Dit kan je niet verbazen toch?
Nee, ik vind haar heel saai nu.
Ohh ja, wat is dat snel gegaan. Heb net even gekeken maar in 2020 pakte ze er nog makkelijk 100k per video! Zelfs de beautygloss video’s lopen slecht. Had dat echt niet verwacht terwijl ik er ook geen bal meer aan vind
Nu pas
Ik volg die DailyJasey omdat ik dat zo’n grappig gastje vind en altijd zo opgewekt. Maar hij wordt gewoon al 20? Ik dacht echt dat hij 15/16 was ofzo
Ja hier heb je wel gelijk in ja. Je moet ook wel echt opvallen of iets bijzonders doen wil je relevant blijven als de halve wereld vlogt
Dat scheelt wel veel ja. Zou er dan ook al paniek zijn daar in huis? Van hoe blijven we relevant? Dat is in ieder geval nog niet terug te zien in de video’s. Ze maakt zich er altijd zo makkelijk vanaf. Filmt alles wat ze toch al doet enzo. Weinig speciale video’s
Ik zou t echt leuk vinden als zijn kanaal een keer wat beter gaat, wat een dedication…hij vlogt elke dag al best lang voor een paar 100 views per video. Gun hem echt meer.
Ze komt al jaren weg met middelmatige video’s met middelmatige views. Ik denk dat ze genoeg verdiend aan de planner en samenwerkingen met merken.
Ik ben echt benieuwd hoe lang ze nog dagelijks blijft vloggen…
Denk dat de views ook wel weer iets op zullen lopen als er een tweede kindje op komst is, toen is Elise bijv ook echt als een gek gegroeid
Omg ik dacht dat ik de enige was met deze struggle hahahah
Celine Charlotte die out of the blue besluit om in New York te gaan wonen en bij de eerste dag bezichtigen gelijk een appartement heeft gehuurd ik val soms echt van de ene verbazing in de andere bij die meid.
Ik snap haar wel echt supergoed. Hele slimme move
Als ik ergens op aarde geen kind zou willen hebben is het NY🙈
Ik ben best benieuwd naar Jessie’s boek maar welke redacteur heeft deze titel goedgekeurd Dhr. Bosch denkt ervan overtuigd te zijn een vrouw te willen worden.
Vijf werkwoorden!!!
Ik denk omdat dit misschien letterlijk in haar dossier heeft gestaan
Oh nee vind dit juist een hele sterke titel, waarschijnlijk recht uit een medisch dossier, of zo komt het in ieder geval over
edit: ook omdat ‘denkt ervan overtuigd te zijn’ ipv ‘is ervan overtuigd’ en ‘vrouw te willen worden’ ipv ‘vrouw zijn’ inspeelt op het wantrouwen dat transpersonen in de zorg nog vaak krijgen
Hmm ja dan snap ik het beter maar blijft een kromme zin
Ik heb geen ervaring met die stad maar ik zou ook liever een kind willen in een stad dan in een afgelegen dorp