Net de aflevering gekeken, weer eens wat ordinaire drama en reuring in influencerland, kijkt lekker weg haha. Geniet hier wel van stiekem
Bij die aflevering van Nathan die influencer manager, gaven ze aan dat het de maandag nĂĄ ADE was. Dus wel redelijk kortgeleden
Ze krijgt dus blijkbaar 34.000 euro voor rhoams, ben benieuwd of ze nog problemen krijgt met het noemen van dat bedragâŠ
Is het nog wonderlijk dat ex van Max en vriendin Tim bevriend zijn? Kan toevallig zijn, viel me gewoon op.
Haha leven als een zwerver!! Zelfs in de woestijn tijdens Burning man was ze helemaal glam en zat ze in een camper. Toen zaten Mas en Greg in een tent waar zand doorheen kwam
Ondertussen ben ik nog steeds benieuwd waarom Mas ruzie heeft met Cynt
Ik denk dat Hella behoorlijk wat steken heeft laten vallen. Ze had er meer bovenop moeten zitten en dan had ze dit allemaal kunnen voorkomen. Maar, van Max en Simone snap ik echt niet dat ze Boos inschakelen. Ze hebben het geld helemaal niet nodig (âHella mag het ook naar een goed doel stortenâ). Dat kan twee dingen betekenen: Ze zijn zelf al heel rijk en/of ze hebben zelf een belachelijk hoge marge gerekend op het bedrag, wat eigenlijk ook niet in de haak is. Kortom, het zijn echt geen zielige/kwetsbare types die hulp van Boos nodig hebben. Het lijkt meer alsof ze Boos voor wraak en plezier hebben ingeschakeld.
Ja vind het ook vreemd. Tuurlijk zit Hella hier fout maar vind het vanuit Max en co ook smerig om dit zo via Boos uit te spelen. Was dan een rechtzaak begonnen als je je gelijk wilde halen.
Ja maar dat kun je dan haast over alles zeggen wat bij Boos voorbijkomt, was eerst naar de rechter gegaan. Ook dat is niet gratis, qua advocaat kosten. Soms heb je ook geen sterk schriftelijk contract om op terug te vallen (influencer van vorige week die claim had op Nathan) dus zou je bij de rechter ook niet je gelijk krijgen. Terwijl je dat wel hebt.
Had Hella ook niet voor Monica haar feestje toen op haar dakterras georganiseerd?
Ik heb de aflevering nog niet gezien maar het klinkt niet alsof Max een advocaat niet zou kunnen betalen en niet de kennis heeft of zou moeten hebben om een goed contract op te stellen etc?
Is wel vaker bij Boos dat iets via de rechter zou kunnen of âmoetenâ lopen maar dan zijn het mijn inziens ook jonge mensen die inderdaad geen geld hebben voor een advocaat/rechtzaak met risico op verliezen van een grote partij bijvoorbeeld. Ik vind dat toch wel anders (denk ik, op basis van de aflevering niet gezien )
Nee dat vind ik niet, vaak zet Boos zich in voor schrijnende verhalen. Vooral hun maatschappelijke bijdrages levert veel publiciteit op, dat het zelfs druk kan zetten op de politiek. Denk aan de docu âTerug naar je eige landâ.
Nu een paar influenzas/marketeers die even publiciteit opzoeken voor de fame en het geld toch wel kunnen missen. Neemt niet weg dat Hella niet fout zit, maar vind beide partijen niet heel heilig hier.
Ja en ook de verontwaardiging hier dat Boos niet alleen maar grote maatschappelijke dingen oppakt. Ja jongens, het spijt me maar jullie hebben echt zelf verzonnen dat ze exclusief dat soort zaken doen. Het gaat ook over mensen die een vakantie hebben geboekt bij een oplichter of een loodgieter die te veel rekent, niet alleen over zaken met grote maatschappelijke impact.
In ander nieuws: wie heeft Bonnies boek
Wat een onzin! Je mag dus alleen boos inschakelen als je arm en zielig bent? Boos gaat juist om onrechtvaardigheid. Max is onrechtvaardig behandeld door Hella want ze weigert zijn diensten te betalen. Als ze zijn prijs te hoog vond had ze geen zaken met hem moeten doen of de samenwerking eerder moeten stoppen
Ik denk dat ik mân post dan niet helemaal goed verwoord heb. In dit specifieke geval heb ik twijfels over de integriteit van Max (en Simone). En dat komt door die opmerking over dat Hella het naar het goede doel mag storten maar ook door meer voorkennis; doordat we weten dat Max een halfbakken boek heeft uitgebracht met allemaal onnodige fouten en deed alsof het marketingbijbel was. Neemt niet weg dat Hella inderdaad sowieso fout zit.
Als rijke mensen Boos inschakelen heb ik daar trouwens alsnog wel een beetje moeite mee. Boos is dacht ik wel ooit bedacht zodat âgewoneâ mensen een stem kunnen hebben tegen grotere bedrijven. Maar heb dit niet gecheckt of zo, dus zie dit maar als mijn eigen mening.
Boos is gewoon een tvprogramma hoor waar er ook nog heel veel andere manieren zijn âdie om onrechtvaardigheid gaanâ
Zoals de rechtsstaat bijvoorbeeld
Het staat je vrij om ze in te schakelen maar het is ook een bewuste keuze om het openbaar uit te vechten
Dit was toch allang bekent.
Leuk dat Cynthia gaat trouwen. Ik zie uit naar haar volgende boek
Wat ik wel stom vind in dat haar ring te groot is. Zelfs zo groot dat die nu aan haar middelvinger zit. Zij en Willem wonen al 100 jaar samen. Er moet een moment zijn geweest dat hij de maat van een van haar goed zittende ringen kon opmeten. Doe ff een beetje moeite
Ik heb dr insta een beetje zitten stalken en ze draagt alleen een ring om haar wijsvinger, dus dan is het niet zo gek dat hij geen maat weet toch?
Ik moest hier ook aan denken, ook omdat ik kan herinneren dat ze elkaar ooit op vakantie ringen hebben gegeven, maaaar cynthia is ook afgevallen, dus wrs is haar ringmaat aangepast. En als ze nooit ringen om haar ringvinger draagt lijkt het me ok heel moeilijk te achterhalen!
Boos is toch gewoon letterlijk wat ze altijd zelf zeggen? âWaar ze boze mensen onboos proberen te makenâ Dan maakt het toch niet uit of je rijk bent of niet, boos is boos.