Het influencertopic #22

dit is de eerste keer in 8 jaar op dit forum (en egf) dat ik iemand dit zie zeggen

52 likes

Nou ja, als je daarna zegt dat iemand onsympathiek is, is het een beetje het zelfde als ‘met alle respect maar
’

13 likes

Hahaha ik vond het ook zo’n typische Cynthia post

Ja leuk ik ben verloofd maar kijk deze lelijke niet passende ring

23 likes

Op bijbonnie.nl!

4 likes

Ik dacht dat er toen bij t einde van egf of iets op hun insta ofzo een keer een antwoord is gegeven. Ging toen over dat cynthia haar toen na deed of iets.

4 likes

Cynthia schrijft echt als een boomer, tering, niet te lezen dat bericht.

10 likes

hahahaha love dat je het zelf ontkracht

4 likes

Vind het ook heel leuk om te zien dat ze gaat trouwen!

Dacht wel echt meteen in mn achterhoofd van, ‘zou dit weer een businessmodel worden’ haha. Een structuurjunkie weddingplanner uitbrengen, een training voor mensen die stress hebben over het plannen van hun bruilofc, een boek natuurlijk, etc etc haha.

10 likes

Ik zet mijn geld op de Structuurjunkie Weddingplanner.

Er zijn al heel veel van dat soort boeken, dus dat past precies in haar concept.

43 likes

workshop ‘ja is ook een woord’
cursus ‘alleen trouwen’

64 likes

10000% dat ze dit gaat doen.

7 likes

En staat er iets in dat niet ook op de labels van pickwicktheezakjes te vinden is?

12 likes

Ik was totaal niet van plan het te kopen en vind het ook echt te duur eigenlijk voor een niet geredigeerd eboek, maar ik heb het wel gekocht en ben halverwege en ik vind het wel fijn om te lezen. Omdat ik veel herken. Best fijn om dat zo gedetailleerd over een ander te lezen.

Zou verder niet zeggen dat het een dikke aanrader is en vind het alsnog te duur voor wat het is. Maar voor mij persoonlijk nu best fijn en geen spijt van.

11 likes

Als ik over mensen hun persoonlijke therapie ervaringen wil lezen kan ik ook gewoon gratis dit forum volgen.

53 likes

Ja je hoeft het dus ook niet te lezen :joy:

6 likes

Nee klopt het was ook geen serieuze vraag :joy:

Bonnie is mn minst favoriete influencer in heel NL

4 likes

Maar wat is de strekking van het boek dan behalve burn-out/depressief, wat ze weleens had laten doorschemeren in haar vlogs

4 likes

Ze vertelt gewoon precies hoe het “begon”, hoe ze zich voelde, wat voor hulp ze heeft gezocht en heeft gekregen, wat wel en niet helpend was voor haar, wanneer en waarom ze antidepressiva is gaan slikken, hoe dat voor haar was en hoe het verloop was, etc. zo ver ben ik tot nu toe (halverwege).

Ik denk als je echt die hard bonnie fan bent en ALLES over haar wil weten dat het “leuk” (interessant) is want het is wel echt open en bloot. Of als je (zoals ik) misschien zelf net middenin zo’n nare periode zit en het fijn vind om wat dingen te lezen die je herkent. Ik ben bijvoorbeeld heel erg aan het twijfelen over antidepressiva en vind het daarom wel interessant om zo’n complete ervaring te lezen.

Bij de aankondiging etc kon ik mij echt totaaaaal niet voorstellen dat ik zoiets zou kopen maar de timing is voor mij precies dat ik eigenlijk wel nieuwsgierig was en het ook leuk/prettig vind om te lezen. Maar verder is het geen zelfhulpboek (gelukkig, dat zou wat zijn haha), ook niet bijzonder goed geschreven of iets dus ik kan mij vooral goed voorstellen dat je het niet wil kopen/lezen :joy: behalve dus in deze twee heel specifieke situaties (mega fan of herkenbaar verhaal)

17 likes

Mijn gebruikersnaam is naar mijn kat!!! :joy: die heet bonny

14 likes

Oh haha ik dacht naar zon comment van bonny vgm was er zon grap of iets dat iemand dat zo uitsprak.

5 likes