Het influencertopic #22

Ja en ook verbaast het me weer niet ofzo? :joy:
Zo impulsief als ze is. Wel heel veel zin in het hele proces van hoe ze in NY gaat settelen (en wat ze allemaal aanschaft en wie ze daarvoor allemaal inhuurt)

12 likes

Ja ik in elke willekeurige stad ook, behalve NY😂

7 likes

Voor ons out of the blue, maar als ik lees dat ze de schaarste (zoals ze dat noemt) in Sedona zat is, snap ik dat je wat anders wil gaan zoeken met een kleintje op komst en dat dit niet iets is waar ze niet eerder over nagedacht heeft.

Waarom niet in NY?

4 likes

Haha ja ik ook hoor, maar ik vind haar impulsiviteit zo opvallend. Maar dat zegt ze zelf ook wel in haar stories. Dat ze alleen wilde oriënteren op huizen en aan het einde van de dag een contract had getekend. Dat is wel typisch voor haar.

Heeft ze eigenlijk ooit verteld waarom ze niet overweegt terug te komen naar Amsterdam?

3 likes

Volgens mij is dat wel hoe het in NY gaat. Nadat je bezichtigd hebt moet je meteen een aanvraag doen, want als er iemand sneller dan jij is dan krijgt diegene het appartement (mits aan alle voorwaarden voldaan is natuurlijk).

1 like

“De heer Bosch denkt ervan overtuigd te zijn een vrouw te willen worden’, is de minachtende doorverwijzing die de huisarts van Jessie Désirée Bosch schreef toen ze als 17-jarige transgender voor het eerst om hulp vroeg bij haar transitie.”

Staat op de site waar je het boek kan preorderen.

39 likes

ik ben het deels met je eens maar ik krijg het bijna niet uit mijn mond haha. ik zou het eerder als een ondertitel doen ofzo. maar wel goede referentie aan de slechte zorg inderdaad!

5 likes

Het is commercieel gezien wel een heel lange en wat onhandige titel, maar ik kan me voorstellen dat Jessie dit perse wilde en ik snap dat ook wel.
Ik ben benieuwd, ga m wel lezen denk ik.

7 likes

Ik twijfel of dit nu hier thuis hoort of niet. Maar ik vind het super interessant dat ze er een aflevering over hebben gemaakt. Ook bizar dat de verdachte zo makkelijk mee werkte.

17 likes

Edit: staat al in een ander topic.

3 likes

In FF Boulevard kun je er meer over vinden

3 likes

:scream: Monica Geuze is de nieuwe bachelor! Heel benieuwd!

11 likes

Vraag me af of zij niet gewoon de host is. Er staat zo onder: vamiddag meer…

11 likes

Ja en omdat ze zegt “ik ben op zoek naar de ideale man” :eyes: voor iemand anders zeker

6 likes

Ben ik er gewoon ingetrapt :pensive:. Heb nog wel een beetje hoop dat ze het toch wel zelf is.

7 likes

hahaha dat zou ik echt grappig vinden want het gaat er al in 3 topics over

6 likes

Oh haha nog niet eens gezien. Heeft wel effect dus :joy:

4 likes

Helaaaas

5 likes

Omg wat is dit :sob::sob:

15 likes