Ik zie max en simone niet zelf een website developen eigenlijkđ dus de kans dat ze daar idd een (goedkope) buitenlandse freelancer via fiverrr hebben ingehuurd en met flinke toeslag hebben doorberekend klinkt best aannemelijk. Ik zit zelf in die sector en kom het zo vaak tegenđ„Č kwaliteit is dan vaak zeer ondermaats en er wordt zo grof dubbel geld verdiend door de tussenpartij (max en simone in dit geval) over de rug van een onderbetaald iemand.
Hoewel Hella aangaf dat ze âŹ60 per uur betaalde, maar dat is ook niet bizar veel voor een freelancer
Een verantwoording met âik heb 6u per dag gewerktâ zonder verder uitleg wat je hebt gedaan, zou ik zelf ook niet akkoord mee gaan hoor. Alleen kan je dat niet zo laat aangeven en sowieso een slecht excuus om niet te betalen.
Vind het trouwens niet per se gek dat Hella haar parkeerkosten of visagie op de zakelijke rekening zet. In dergelijke sectoren is het gangbaar en niet illegaal oid om visagie, kapper en zelfs deels kleding te declareren. En ook dat netwerken in vipgedeelten bij concerten ed vind ik nog aannemelijk. Het horloge is wel echt een brug te ver 
Wat @Frenky zegt Hella is wel eindverantwoordelijke, ze heeft duidelijk zaken niet op orde. Hoewel max en simone ook weer verantwoordelijk zijn voor hun eigen bedrijf/kwaliteit.
Oftewel ik vind beide partijen eigenlijk shady in dit verhaal