Het influencertopic #22

Vind het nu al geweldig.

16 likes

Iedereen hier als de boos aflevering dropped :joy::ok_hand:t2:

34 likes

Real house wives of Amsterdam, “reality show’ waar Hella in zit

5 likes

Maar ik waarschuw cringe clip met Maria en Hella

18 likes

Hahaha wow ik ben wel echt benieuwd
Want ik had zoiets niet van Hella verwacht eigenlijk? Ookal is het een neppe wereld komt zij altijd super correct over

2 likes

Waarover zouden mensen dan boos zijn bij haar??

4 likes

Zo te zien is ze o.a. makkelijk in uitgaven zakelijk boeken

7 likes

So far for quiet luxury dus :joy:

12 likes

Ik vind haar gewoon niet overkomen, geen hoogte van te krijgen wat er schuilt achter die deer in the headlights blik. En dat zijn precies het soort figuren die dingen te verbergen hebben.

21 likes

Het enige dat ik van haar vind is dat ik die Mien Dobbelsteen-stem van haar totaal niet aankan.

30 likes

Hahahaqh sorry maar als iemand niet weet dat het uit dit programma komt dan zal ze die afkorting ook niet weten toch.

18 likes

Dus zij vraagt iets en uiteindelijk geef jij een antwoord wat ze moet googlen. Ah ja nee heel logisch.

28 likes

Hahhahaha dit maakt mijn dag. Dit is zo slecht dat het bijna goed is.

Morgen maar vast popcorn in huis halen.

11 likes

Ik kreeg op YT een nieuwe video van Joseffa en David aanbevolen waarin hij Nederlandse/Europese dranken gaat testen. Op een gegeven moment probeert hij karnemelk en hij werd helemaal niet goed :joy: Ik vind hen zo grappig samen, leuk dat er weer iets online is gekomen want ik zag dat ze al best lange tijd niets hadden geupload.

22 likes

Wow waar the fuck heb ik net naar gekeken. En hoezo heb ik het helemaal afgekeken???

Wat is die lelijke schoenen product placement, en miss hotpot haha (ok van rhoa maar toch). En die autotunenomg alles is slecht hieraan.

5 likes

Ja dat vond ik ook wel een beetje met die vorige aflevering. Over Nathan Moskowicz. Goed hoor dat Tim is opgekomen voor die ex influencer die nog betaald moest worden. Maar meestal gaat het om zaken met meer impact
of maatschappelijke waarde

6 likes

Het is juist begonnen met kleine dingen, een webshop die dingen niet levert bijvoorbeeld. Dat maatschappelijke is er ingegroeid, vind wel prima dat dat niet altijd zo is eigenlijk. Blijft natuurlijk ook gewoon entertainment :woman_shrugging:t3:

17 likes

Maar is het niet het principe; iemand is boos daar gaat Boos dan naartoe om verhaal te halen? Dus idd een webshop, een malafide huisbaas oid. Ok, een ex-influencer die niet betaald wordt valt daar ook onder. Daarnaast die grotere zaken zoals de Voice. Maar wie- behalve de belastingdienst- heeft last van Hella die dit doet?

Ik zeg niet dat dit ok is hoor als dit waar is, maar het lijkt me vooral dat ze met Moscowiz en Huizinga voor de bekendere namen zijn waarmee ze makkelijk willen scoren?

7 likes

Ja inderdaad. Ik herken je gevoel. Is dit écht waar we ons Boos om moeten maken. Hoge bomen (grote namen) vangen veel wind, maar boeit het me echt dat Hella H stinkend voor rijke mensen die zieke babyshowers laten organiseren creatieve facturen opstelt? Neuh

(Het wegschrijven van privekosten als zakelijke kosten vind ik problematischer want dat gaat ten koste van gemeenschapsgelden maar de eerste ondernemer die dat niet doet moeten we nog tegenkomen denk ik)

6 likes

Hahaha ja ik ga zeker kijken. En me dan ergeren aan het feit dat er weinig maatschappelijk belang is waarschijnlijk. Maar ook genieten hoe Hella H voor hey blok wordt gezet, een knal rode nek krijgt, en zegt dat ze een van de zwaarste beroepen ter wereld heeft.
(Samen met kinderoncologen, officieren van justitie, docenten speciaal onderwijs, oorlogsverslaggevers)

Edit: voor de helderheid, de beroepen die ik hier noem heeft zij niet genoemd. Dit zijn de beroepen die mij te binnen schieten als het gaat over zware beroepen.

18 likes