Het influencertopic #22

Hoe zie je er ook uit als je fiets? Alsof iedereen die gebruik maakt van een fiets er hetzelfde uit ziet :joy:

10 likes

Alsof je alleen maar fietst als je sportief bent. Hier veel te dik, niet sportief maar als ik ergens wil komen zal ik toch echt moeten fietsen.

10 likes

Blij te zien dat ik niet de enige ben die dit een rare opmerking vind. Echt waar slaat het op om zoiets te zeggen.

10 likes

Hahaha ja ik ga liever dood dan naar de sportschool maar als ik eten wil kopen voor in mijn insportieve lijf moet ik toch echt fietsen :joy:

Of naar werk ofzo natuurlijk

7 likes

Luna denkt natuurlijk ook als ze een dik persoon een patatje ziet eten “Zou je dat nou wel doen”.

2 likes

Nee we mogen alleen maar appels vreten en wortels knagen natuurlijk.

3 likes

In appels zitten fruitsuikers hoor, zou je dat nou wel doen?

9 likes

Als je alleen appels eet is het niet erg :sparkles: appeldag :sparkles:

5 likes

Pff die ene meid met dr youtube kanalen zegt nu dat niemand arm hoeft te zijn. Ze benoemd nog de uitzonderingen (ziek, mentale problemen) maar verder hoeft niemand arm te zijn. Ook nog ff benoemen dat dr huis een miljoen kost. Meid, wie gaat er schoonmaken, wie staat er aan het bed, wie helpt je in de supermarkt. Bah hoe kan je zo zijn.

5 likes

Hahaha ja vond dat ook een domme tiktok. Had ook gereageerd. Maar op zich vind ik niet dat een baan als schoonmaakster of buschauffeur of kassamedewerker automatisch arm betekent, maar ik vind dat deze beroepen meer salaris moeten krijgen en niet dat ze allemaal extra side hustles moeten doen zoals videobewerking?? Dat benoemt zij dan bijv als optie.

15 likes

En als ik ziek ben is het wel prima om arm te zijn??

7 likes

Denk dat haar punt is dat je er dan niet altijd wat aan kan doen. Dus niet extra hard werken zodat je niet meer arm bent. Oftewel als je niet ziek bent en wel arm ‘kan je er wat aan doen’

Verder met jou eens hoor @Luzarl , je zou met elke baan gewoon in je onderhoud moeten kunnen voorzien vind ik, zonder vage side hustle.

3 likes

Dat snap ik maar is gewoon super pijnlijk als mensen dat zeggen, jouw laatste punt zou ook moeten gelden voor zieke mensen, iedereen zou dat moeten kunnen

1 like

Natuurlijk zou dat voor iedereen moeten gelden. En denk ook echt niet dat ze zegt dat als je ziek bent t oke is dat je arm bent (want dat is t nooit en bij ziekte ben je vaak nog meer benadeeld bv dat je eigen risico altijd op gaat). Maar dat je dan niet hard kan werken om er uit te komen en er dus niks aan kan doen.

We staan aan dezelfde kant maar merk dat ik niet de juiste woorden kan vinden.

Los van gezondheidsproblemen is t natuurlijk sowieso grotendeels onzin wat ze zegt. We kunnen niet allemaal een youtubekanaal met 10.000 inkomen hebben.

1 like

Het is sowieso bullshit wat ze allemaal zegt. Maar zij is ook gewoon rijk geworden door te profiteren van anderen. Ze heeft gebruik gemaakt van hele goedkope freelancers via bijvoorbeeld Fiverr, ze maakt continu shoplogs met controversiële merken zoals Shein waar zij vervolgens weer extra volgers door krijgt en dus meer door verdient etc.

Dus zij is eigenlijk gewoon rijk door andere mensen arm te houden. Als die freelancers ineens het zesdubbele zouden gaan vragen omdat ze ook rijk willen worden, zou zij alles weer zelf moeten gaan doen en zou ze een stuk minder verdienen. En als al die medewerkers in winkels en webshops waar zij massaal shopt ook ontslag zouden nemen en hetzelfde werk zouden gaan doen als zij dan kan ze d’r shoplogs ook niet meer maken.

Idk of dit vaag klinkt trouwens haha, maar ik word een beetje moe van haar ‘je kunt alles bereiken en iedereen kan rijk worden’. Zij heeft gewoon heel veel geluk gehad en het heel slim gespeeld, maar dat is gewoon niet iets wat zomaar de hele wereld kan doen (en wil doen). Er zullen altijd mensen in loondienst moeten blijven werken anders stort de maatschappij toch ook gewoon in. Zou een mooie boel worden als alle zorgmedewerkers, vuilnismannen en vrouwen, winkelmedewerkers, docenten etc allemaal hun baan op zouden zeggen om een cash cow kanaal of een cursus te beginnen.

35 likes

Ik vind het ook niet persee slim, maar vooral heel sluw en naar om zoals je zegt van andere mensen te profiteren die wel goedkoper werken.
Denk dat best veel mensen dit zouden kunnen maar ik zou dit dus echt niet willen, op deze manier mijn geld verdienen.

11 likes

Tim Hofman is op bezoek geweest bij Hella Huizinga. Wordt donderdag uitgezonden. Ik ben hier ZO benieuwd naar :joy:

104 likes

Kwam hier om hetzelfde te posten. Ben hier ook zo benieuwd naar. “inspiratie op doen bij een concert van the Weeknd” :joy:

8 likes

Oh zin in deze aflevering, ben heel benieuwd.

Hoe krijgt ze het dr strot ook uit dat het haar beroep het op 5 (of is het dan 4) na zwaarste beroep ter wereld is

23 likes

Waar zie je dat ergens? Voor Boos of
?
Edit
Ooh zie het nu op insta van boos indd

4 likes