Zo te zien stainless steel haha. Maar ik koop ze nooit zelf, een vriendinnetje koopt ze voor me. Maar ben altijd verbaasd dat ik echt alles ermee kan doen.
Wat zijn dan gecoate items van My Jewellery? Ik ken alleen roestvrij staal idd?
Ik heb best veel van My Jewellery in goudkleur omdat ik variƫren leuk vind en dat met echt goud qua prijs niet te doen is. Het blijft echt mooi, ook als je ermee doucht. Ik heb een ketting die ik al jaren bijna dagelijks draag maar er is echt niks aan verkleurd. Ook andere sieraden zien er nog steeds als nieuw uit. Ben eigenlijk heel tevreden alleen is het idd wel zo dat ik geregeld dezelfde sieraden draag als mijn leerlingen van 16 haha.
De adventskalender heb ik nog nooit gehad maar vgm was die vorig jaar ook crap?
Die Sumeya, Vlaams Turkse vrouw met dat supermooie verbouwde grote huis, heeft een story geplaatst met als voorstel om haar volgers een lijst te laten maken van allerlei IsraĆ«lische producten om te boycotten, want āhet kan echt niet om het IsraĆ«lische geweld goed te keurenā. Ligt het nou aan mij (ik ben niet heel geweldig op de hoogte van alle actualiteiten dus dat kan) of is dit echt mega dom, IsraĆ«lische lokale winkels en producenten boycotten heeft toch 0 te maken met het geweld dat de IsraĆ«lische overheid pleegt?
Heb haar iig na maandenlang irritainment eindelijk ontvolgd.
die vent kan echt niet alleen zijn
Gio is gewoon liefdes verslaafd en denkt dat een relatie hem gelukkig gaat maken. Gewoon een leeg leven, best sneu eigenlijk want hij kan alles doen wat hij wil. Geld maakt niet gelukkig blijkt maar weer.
Dit gebeurt volgens mij echt al jaren zijn zodra dit weer opspeelt. Kan me nog herinneren dat toen ik klein was zulke acties er ook al waren (ben eind twintig).
Ben het overigens helemaal met je eens.
Er zijn zelfs mensen die producten van influencers en bedrijven die zoch niet hebben uitgesproken over de situatie boycotten.
dat is een onderdeel van de bds-beweging (boycot, divestment and sanctions) waar sommige mensen aan meedoen. zij weigeren oa om israelische producten te consumeren om druk op israel op te voeren
Dat komt omdat niemand naar zijn vlogs kijkt als hij geen relatie heeft. Mensen keken alleen voor Jade en nu dat uit is ziet hij zijn views weer kelderen. Dus op naar de volgende. Denk echt dat het wanhoopsacties zijn om niet irrelevant te worden.
In het verleden heeft de boycot van Zuid-Afrika door de anti-apartheidsbeweging wel wat uitgehaald volgens mij, dus een helemaal vreemd idee is het niet. Dat werd uiteindelijk wel een veel grotere boycot dan alleen door consumenten, maar dacht dat het wel daar begonnen is.
Maar zijn views zijn zonder Jade nou ook weer niet slecht te noemen
Dat is toch ook met Rusland gebeurd vorig jaar?
Verslaafd aan views zul je bedoelen. Het gat tussen Jade en deze meid werd ook opgevuld met screenshots van vriendinnen (zou die nu met haar of toch met haar) en zelfs zijn zus ontkomt er niet aan.
Deze jongen is gewoon niet goed, en te dom om content te maken die niks te maken heeft met autoās of vrouwen.
Kan iemand mij uitleggen waarom Gio zoveel views heeft? Ik kan die gast echt niet uitstaan. Of zijn het allemaal kleuters die naar hem kijken
Is ook wat de gehele wereld met Rusland doet toch? Ben het er overigens mee eens dat het geen nut heeft, zulke sancties hebben nauwelijks positief effect op een conflict en raken vooral normale burgers.
Denk dat het ook simpelweg is omdat hij al hƩƩl lang vlogt en dat mensen hem zijn gaan volgen in zān game periode en altijd zijn blijven hangen.
Nou ik vond zijn vakantievlogs met Jade soms wel leuk om te zien, maar vooral omdat ik de dynamiek tussen hen heel grappig vond. Ik vind haar heel leuk, verstandig en volwassen overkomen naast hem. Hoewel ik het jammer vind dat ze de laatste tijd een beetje de Gaby Blaaser kant op gaat.
Hij heeft niet heel veel views. Dat had hij. Hij heeft nu redelijke views die hij alleen krijgt als er een meid in zān thumbnail te zien is.
Rond de 120-150k is nog steeds veel
Het viel mij op dat Mascha nu veel minder views heeft, zo rond de 20k meestal.