Ik ken het concept flitsbezorgers niet, dat hebben wij hier niet maar nu jullie dat zo hebben uitgelegd snap ik dat het schadelijk is. Ik vind zelf het leven makkelijker geworden qua ik bestel boodschappen en soms Hello Fresh dus begreep het niet zo.
O je bent trouwens geen zzpāer, dat is wel bij ubereats maar volgens mij zijn flitsbezorgers flink en gorillaās toch of noemen we dat tegenwoordig hetzelfde?
Twee jaar terug stond Flink nog wel op Youngones dus was je wel freelancer/zzpāer. Hebben ze dit inmiddels aangepast?
Flink staat nog steeds op YoungOnes dus via daar werken ze wel nog met freelancers.
Ik zie dat je via hun website wel in loondienst kan werken bij hun. Dus ze zullen wel beide doen dan.
Oh die details weet ik niet maar ik had gewoon een contract!
Het concept middelmatige luxe leeft echt rent free in mijn hoofd door jou en het gestoorde is dus dat ik daardoor soms dagelijks ook aan jou denk en me dan afvraag āzou bergamot dit middelmatige luxe noemenā
Ik moet echt minder tijd doorbrengen hier denk ik
Ik kan het antwoord denk ik wel geven want het is waarschijnlijk ja
Bedankt voor dit inkijkje! Bij mij in de flat lopen regelmatig niet NL sprekende bezorgers verdwaald rond of ze vragen me de weg buiten. Ik kan me helemaal voorstellen dat het heel eenzaam werk is als je de taal niet spreekt en op de HQ niet even kan lachen met de mensen daar.
Overigens overwoog ik ook dit werk even te doen toen ik in between jobs was. In de zomer. Enkel met droog weer.
Ja maar dat vind ik echt anders. Ze maakt heel duidelijk de link naar kcal etc.
Ik gebruik middelmatige luxe nu ook in mijn dagelijks leven en mijn vriendengroep neemt het over maar is wel relatief natuurlijk. Dus zijn dan dingen als een cocktail op het terras of een lash lift.
Ik vond dit echt wel schokkend om te horen. Heb haar q&a vlog bekeken waarin ze dit vertelt. Wat ik eruit begrepen heb is dat het komt door teveel sporten en teveel focus op voeding.
Vind het eigenlijk überhaupt zielig voor haar dat ze zo lang samen is geweest met die ventā¦
Maar als het door sporten komt is het toch helemaal niet relevant aan gio?
Volgens mij stond dat los van elkaar hoor, en gaf ze de stress in die tijd in haar leven de schuld (rondom eerste breakup met Gio en alle media aandacht daaromheen)
Jawel! Ze had n tikkie link gemaakt en gevraagd om geld voor een elektrische fiets, omdat ze zo opgesloten zit in Hellevoetsluis oid
Ja klopt wat je zegt. En door al die stress van die break-up en aandacht ervoor werd de sporten en naar de sportschool gaan haar coping mechanisme en dat werd op een gegeven moment een beetje een obsessie. Dat zegt ze in haar vlog.
Is Gio nu ook al officieel samen met Lynn of hebben ze het nog steeds āgezelligā?
Nee niet gezien de story.
Het was zelf hun keuze om daar te gaan wonen toch en wat is er mis met een gewone fiets. Sowieso zie ik haar niet fietsen. Ze komt op mij niet over als sportief.
Ze gaat in elk geval mee naar de Bahamaās met hem en zān fam in februari, dus dat lijkt aardig officieel
Ze durft echt! Maar heeft er niet lang opgestaan dus ze zal teveel opmerkingen hebben gehad.
Wat?