Oooo dit vind ik zoooo irritant hahaha. Ik studeer natuurkunde en ik vertelde dat ook ooit zo aan zo’n soort coaching achtig iemand, begon zij over dat ze quantummechanica heel interessant vond vanwege de trillingen vanuit het universum die konden zorgen voor het manifesteren en weet ik veel allemaal. Eeeeeeeehhh ja dat is dus niet hoe het werkt en waar ik mee bezig ben hahaha, die begrippen worden gewoon tevoorschijn geplukt en zomaar te pas en te onpas gebruikt door dat soort mensen hahaha.
Bonnie moet lekker zelf weten wat ze doet hoor, maar @propje heeft wel gelijk en die tiktoks van haar zijn wel echt mega cringy.
Die m’n man is zo hot (terwijl hij klust/stoomt of iets anders sufs doet) zijn gewoon cringy, maar vind die glorification of alcohol vind ik wel echt kinderachtig en eigenlijk ook niet ok.
Daarna zit ze weer met haar vriendenboekje en havecappu of de bank, dus het is wel echt een imagoding ook.
Ja, d’r tiktoks zijn mega cringe. Maar dat heeft toch niks te maken met het feit dat ze nu veel uitgaat etc? Ze maakt gewoon slechte filmpjes
Maar die twee dingen kunnen toch gewoon naast elkaar bestaan. Het is niet dat als je een vriendenboek(je) hebt dat je niet van uitgaan kan genieten. Dat van de havercappu en haar vriendenboekje laat ze trouwens ook zien in dr tiktoks.
Ja jongens, ieder sociale media personage mag er gewoon zijn!!
ik snap je niet looool
Ik zat vooral in Bonnie’s vlog van vanochtend te wachten tot ze ging vertellen over hoe ziek ze was geworden van haar eten, maar het ‘VERGIFTIGD!!!11!!!1’ in de titel van haar video ging uiteindelijk gewoon over het feit dat er iets teveel gember in haar sapje zat
En precies op zijn Bram’s en Bonnie’s daar eindeloos over door blijven zeiken. Dan gooien ze nog extra ananas en appelsap erin en dan is t nog niet goed. Bestel dan gewoon niet iets met gember, dat overheerst nogal.
Echt, die 2 versterken elkaar zo erg als t om zeiken gaat. Overal dat eindeloze commentaar op… “Het was een leuk hotel maar dat behang…”
Hebben ze de prijs nog genoemd? Want dat is Bonnie ten voeten uit: overal de prijs bij benoemen.
Nou het meest in shock was ik toen Bonnie zei dat Bram 39 was. Die vent is gewoon bijna 40, die zag ik niet aankomen😱
Is echt al vaak benoemd in dit topic. Wat vind je er precies zo shocking aan?
Zou hem sowieso 10 jaar jonger schatten. Niet eens zozeer qua uiterlijk, maar qua gedrag
Je ziet toch ook wel aan hem dat hij geen 29 meer is? Of hoe moet iemand van 39 zich gedragen volgens jou?
Hij zal dan een van de oudste van het vriendengroepje zijn. Omdat de rest rond de 30 is, had ik hem ook zoiets geschat.
Hoe een 39 jarige zich moet gedragen, moet hij vooral zelf weten. De meeste 39 jarigen die ik ken zitten zaterdagavond op de bank. Gaan niet meer uit enzo
Bijna dood dus. Tijd voor Omanido!
Het liefst geen 21 jarigen datend.
Maargoed wie ben ik.
Gelukkig dat ik als 38 jarige dan nog twee avonden de stad in kon dit weekend
Ik vind zijn leeftijd nog het meest opvallen naast Jelle.
Wat een kut leven.
Ik ben na een drukke werkweek ook blij dat ik een avondje op de bank kan neerploffen. Maar dat is het ene weekend, het andere weekend kan weer vol staan met etentjes, avondjes uit, weekendje weg. Denk dat zoiets mooi in balans is dan. Maar elk weekend op de bank… saai!