Het influencertopic #22

Is echt al vaak benoemd in dit topic. Wat vind je er precies zo shocking aan?

3 likes

Zou hem sowieso 10 jaar jonger schatten. Niet eens zozeer qua uiterlijk, maar qua gedrag

6 likes

Je ziet toch ook wel aan hem dat hij geen 29 meer is? Of hoe moet iemand van 39 zich gedragen volgens jou?

3 likes

Hij zal dan een van de oudste van het vriendengroepje zijn. Omdat de rest rond de 30 is, had ik hem ook zoiets geschat.
Hoe een 39 jarige zich moet gedragen, moet hij vooral zelf weten. De meeste 39 jarigen die ik ken zitten zaterdagavond op de bank. Gaan niet meer uit enzo

2 likes

Bijna dood dus. Tijd voor Omanido!

28 likes

Het liefst geen 21 jarigen datend.

Maargoed wie ben ik.

83 likes

Gelukkig dat ik als 38 jarige dan nog twee avonden de stad in kon dit weekend :joy:

6 likes

Ik vind zijn leeftijd nog het meest opvallen naast Jelle.

4 likes

Wat een kut leven.

28 likes

Ik ben na een drukke werkweek ook blij dat ik een avondje op de bank kan neerploffen. Maar dat is het ene weekend, het andere weekend kan weer vol staan met etentjes, avondjes uit, weekendje weg. Denk dat zoiets mooi in balans is dan. Maar elk weekend op de bank… saai!

3 likes

In de zelfspodcast aflevering van vandaag gaat het over kwakzalvercoaches en Jessie Jazz wordt niet gespaard.
Maar het komt wel vanuit de gast, en Sander en Jaap lieten zich er niet echt over uit. Dus denk idd dat ze zich hier ongemakkelijk bij voelen. (Weet even niet meer in welk topic dit nou door wie werd besproken.)

2 likes

Sander laat zich daar doorgaans op twitter best uitgebreid over uit (negatief) dus dat is dan ook apart

Nienke was waarschijnlijk uitgenodigd omdat ze laatst op Twitter begon over dat de Kaj (vriend van Jessie Jazz) in S zijn podcaststal zit en zich openlijk nogal wappie uitlaat. Waarom hij zich daar niet tegen uitsprak.

2 likes

Had van hem niet verwacht dat hij het dan alleen op persoonlijke titel durft te doen. Want hij laat overkomen dat hij zulke dingen hekelt en achterlijk vindt.

Maarja GELD :money_mouth_face:.

2 likes

Over JJ specifiek? Want het ging hier laatst over dat Sander zich inderdaad altijd zeer negatief uitlaat over wappers en coaches, maar dat Kaj natuurlijk ook een podcast maakt bij hun.
Maar in deze aflevering begon de gast (Sjamadriaan op twitter) ook over die sektarische bijeenkomst van JJ van vorig weekend. Ze spraken hem niet tegen, maar ze deden er niet ook nog zelf nog een schep bovenop wat ze bij alle andere voorbeelden wel deden. Maar tussen de regels door was het dus alsnog wel duidelijk hoe ze erover denken.

@Marqant Ik volg dit even niet. Welke Nienke?

2 likes

Nee niet haar specifiek maar heel veel van die mensen zijn gewoon onderling inwisselbaar: zelfde blabla, ander persoontje. Dus als je tegen de een bent, dan ook tegen de ander. En dan is het voor iemand met een groot bereik nog kwalijker imho.

Ik luister zelf die podcast niet overigens maar met Sander z’n anders best grote mond valt me dit dan wel tegen :upside_down_face:🄹.

6 likes

Lol ik denk dat ik sjamadriaan en de stylistoloog van de sterren (Nienke) door elkaar haal :sweat_smile: Kan de berichten niet meer terugvinden, maar ging wel over JJ en Kaj specifiek in de Twitter berichten! Dus dat ze ā€˜m dan wel uitgenodigd hebben zegt wel wat.

1 like

12 likes

Ja.

10 likes

Ik weet niet, is dat zo? Ik heb ook het idee dat t bij vrouwen (althans, niet bij alle) niet helemaal doordringt dat die mannen de vrouw gewoon terug achter het aanrecht willen.

4 likes