Het influencertopic #22

Denk dat Hella hiernaar refereert? Event coördinator op nummer 5 meest stressvolle baan, na politieagent haha

5 likes

Ik denk ook echt wel dat het een hele stressvolle baan is maar ze kiest er zelf voor omdat ze het leuk vindt en ze verdient er bakken met geld mee. Beetje misplaatst om het tussen andere beroepen te zetten waar je naar verhouding veel minder mee verdient voor de stress die het oplevert. De maatschappelijke waarde van event planner is ook ver te zoeken

22 likes

Ja dat is waar haha. Uit het voorstukje leek het over belasting te gaan.

Maar blijft voor mn gevoel makkelijk scoren. Ben ook wel benieuwd, want zij is denk ook niet iemand die zich makkelijk onder tafel laat lullen en haar zaakjes wel op orde heeft. Zoals die forbes referentie (even los van of dat nou bs is of niet haha)

1 like

Ik denk tbh dat er wel meer speelt dan alleen belasting. Bij Boos is het tot nu toe altijd zo dat een gedupeerde de inzending doet. Lijkt mij niet dat de belastingdienst dit ingezonden heeft. Er zal dus wel iemand gedupeerd zijn door haar handelen. Mogelijk dan inderdaad door facturen en dat er daardoor meer boven water komt?

10 likes

Volgens Yvonne (sorry) heeft ze nog veel openstaande rekeningen bij partijen en gaat het vooral daarover.

5 likes

Net weer ff de ny vlogs van Mascha en Hella gekeken.

Heerlijke trip down memory lane. En de oma die ik toen al was dacht: aaah ik zou willen slapen xD

Edit: ik kreeg altijd beetje stress van het tijd management

8 likes

Eens! Vreemd dat BOOS ineens iedere aflevering maatschappelijk betrokken zou moeten zijn volgens sommige ‘kijkers’ (dan snap je inderdaad niet waar het programma vandaan komt). Plus, soms laten ook die kleine ‘ik wil mijn geld terug’ verhalen ook gewoon een breder probleem zien? Zo zijn er regelmatig mensen in afleveringen geweest die aankopen niet geleverd hebben gekregen, en volgens het Landelijk Meldpunt Internet Fraude onderzoeken ze nu meer mogelijke frauduleuze webshops dan ooit. BOOS heeft óók een jonge doelgroep, en volgens mij dragen ze met deze ‘niet maatschappelijk betrokken’ afleveringen nog steeds bij aan het besef bij jongeren hoe makkelijk ze opgelicht kunnen worden (ook door hun favo influencer).

22 likes

als het geen sensa is ga ik zo teleurgesteld zijn

31 likes

Uhhh ik kom Nick van Bonnie tegen op Bumble haha zo random

16 likes

oh wowww die tea wist ik ook niet

4 likes

Schijnt dat ze een open relatie hebben

5 likes

Vlog nummer 27 pas, cute. Good ol times

4 likes

Ik zou het best interessant vinden als Bonnie daarover zou vloggen, maar snap het ook wel als ze dat niet zou willen doen

12 likes

Nick heeft gewoon een kantoorbaan, dus beter van niet lijkt me :smiling_face_with_tear:

1 like

Huh? Wat bedoel je? Omdat Nick een kantoorbaan heeft kan Bonnie niet vloggen over een open relatie?

7 likes

Naja een open relatie is toch nog steeds wel taboe. Ik hang dat van mezelf ook niet aan de grote klok.

4 likes

Nou dat vind ik wel eigenlijk? Vind ik wel anders dan een influencer zelf die persoonlijke verhalen deelt.

4 likes

Ik vroeg me af of ik het begreep, ik heb geen inhoudelijke opmerking, maar ja dus, thanks!

@Blush dat bedoelde ik niet sorry. :relaxed:

5 likes

hij geeft ook les toch? lijkt me sowieso kut als die studenten dan alle ins en outs weten van je relatie

2 likes

Ooo ik weet dit ook nog!! 10 jaar geleden jeetje… hier zijn ze allebei zo anders. Wel typisch, Hella is ziek maar ze gaat echt alles uit hun tripje halen, opstaan om 12u om naar clubs te gaan. Heerlijk. Ik keek wel echt naar ze op vroeger.

9 likes