Inderdaad. Het valt me op dat het kindje altijd overal maar haar zin in krijgt omdat dat makkelijker isl.
Voor de liefhebber: Annemerel heeft op YouTube een video geplaatst over haar zwangerschap.
Is het jullie weleens opgevallen dat zij echt alleen maar truien met streepjes draagt? Nu ook weer. Echt haar signature look. En ook die van Pippa trouwensđ
Kunnen jullie Annemerel in mommybloggers bespreken?
Ik wil Coaches
hier.
Ze is toch hardloop coachhhhhh
Ik vind je nogal hoog van de toren blazen met je posts over coaches als je vervolgens zelf met geen enkele bijdrage komt.
Hahaha I know Ben echt op zoek naar een goeie coach
Ja ze zei ook: kan ik lekker shoppen voor de baby (oid) toen ze hoorde dat het een jongetje is. Maar dr kind draagt alleen blauwe/witte streepshirtjes, kan toch ook prima voor een jongen.
Ken je deze kerel al? Ik vind zân filmpjes bijzonder uhm⌠fascinerend. Maar misschien zijn dit wel weer de types waar we eigenlijk juist beter geen aandacht aan zouden moeten schenken.
Jaaaa ik zag hem gister
Hij heeft heel veel filmpjes waarbij hij of eerst heel lang in de camera kijkt voor hij praat, of dat zân mond niet klopt met het geluid.
Vreemde kerel
Wat ik zo gek aan al die coaches vind is dat een groot deel doet alsof ze het wiel hebben uitgevonden als business high level luxury limited edition platinum diamond legend
coach maar amper 300 volgers op insta hebben.
Mijn kat heeft nog meer volgers.
Ja vind het altijd vooral cute als ze een ~professionele Photoshoot hebben gedaan, in 3 verschillende outfits en die dan maandenlang posten, steeds een iets andere post.
En dan hebben al die posts ~15 likes.
Zelfs ik krijg meer likes dan dat haha.
Sowieso als mensen proberen influencer te worden en dan vragen stellen voor engagement, zoals âwat ga jij dit weekend doen?â of âwat is jouw lievelingskleur?â En dat dan alleen hun tante of zo reageert
Wel beige outfits. En dan in de we-vorm gaan posten.
âWe zijn weer op pad!â Nee meid je werkt alleen. Doe niet alsof je een heel team hebt.
Een meid waar ik bij op school zat doet dat ook. Ze is compleet beige, inclusief haar haren en huid. En ze profileert zichzelf nu als coach in een behoorlijke niche branch terwijl ze 2 betaalde opdrachten heeft gedaan Ze is ebook al bezig met een handboek wat ze ook willen laten uitgeven. Nou ja mooi dat mensen zulke grote dromen hebben.
Dit kwam voorbij op insta. Vita en Elise komen achter het concept banga lijst, 10 jaar naar dato
https://www.instagram.com/reel/Cp4e6oLjuFP/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ook echt: wie is hier bekend mee?
Hahaha krijg hier echt boomer vibes van
Dat is toch ook superveel in het nieuws geweest toen rond 2015?
Deze 17jarige boy stopt met school en is businesscoach geworden.
Vage vent
https://www.instagram.com/reel/CpvMhneDFBe/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Oh maar je kunt investeren in zijn gedoe
Kost je 26k
Maar dan beleef je wel volledig het leven
Ik snap vooral niet wat hij nou doet?? Hij heeft 1900 volgers en verkoopt⌠bullshit?
En zo te zien kun je een afspraak met hem inplannen om nog meer bullshit te horen die hij van andere coaches heeft geleerd.
Dat intakeformulier is om te
âHoe voel je je op dit moment?â Is dat relevant voor een afspraak die misschien pas over dagen of weken plaatsvindt?
âBereid het gesprek goed voor, zodat we grote stappen kunnen zetten.â en vervolgens krijg je twee antwoordopties: âJa, dat ga ik nu doenâ of âOverigâ. Wat gebeurt er als je kiest voor âOverigâ?