Ik vind het ook open maar elke keer zo wispelturig. Eerst een huis kopen in Barcelona want ze is toch echt niet gelukkig in Amsterdam. Nu woont ze weer in Amsterdam en gaat ze op vakantie naar Barcelona. Ik vind dat ze echt te makkelijk doet over al haar vliegreizen, alsof het in de tijd van nu normaal is om voor de leuk zo vaak de vliegtuig te pakken
Ik had het over Eva Zu Beck, maar zelfde voor Claire inderdaad. Al vind ik Eva 10x leuker
Naja superleuke achternaam toch juist!
Janne Schuijn en partner zijn/gaan uit elkaar. Altijd een moeilijke beslissing maar met hun gehandicapte zoontje al helemaal. Ze leken wat de zorg voor hem betreft echt een goed team. Zal vast zo blijven maar wel een stuk ingewikkelder allemaal. Wat zal er veel op haar af komen . Ik gun haar zo erg wat meer onbezorgdheid in haar leven.
Ik denk ook niet dat het lukte met een visum. Ze had een tijdje geleden toch een immigratie advocaat en ging ze proberen om een visum te krijgen en daar is ze nooit meer op terug gekomen nu is haar doel 2-3 maanden per jaar erheen aka gewoon een vakantie.
julie & camilla (vooral tiktok famous sorry) hebben net een kind gekregen en gaan geen fotoâs en zelfs geen naam delen, vind dat echt verfrissend
zeggen ze nu
mja volgens mij zeggen ze dit al maandenlang/zelfs voor zwangerschap al dus het lijkt me wel een kernwaarde
Ik heb bij hun wel het idee dat ze dit blijven doen, weet niet waarom, maar ik heb het idee dat zij er echt wel over nagedacht hebben en goed weten waarom ze iets doen en wat ze met hun paginaâs willen bereiken.
Ik ben echt onder de indruk van die fotoâs van de geboorte van hen. Mooi dat ze hem zo uit de spotlights houden
Ja, mooi he! Je moet ook even naar de insta van de fotograaf (als je dat wil zien dan) heel veel mooie en interessante fotoâs van geboortes en je ziet echt alles.
Ik ben dan wel benieuwd of ze straks wel gaan delen dat ie zindelijk wordt of zichzelf onder heeft gekotst ofzo.
Joyce en Scarlett zeiden ook ooit van alles over het wel/niet in beeld brengen van hun kind. Hoewel dat de laatste tijd volgensmij wel minder is.
Je kan zeggen wat je wil over Mascha, maar een zakenvrouw is het wel hoor. Ze heeft nu met Greggie een podcast waarin ze dingen delen over hun liefdesleven, trioâs, enz. En dan zegt ze"oh nu kunnen mensen dit precies terugzien in de vlog " en een opmerking daarna weer daar de nadruk op leggen. Wel slim want de views liepen zwaar terug, grote kans dat mensen nu weer die vlogs gaan opzoeken.
Behalve dat niemand dit gaat doen want dan moet je 36 jaar zoeken door 574894 vlogs met namen als âauto geur dingâ, âoeps Topo foutjeâ of âsquishy toy dingâ, voor een niet te volgen verhaal vol onderbrekingen waaruit je uiteindelijk niks wijzer wordt.
Denk niet dat veel mensen hen zĂł interessant vinden behalve mensen die hen al 3674 jaar volgen en die kennen alle verhalen al.
Totdat er geld te verdienen valt. Dan mag hun kind lekker vol in beeldđ
hahahaha dit is wel echt spot on
Ja, het zijn dan ook echte vlogtitels
oh hahahaha ik dacht dat je haar gewoon heel goed nadeed