Het influencertopic #22

Je kan zeggen wat je wil over Mascha, maar een zakenvrouw is het wel hoor. Ze heeft nu met Greggie een podcast waarin ze dingen delen over hun liefdesleven, trio’s, enz. En dan zegt ze"oh nu kunnen mensen dit precies terugzien in de vlog :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:" en een opmerking daarna weer daar de nadruk op leggen. Wel slim want de views liepen zwaar terug, grote kans dat mensen nu weer die vlogs gaan opzoeken.

1 like

Behalve dat niemand dit gaat doen want dan moet je 36 jaar zoeken door 574894 vlogs met namen als ‘auto geur ding’, ‘oeps Topo foutje’ of ‘squishy toy ding’, voor een niet te volgen verhaal vol onderbrekingen waaruit je uiteindelijk niks wijzer wordt.

Denk niet dat veel mensen hen zó interessant vinden behalve mensen die hen al 3674 jaar volgen en die kennen alle verhalen al.

62 likes

Totdat er geld te verdienen valt. Dan mag hun kind lekker vol in beeld😭

1 like

hahahaha dit is wel echt spot on

22 likes

Ja, het zijn dan ook echte vlogtitels :slightly_smiling_face::upside_down_face:

14 likes

oh hahahaha ik dacht dat je haar gewoon heel goed nadeed :skull:

9 likes

“verhalen”

6 likes

Haha ik ook. Topo foutje wtf hahaha​:joy::smiling_face_with_tear:

4 likes

Ze dacht dat Breda op 30 min naast Amersfoort lag.

9 likes

Volle gas, linker baan!

15 likes

Hahah het is me weer duidelijk waarom ik die meid al jaren niet meer volg. Dat ze hier nog zoveel geld mee verdient is echt te gek voor woorden

5 likes

Waarom?

16 likes

Wel echt een leuke trui!

9 likes

Ik gok Sezane haha!

3 likes

Die Sanneke blijft zo schaamteloos bedelen om geld via instagram…

11 likes

Ik snap ook niet waarom ik blijf kijken. Ik wil ook wel eens iets bemoedigends zeggen of iets anders aardigs maar t meeste valt toch wel echt verkeerd. Dus ik zeg maar niks.

5 likes

Zo oneerlijk dat sommige influencers een Artipoppe cadeau krijgen 🥹

6 likes

Niet jaloers op zijn, is maar voor een korte tijd een ergonomische draagzak. Vooral een influencer draagzak maar niet de beste voor je baby. En mega overpriced.

9 likes

Waarom is die maar voor korte tijd ergonomisch? Ik zou denken dat een draagzak gewoon wel of niet ergonomisch is dus ben wel benieuwd :blush:

5 likes

Ze adverteren dat die geschikt is vanaf geboorte, maar dan past je baby er nog helemaal niet in. Ze vallen dan helemaal weg in die zak, met het hoofdje onder de rand waardoor er kans is op rebreathing. Dan ademen ze hun eigen uitgeademde lucht in.
Past pas vanaf 62/68. En zodra ze weer groter zijn, past die ook niet goed meer.
En sowieso geen minimaal €400 waard.

20 likes