Het influencertopic #22

Je kan uit interesse Googlen toch?

Anders moet ik een heel lang verhaal gaan samenvatten en daar heb ik geen zin in.

2 likes

Ik ben atm dit book aan het lezen dus ben nu ook aan het Googlen. Als je op goodreads filtert op 1-ster reviews dan lees je e.e.a.
Komt er geloof ik op neer dat mensen vinden dat hij te veel de kant van de mannelijke daders kiest in het boek. En er zijn aanklachten tegen zijn persoon geweest wegens het creëeren van een onveilige werksfeer.

Denk dat jij daar op doelt @Zemraluani, of niet?

3 likes

Oké… :sweat_smile:

10 likes

Ah oké! Mijn vriend heeft het gelezen, maar kreeg 't onlangs ook aangeraden door iemand op werk die bij ons kwam om de werksfeer te bevorderen. Was wel een geleerd iemand, die wist waar hij het over had. Dus was benieuwd wat het tegengeluid op dit boek was. Dankje voor je reactie!

2 likes

Ja niet onaardig bedoeld maar hij krijgt kritiek uit wetenschappelijke hoek, dus dat is beter om zelf te lezen en dan af te wegen wat je ervan vindt.

Ik heb er weinig verstand van, dus ik kan ook niet zeggen wat mijn mening is.

4 likes

Soms is wel de eerste ziekte dag voor jezelf en verdien je dus niet wat. Maar daarna wel.

5 likes

Oh no… betaalde content op Instagram? :upside_down_face:

4 likes

haha nou als het bij die bedragen blijft, 29 cent per maand is wel betaalbaar op zich

2 likes

Het is toch belachelijk als er zoiets komt. Ze verdienen echt goed geld met influencen. Waarom dan nog zoiets doen.

26 likes

Voor content zonder reclame lijkt me, zoals bij Patreon of Petje af

4 likes

Ja sorry ik zie er echt de meerwaarde niet van in🙈

8 likes

Marketingvrouw is 7 euro pm

7 likes

Hoeft ook niet :stuck_out_tongue_winking_eye: ik was eerder bijv wel patreon van Leena Norms, haar patreons zorgen ervoor dat ze bijna geen samenwerkingen (heel selectief kan zijn) hoeft te doen om er toch haar baan van te kunnen maken.

4 likes

Waarom is dat belachelijk? Toch logisch dat zzp’ers/ondernemers meer opties verzinnen om geld binnen te halen?

1 like

Ja true, maar met samenwerkingen en affilate linkjes kunnen ze al (enorm) verdienen via insta. Moet dit er dan ook nog bij?

Ik wordt ook echt een beetje abbo moe, merk ik.

34 likes

Ik zou me schamen voor die subscriber badge.

13 likes

Maar is het dan ook meer werk om je betaalde page en je gratis page te onderhouden.

1 like

Wat @Blush zegt. Ze verdienen al zoveel met spon dat ik het belachelijk vind om ook nog een abbonomentdienst aan te bieden. Het is wel een keer genoeg ofzo…

9 likes

Lekker Hollands!

4 likes

nou ik vind het er wel vanaf hangen wie en wat. bijv marketingvrouw biedt eigenlijk altijd gratis diensten aan wat betreft educatie over antiracisme en ik vind het niet meer dan normaal om dan voor sommige dingen te betalen

14 likes