Het influencertopic #22

Deze schrijfstijl doet me zo denken aan de A1 boekjes die ik met mijn taalbuddy lees haha (al hebben die tenminste een plot)
afbeelding

72 likes

Topicwijziging was welkom, want ik wist niet meer wie nou mommy, beuty, of youtuber was.
Maar is dit dan nu een verzameltopic of gaat het meer over coaches?

1 like

Iemand in de reacties noemt het quantum time travel. Waarom moeten ze altijd van die vage begrippen gebruiken :rofl:?

5 likes

Ik wil harold even linken hier haha. Volgens mij heeft hij ook een youtube maar daar heb ik nog niet naar gekeken. Hij maakt vlogjes over zn leven in amerika en vooral over eten. Ze zijn mega hysterisch maar ik hou dr van.

15 likes

Drink het Harold drink het!

9 likes

Love deze tiktoks ja hahah😊

4 likes

Niet dezelfde stijl maar wel bloedende ogen
https://www.instagram.com/p/CqbJveUj5TP/?igshid=YmMyMTA2M2Y

Somebody asked if I’m having it ‘busy’ (with business)

12 likes

Hahaha ze heeft dan ook veel on her plate.

15 likes

1 april??

4 likes

Nee helaas :joy:

4 likes

Wie ZIJN deze mensen? ‘High level coach’. ‘I help 7 and 8 figure entrepeneurs’. Met 500 volgers :woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face:

8 likes

Ik vind de vriend van Lotte echt exact lijken op Kai merckx

5 likes

Als je vriend/vriendin tegen je zegt “Je was wel een lelijk dik molletje” en daarna “Ik maak toch maar een grapje” zegt. Meteen dumpen, ja of nee.
Want die domme Latooy zou bij mij echt een beuk tegen z’n kop en een enkeltje vaarwel gehad hebben.

12 likes

En hij doet dit al 3 jaar???

2 likes

Ja :joy: zoals ik het las is ie nu dus 20.

5 likes

De wereld: :zap::tornado::snowflake::dash::ocean::fire::boom::sos::soon::end:

Kalvijn:

39 likes

Ik heb het gevoel dat Bonnie heel erg druk bezig is om haar nieuwe “ik ben 31 en getrouwd maar nog steeds een feestbeest hoor love uitgaan” imago aan de man te brengen.

35 likes

Hahahaha :soon: :end:

6 likes

Of ze leeft gewoon haar leven na jaren van Corona en niet lekker in haar vel zitten

61 likes

Is net zoals bij Lotte, die kijkers die zich identificeerde met de kneuterige huismussen kunnen er helemaal niks mee :joy: Maar dat judgen ook, alsof ze een soort satanistisch pad ingeslagen zijn omdat ze opeens wel veel uitgaan etc.

13 likes