Als dit ze ervan weerhoudt om de zoveelste schrale podcast te starten… take my money
Ik kan mij opzich wel vinden in wat je zegt, alleen denk je niet dat wanneer je het gratis houdt je een grotere groep mensen aanspreekt?
Nee vind ik niet hollands.
Ik vind het een beetje hetzelfde als je in een winkel 5 euro extra voor een product moet betalen voor het leuke verkoop praatje van de verkoper.
Jaa er zullen vast wel uitzonderingen zijn van mensen met goede content en dan geen gesponsorde shit enzo. Maar toch is het vreemd dat je op een platform wat voor iedereen is betaalde content gaat plaatsen voor een select groepje. Terwijl je met jouw baan (veel) geld kan verdienen op andere manieren en dan je content aan iedereen kan laten zien.
Ik vind het ook afhangen van de kwaliteit die iemand levert, draagt iemand ook echt kennis over of zit ik alleen naar bikini foto’s te kijken. Voor de eerste categorie influencers vind ik betalen al een stuk minder bezwaarlijk
ja waarschijnlijk wel maar het is niet haar taak om ons te onderwijzen. dus ik vind het niet onredelijk dat zij die optie heeft.
@Zonnestraaltje ja daarom gebruik ik marketingvrouw als voorbeeld!
Ja hier ben ik het zeker mee eens!
Toch wel bijzonder dat Celine Charlotte nu al een retraite organiseert over single mom worden. Vind dat wat anders dan al haar business ervaring & die kennis delen.
En terwijl ze ook nog niet eens echt single mom is. Maar nu nog zwanger, dus ze moet het nog allemaal gaan beleven toch?
Ze organiseert het met iemand die al wel single moeder is geloof ik! Maar eens hoor haha
Nouja dan kan je toch wel ervaringen uitwisselen over het wórden van een alleenstaande moeder? Of predikt ze een ultieme handleiding te hebben voor hoe dat werkt?
Volgens mij grijpt die alles aan zodra ze geld ruikt, het verbaast me in ieder geval niets.
Volgt iemand Lottleeuw? Vind het echt ziekelijk hoeveel kleren zij heeft en hoeveel ze nu verkoopt. Zal vast ook veel gratis/ gekregen zijn… maar jeetje. Vind dat er wel echt een duurzaamheidsslag gedaan mag worden door influencers en pr bureaus.
Ik zie op Tiktok soms filmpjes voorbijkomen van een meid die echt ziek veel designertassen etc koopt, elke week wel weer iets, en nu had ze een filmpje geplaatst dat ze erachter was gekomen dat er inbrekers bezig waren met voorbereidingen bij haar voordeur. Dat is super fucked natuurlijk, maar waarom deel je dan ook ALLES online, inclusief de beelden van je huis en je voordeur etc.
Jaaaa die met dat aparte accent
Ontzettend irritant
Ik krijg haar ook heel de tijd snap niet waarom
Oh ik kan haar accent niet aan. En vind de tassen die ze koopt ook lelijk.
En ook zo onnodig…“Ja het zijn investeringen en ik werk er heel hard voor” geen idee wat ze doet voor werk maar heb je 20 tassen nodig en moet je dat elke keer op Tiktok pleuren?
Zij heeft echt nul expressie in haar gezicht als ze praat behalve zo’n eng lachje, net een pop
Oh die Urkse miljonairs meid? Vreselijk.