Dan ben je echt alle schaamte voorbij
peppie?
Ik weet niet wat ik lees joh, ze gaat van de manflu naar geldtekort? Ik mis daar enige relevantie.
Bizar.
Volgens mij kan ze niet werken vanwege psychische omstandigheden. Denk dat haar dat vooral frustreert en dus graag wat meer wil verdienen met Instagram.
Ze is bezig met autisme onderzoek
Wtf, mijn peppie is er niet omdat hij ziekjes is en ligt te slapen? Doe normaaaaal en niet zo fucking dramatisch
Is haar vriend ZZPer?
Nee manager van een sportschool oid
Sorry ik weet teveel details
Maar hij is gewoon weer gaan werken de volgende dag
Ja dat geld gedeelte vind ik al dramatisch maar dit stuk ??? Je mist hem terwijl hij een deur verder op bed in de slaapkamer ligt
Ik ben ook nog steeds in de war van wat het een met het ander te maken heeft
dit spant de kroon vandaag.
Ja ze doet net alsof hij dood is ofzo
Jullie hebben toch ook betaalde ziekte in Nederland?
Tis niet dat hij zijn loon verliest als hij enkele dagen ziek is?
Dus hij heeft gewoon een contract en krijgt gewoon salaris doorbetaald als hij ziek is?
Nouja ze zou wel meer willen influencen en meer opdrachten krijgen want daar staat ze wel voor open maar een andere baan (in loondienst) niet. Haar keuze maar dan een open tikkie in je bio zetten, vind ik wel opmerkelijk.
Is het bericht niet dat zij iets voor hem wil doen/wil geven, maar daar geen geld voor heeft?
Ik vind het maar een raar bericht, vooral die laatste zin? Mijn peppie is er niet? Hij ligt in bed met een snotneus, niet ergens in een coma?
Lijkt wel alsof ze de manflu in zijn plaats heeft. Wat een dramatisch bericht voor een griepje of verkoudheidje.
En van geldtekort naar crompouces en naar sushi bestellen