt omdat wij net een boek krijgen hahaha (flinke lachbui)
Botte:” alles is een overdracht"
Ype: “ik doe alsof ik cynisch ben maar eigenlijk ben ik cynisch”

En later maakt hij een opmerking (over een dankbaarheidsdagboek)
Alsof je een notitieblok pakt en daar een ISBN-nummer op plakt en zegt ‘dit is mijn boek’.

7 likes

Oh oké ik heb alleen dat stukje over het boek van Bonnie geluisterd en heb het weer afgezet toen het over Bram ging

5 likes

O hahaha dit weet ik nog en vond ik erg grappig eigenlijk, ook dat refereren aan ‘waar lag je toen’ nog een paar keer later in de aflevering. Daar moet je tegenkunnen als je mensen ongevraagd dingen gaat opsturen toch en bovendien hebben ze eigenlijk ook wel gelijk

Maar dus eigenlijk heeft Ype het idee bedacht voor Bonnie’s tweede boek :open_mouth: Staat zelfs in de beschrijving

6 likes

Leeft Queen of jetlags nog?

2 likes