Ja en dan denk je dat dit soort mensen - met zelf lijken in de kast - hier niet aan mee zouden doen, maar dan kom je vaak toch bedrogen uitđ€Ș
Die arjan heeft nog 250k volgers maar gok allemaal mannen die iets hebben met motoren
Je hebt wel echt een chill leven als je nog 40k voor gewerkte uren uitbetaald moet krijgen en dat je dan gewoon kan zeggen joeh, schenk maar aan een goed doel.
Komt wel een beetje onsympathiek over, als je het toch niet nodig hebt waarom dan die drama met Boos?
Maar wanneer is Boos langs geweest bij Hella dan, wist Mascha dat toen al(of kon ze dat weten)
Wtf is een motor agency
Zou die ex van hem echt nog bij hem zitten als manager? Mij niet gezien met mijn ex
Bijck agency en rong agency
Ik vond het smullen! Lijkt me wel echt een kut situatie voor Mascha. Als 2 van je vrienden in zoân situatie zitten dan kom je daar als je niet uitkijkt toch een beetje tussenin te zitten. Heel ongemakkelijk!
Ik vind vooral de Lorem Ipsum op die website heel leuk
Vooral omdat ze hun ook âgekoppeldâ heeft.
Ik ben een beetje door het vlog archief aan het spitten maar die interacties met Mascha en Max zijn super cringe. Het begint al met in scene gezette vlogs waarin ze elkaar ontmoeten omdat âiedereenâ vind dat Max en Gregor op elkaar lijken en ze daarom echt elkaar moeten ontmoeten en toen opeens werd Max haar manager.
Zij heeft zelf die datum afgesproken om met hun te zitten, er stond ergens in een ondertitel dat zij hun heeft uitgenodigd. Dus ze had dan gewoon moeten zeggen dat ze meer tijd nodig had en later wilde plannen. Slecht excuus van haar.
@mijnerzijds wat bewijst eigenlijk (of laat blijken) dat Max en Simone Fiver freelancers hebben ingehuurd? Of is dat iets wat de juice channels nu de wereld in slingeren?
Hebben ze echt rare dingen gefactureerd of geloven jullie Hella blindelings? Simone geeft toch duidelijk aan dat haar urenverantwoording bij de facturen zat. Hella probeert gewoon allerlei smoesjes te verzinnen heb ik het idee.
Niemand die hier welke partij dan ook gelooft als ik t allemaal zo lees. Iedereen is sketchy.
Dat is precies waarom deze boos-aflevering niet zo sterk vindt. Van beide kanten raar verhaal, en Tim vind ik heel vervelend doen. Maargoed, wel weer goed voor de juice.
Nou, de verantwoordelijkheid ligt linksom of rechtsom gewoon altijd bij Hella.
Haar bedrijf betaalt meerdere partijen niet, haar bedrijf heeft de administratie niet op orde, en zij maakt financieel dubieuze beslissingen zoals die verjaardag, terwijl het bedrijf op het randje van de afgrond staat en de schuldeisers in de rij staan.
Zij is degene die iemand op een positie heeft gezet die daar niet geschikt voor was. Zij is ook degene die niet fatsoenlijk communiceert met mensen die geld van bedrijf krijgen.
Als die max of Simone fout werk hebben aangeleverd, en dat is uiteraard goed mogelijk, is het nog steeds de verantwoordelijkheid van Hella om dat op te graven. Niet pas nadat de pers aan komt kloppen, om vervolgens te blijven ratelen over een snelweg.
Haha ik heb 0,000 met mansplainer Max en sta zeker niet aan zijn kant. Maar Hella verloor ook wel al mijn sympathie bij het lezen van die appjes hoor. âIk moet leven als zwerverâ, âik vind het te bizar voor woordenâ, etc
En daarna heeft ze Tim wel 10x gezegd dat ze zo hard werkt en altijd bezig is om geld te verdienen en dat ze een dikke business runt en het de zwaarste baan ever is. Echt cry me a river
Ik zie max en simone niet zelf een website developen eigenlijkđ dus de kans dat ze daar idd een (goedkope) buitenlandse freelancer via fiverrr hebben ingehuurd en met flinke toeslag hebben doorberekend klinkt best aannemelijk. Ik zit zelf in die sector en kom het zo vaak tegenđ„Č kwaliteit is dan vaak zeer ondermaats en er wordt zo grof dubbel geld verdiend door de tussenpartij (max en simone in dit geval) over de rug van een onderbetaald iemand.
Hoewel Hella aangaf dat ze âŹ60 per uur betaalde, maar dat is ook niet bizar veel voor een freelancer
Een verantwoording met âik heb 6u per dag gewerktâ zonder verder uitleg wat je hebt gedaan, zou ik zelf ook niet akkoord mee gaan hoor. Alleen kan je dat niet zo laat aangeven en sowieso een slecht excuus om niet te betalen.
Vind het trouwens niet per se gek dat Hella haar parkeerkosten of visagie op de zakelijke rekening zet. In dergelijke sectoren is het gangbaar en niet illegaal oid om visagie, kapper en zelfs deels kleding te declareren. En ook dat netwerken in vipgedeelten bij concerten ed vind ik nog aannemelijk. Het horloge is wel echt een brug te ver
Wat @Frenky zegt Hella is wel eindverantwoordelijke, ze heeft duidelijk zaken niet op orde. Hoewel max en simone ook weer verantwoordelijk zijn voor hun eigen bedrijf/kwaliteit.
Oftewel ik vind beide partijen eigenlijk shady in dit verhaal
In the end komt het er gewoon op neer dat het niet goed gaat met haar bedrijf en dat ze de rekeningen niet kan betalen.
Al die extra informatie zoals dure feesten en kosten die ze boekt etc, kan me best voorstellen dat je als je in bepaalde kringen klanten zoek daar ook bepaalde presentatie bij komt kijken.
Ja, dat is ook zo.
Je moet je in bepaalde kringen begeven om bepaalde klanten aan te trekken. Daar heeft ze gewoon helemaal gelijk in.
Neemt niet weg dat ze zich in de appjes opstelt als een gepikeerde kleuter.
Stel dan een fatsoenlijk COO aan, zodat je zelf puur als uithangbord van het bedrijf kan fungeren.
Maar dat jij dat denkt bewijst helemaal niks. Dat hele verhaal over goedkoop ingehuurde partijen voor die website is gewoon hier verzonnen en nergens op gebaseerd dan onderbuiken.