Het influencertopic #22

Dan ben je echt alle schaamte voorbij

38 likes

peppie?

24 likes

Ik weet niet wat ik lees joh, ze gaat van de manflu naar geldtekort? Ik mis daar enige relevantie.

29 likes

Bizar.

10 likes

Volgens mij kan ze niet werken vanwege psychische omstandigheden. Denk dat haar dat vooral frustreert en dus graag wat meer wil verdienen met Instagram.

7 likes

Ze is bezig met autisme onderzoek

3 likes

Wtf, mijn peppie is er niet omdat hij ziekjes is en ligt te slapen? Doe normaaaaal en niet zo fucking dramatisch

54 likes

Is haar vriend ZZPer?

7 likes

Nee manager van een sportschool oid
Sorry ik weet teveel details
Maar hij is gewoon weer gaan werken de volgende dag

23 likes

Ja dat geld gedeelte vind ik al dramatisch maar dit stuk ??? Je mist hem terwijl hij een deur verder op bed in de slaapkamer ligt

10 likes

Ik ben ook nog steeds in de war van wat het een met het ander te maken heeft

12 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: dit spant de kroon vandaag.

16 likes

Ja ze doet net alsof hij dood is ofzo :joy:

17 likes

Jullie hebben toch ook betaalde ziekte in Nederland?
Tis niet dat hij zijn loon verliest als hij enkele dagen ziek is?

5 likes

Dus hij heeft gewoon een contract en krijgt gewoon salaris doorbetaald als hij ziek is? :thinking:

5 likes

Hij was maar 1 nacht ziek dus dat is niet eens aan de orde

@Spaarlamp i think so??

9 likes

Nouja ze zou wel meer willen influencen en meer opdrachten krijgen want daar staat ze wel voor open maar een andere baan (in loondienst) niet. Haar keuze maar dan een open tikkie in je bio zetten, vind ik wel opmerkelijk.

21 likes

Is het bericht niet dat zij iets voor hem wil doen/wil geven, maar daar geen geld voor heeft?

Ik vind het maar een raar bericht, vooral die laatste zin? Mijn peppie is er niet? Hij ligt in bed met een snotneus, niet ergens in een coma?

20 likes

Lijkt wel alsof ze de manflu in zijn plaats heeft. Wat een dramatisch bericht voor een griepje of verkoudheidje.

13 likes

En van geldtekort naar crompouces en naar sushi bestellen

9 likes