Pfoeh, hopelijk kan ze van deze schrik bekomen dan
Oh ik vind die rhode juist fake
Hoezo? Die meid is 18 ofzo
Ja dan kan je toch ook fake zijn
Ze deed heel erg dr best indruk te maken op Rijk, maar ik vond dat wel schattig.
Dat wordt neuke
Hahahah die timing met hun gesprek in de drivetrue en het aannemen van de bestelling
âIk zou je pijpenâ
pakt bestelling aan ja dankjewel
Seamless haha
Ik ging ook stuk toen ze het over cutten en bulken hadden. En dat robbert zei " Jouw lijf is echt bipolair"
Jullie verkopen het niet echt, moet ik zeggen.
HAHA humor over psychische aandoeningen. En seks opmerkingen naar werkend personeel!!!
MaargoedâŠik zal wel stokoud zijn he.
Nee dat was naar Robbert. Daarbij denk ik dat het sowieso goed is om dingen in context te bekijken. Het is niet alsof hij bipolaire mensen belachelijk heeft gemaakt.
Not what happened maar oké
Ik vraag me toch af wat Claire Lucia op het Televizier-gala deed. Zal ze zelf uitgenodigd zijn omdat ze influencer is of zou ze mee zijn als aanhang van Maik de Boer of Renze Klamer?
Dat laatste denk ik. Ze had een foto gepost met haar hand en die van een man en ik denk dat dat Renze is. En Maik de Boer had haar bezocht in Barcelona, denk dat ze als plus one van een van die twee mee was.
Spannende dingen! Maik woont overigens zelf in Barcelona, dus ze zullen elkaar daar wel ontmoet hebben.
Ik denk sowieso als +1 van Renze haha.
Jessie Maya en haar partner waren er ook, zij heeft net zo weinig met televisie te maken denk ik? Denk dat er wel ook influencers zijn uitgenodigd, zeker ook omdat er een categorie is voor beste online serie.
Ja Jessie heeft nog wel eens in een tv programma gezeten, maar Claire volgens mij nog nooit en is ook een stuk minder bekend. Dan zou ik Mascha daar nog eerder verwachten.
Nog even over die stomme doorzichtige beugels, die je zogenaamd niet ziet. Ik snap echt niet dat die influencers dat ding niet even uit doen wanneer ze een foto maken.
Het lijkt alsof ze vieze tanden hebben.
Huh heb ik nou gemist dat Cynthia een boek uit gaat brengen dat Alcoholvrijer heet? Die titel was toch door iemand hier voorspeld toen?