Volgens mij bedoelt ze dat als in: we hebben zo weinig tijd voor elkaar/ voor leuke dingen (ook geen geld). Dus ze mist ontspannende dingen doen met hem, ook al ligt hij een deur verderop in bed
je kan veel zeggen over sanne maar ik wou dat ik dat doorzettingsvermogen had. zij is echt al 12 jaar ofzo onsuccesvolle influencer en ze blijft gewoon proberen (wel zonder succes maarja)
Nee tuurlijk niet altijd maar in deze context en verhaallijn in 24u tijd vind ik er wel iets van.
Maar zij was wel de eerste toch??
Dat vind ik vaak wel. Net als dat iemand een negatieve dag heeft (vul zelf de situatie in) maar dan wel tussendoor een eerder opgenomen vrolijke campagne tussendoor plaatst en daarna weer gaat klagen. Ik kan dat toch niet helemaal serieus nemen ook al weet je hoe dat influencerleven werkt
Nee… het zijn schenkingen en je mag per schenken (niet zijnde je ouders of grootouders) 2418€ belastingvrij ontvangen.
Ja maar ze houden haar wel in de gaten. Volgens mij heeft ze al eens een heel groot bedrag moeten terug betalen aan uitkering omdat ze heel vaak bij haar moeder was en zo “te veel” zou hebben ontvangen.
Maar ze was twee weken geleden nog in Griekenland op vakantie
Ze heeft ook niet eens sushi besteld, ging er over dat ze er zin in had.
Jaa das iets anders. Als inkomen weet te genereren gaat dat ten koste van je uitkering. Dat staat los van belastingen.
Oh wist ik niet!
Dan snap ik niet echt goed dat ze schrijft: ik wilde dat we op reis konden gaan. Even tijd voor elkaar
Misschien kan hij wel geen vrij krijgen, heeft haar moeder het reisje van hun twee betaald, hebben zij en haar moeder dit al 2 jaar terug gepland en gespaard. Weet jij veel.
Iedereen weet dat ze het echt wel heel zwaar heeft gehad en dat ze hulp zoekt. Is het echt nodig om iemand die niet gezond is daar op te pakken?
Maar dan hoef he alsnog niet zulke dingen op instagram te delen toch? Het was gewoon een hele rare post.
Schat ga op tiktok live! Ik zie daar wel eens mensen die dan hele verhalen ophangen hoe zielig ze wel niet zijn en hoe weinig ze hebben. En dan sturen mensen gifst en tikkies enzo. Echt iets voor jou
Ik vind het vooral hard dat er zo wordt geoordeeld over mensen die het overduidelijk financieel minder goed hebben. Valt mij zo vaak op (in het algemeen) dat als je het op financieel gebied minder hebt dat mensen dan het idee hebben dat ze recht hebben om schaamteloos te oordelen waar je je geld wel of niet aan mag uitgeven. Als je goed leest, lees je dat ze geen geld heeft om met haar vriend weg te gaan of (vakantie) te gaan? " maar ze is 2 weken geleden nog op vakantie geweest naar Griekenland " ja met haar moeder. Maar heb het idee dat deze discussie al jaren wordt gevoerd over haar.
Hij ligt één avond ziek op bed hè jongens. That’s it.
Okee Mark Rutte
Ja ik wist niet eens dat het boek zo omstreden was? Zal het eens opzoeken. Net als “the body keeps score” wordt hier aandacht gevraagd voor de link tussen geest/lichaam in trauma verwerking. Lijkt mij niets dan logisch dat hevige chronische stress na langdurige mishandeling of (sexueel) misbruik bijv ook kan bijdragen aan huid- en spijsverteringsproblemen. Goed dat hier meer oog voor is in de spreekkamers lijkt me. Doen alsof ih boek wordt gepleit dat je kanker krijgt na een situatie waarin je boos was, is te simplistisch
Is ook een omstreden boek btw
Oh echt, waarom? Uit interesse hoor!