Ze vertelt gewoon precies hoe het “begon”, hoe ze zich voelde, wat voor hulp ze heeft gezocht en heeft gekregen, wat wel en niet helpend was voor haar, wanneer en waarom ze antidepressiva is gaan slikken, hoe dat voor haar was en hoe het verloop was, etc. zo ver ben ik tot nu toe (halverwege).
Ik denk als je echt die hard bonnie fan bent en ALLES over haar wil weten dat het “leuk” (interessant) is want het is wel echt open en bloot. Of als je (zoals ik) misschien zelf net middenin zo’n nare periode zit en het fijn vind om wat dingen te lezen die je herkent. Ik ben bijvoorbeeld heel erg aan het twijfelen over antidepressiva en vind het daarom wel interessant om zo’n complete ervaring te lezen.
Bij de aankondiging etc kon ik mij echt totaaaaal niet voorstellen dat ik zoiets zou kopen maar de timing is voor mij precies dat ik eigenlijk wel nieuwsgierig was en het ook leuk/prettig vind om te lezen. Maar verder is het geen zelfhulpboek (gelukkig, dat zou wat zijn haha), ook niet bijzonder goed geschreven of iets dus ik kan mij vooral goed voorstellen dat je het niet wil kopen/lezen
behalve dus in deze twee heel specifieke situaties (mega fan of herkenbaar verhaal)