Huh dit hebben ze zelf toch nooit zo uitgesproken? Heb je een bron ofzo?
Staat in Nick zijn datingprofiel, ben hem ook tegengekomen.
Dit is ook al heel vaak hier benoemd haha. Dat ze er niks over zeggen wil niet zeggen dat het niet zo is natuurlijk
Oke, ik dacht valt misschien onder dezelfde noemer als iemand outen terwijl ze het zelf nooit openbaar gedeeld hebben. Er zijn ook veel valse profielen in omloop. Maar klinkt wel als real dus…
Ivm de zaak van Tim den Besten dacht ik even lezen van Yvonne hierover te zeggen heeft, dus ben haar gaan volgen maar jezus die meid is zelf ook niet helemaal 100 lijkt wel?
-verwijderd door moderator-
Wat een uitspraken enzo…
Ook dat andere juicechannel vind ik zo vreemd, ik blijf het volgen maar ze doen al hun roddels voor als waarheid en lijken er ook helemaal van te genieten als een ander ellende doormaakt en gaan ook nog lopen stoken enzo. Heftig wel…
Maar waarom ontvolg je het dan niet gewoon? Snap dat echt niet
Ik denk vooral “onhandig” omdat hij les geeft aan studenten. Als collega’s het weten zou ik persoonlijk denk ik minder erg vinden dan wanneer je elk jaar weer nieuwe studenten hebt die er misschien een ding van gaan maken. Als je collega’s van je kantoorbaan het eenmaal weten dan is dat ook zo weer overgewaaid denk ik
Maar als student ga je toch geen ding maken van het feit dat een docent mogelijk een open relatie heeft? Misschien heb je het erover met je medestudenten maar het is toch niet zo dat je daar in een werkgroep ofzo over gaat beginnen en het dus invloed heeft op je studie? Waarschijnlijk merkt hij dat toch niet eens?
Nou ik denk wel dat er dan bij elke nieuwe groep studenten een moment komt dat ze er achter komen en het dan wel wordt besproken met elkaar. Denk inderdaad niet dat ze het er tijdens een hoorcollege over gaan beginnen. Mijn punt is meer dat het elke keer een nieuwe groep is versus een kantoorbaan waar je meestal lang dezelfde collega’s hebt dus als het eenmaal bekend is dan wordt het daarna waarschijnlijk niet meer opgebracht. Maar goed, mij maakt het niet uit, ik zou het juist wel leuk vinden als Bonnie er wat over zou vertellen.
Maar Bonnie deelt natuurlijk verder hun hele leven online. Kan me echt wel voorstellen dat je dan niet heel erg zit te wachten op speculaties over alles zoals met wie ze het dan wel en niet doen beide en dat ze (of vooral Nick?) ook nog wel iets privé willen houden uit hun leven.
Haha heb je aan de UvA gestudeerd en was de betreffende seksscène bdsm-achtig?
Nee, je zou denken van niet, maar wel als je docent de man van Bonnie is van wie je al bijna alles weet. Dat wordt het sensationeel.
Zo leuk voor haar!
Ik geniet ook echt van alle Japan posts die ze nu doet, heel veel zin om daar ook naartoe te gaan nu.
Ik deel die mening.
Enkele jaren geleden, toen zij actiever was op YT was ze al heel erg bijzonder inderdaad. Zie oa. https://www.youtube.com/watch?v=zPvw4DHdsAo&ab_channel=LifeofYvonne Veel video’s gezien van haar, maar veel heeft ze daarna weer offline gehaald.
Dat ze niet kan stoppen met het zuigen op de gefrituurde kroket en de focus op oa. de sleutel in de neus van Hazes snap ik ook niet zo goed. Ze gaat daar erg goed op, op een obsessieve manier.
Ik wilde dit net ook hier plaatsen. Juicyyy
Wilde dit net komen posten! Heel benieuwd hoe Mascha hier dan in staat als vriendin van allebei
Gauw verder kijken.
Vind het ook leuk om te volgen. Ze had ook haar Polarsteps gedeeld, leuk om te zien, vind ik.
Wow net zoals jullie, my mind is blown! Max is degene die Boos heeft benaderd. Juicy!!! Gauw verder kijken.
Hella zegt dat ze (Max en Simone) zijn binnen gekomen op aanraden van ‘beste vrienden die ze als familie beschouwt’. Dat moeten toch wel Mascha en Gregor zijn? Ai.