Het influencertopic #22

Haha huh boeiend die kan je toch makkelijk ff kleiner laten maken. Ringmaat komt best wel nauw dus snap we dat je het niet precies weet.

8 likes

Haha ja ik moet zeggen dat ik dat zelf ook niet vermeld zou hebben dat je hem nog gaat ruilen voor geelgoud. Vind dat zo online toch een beetje sneu overkomen tegenover Willem. Dat hij haar ringmaat niet weet vind ik gezien hoeveel ze afgevallen is en ze volgens mij ook niet zo vaak ringen draagt niet zo heel gek. Maar zo online zetten van oeps hij is te groot en ook nog de verkeerde kleur vind ik dan toch een beetje onsympathiek ofzo.

55 likes

Haha ik vind Cynthia echt een leuke meid maar zij is toch wel de definitie van onsympathiek/lomp

76 likes

Volgens mij wilden ze het beiden niet zeggen (helaas haha)

4 likes

Ik! Had vanochtend na maanden neerslachtig zijn een goede sessie bij de psycholoog en zag daarna dat haar boek te koop was dus meteen gekocht. Ze is natuurlijk geen topschrijfster maar het leest vlot (heb hem al uit) en vooral: voor mij was het extreem herkenbaar. De dingen die ze schrijft zijn gevoelens die ik zo vaak heb geuit bij de psycholoog. Bemoedigend om te zien dat het beter gaat met haar, zeker in combinatie met mijn goede sessie van vandaag motiveert dit echt :blush:

51 likes

dit is de eerste keer in 8 jaar op dit forum (en egf) dat ik iemand dit zie zeggen

52 likes

Nou ja, als je daarna zegt dat iemand onsympathiek is, is het een beetje het zelfde als ‘met alle respect maar
’

13 likes

Hahaha ik vond het ook zo’n typische Cynthia post

Ja leuk ik ben verloofd maar kijk deze lelijke niet passende ring

23 likes

Op bijbonnie.nl!

4 likes

Ik dacht dat er toen bij t einde van egf of iets op hun insta ofzo een keer een antwoord is gegeven. Ging toen over dat cynthia haar toen na deed of iets.

4 likes

Cynthia schrijft echt als een boomer, tering, niet te lezen dat bericht.

10 likes

hahahaha love dat je het zelf ontkracht

4 likes

Vind het ook heel leuk om te zien dat ze gaat trouwen!

Dacht wel echt meteen in mn achterhoofd van, ‘zou dit weer een businessmodel worden’ haha. Een structuurjunkie weddingplanner uitbrengen, een training voor mensen die stress hebben over het plannen van hun bruilofc, een boek natuurlijk, etc etc haha.

10 likes

Ik zet mijn geld op de Structuurjunkie Weddingplanner.

Er zijn al heel veel van dat soort boeken, dus dat past precies in haar concept.

43 likes

workshop ‘ja is ook een woord’
cursus ‘alleen trouwen’

64 likes

10000% dat ze dit gaat doen.

7 likes

En staat er iets in dat niet ook op de labels van pickwicktheezakjes te vinden is?

12 likes

Ik was totaal niet van plan het te kopen en vind het ook echt te duur eigenlijk voor een niet geredigeerd eboek, maar ik heb het wel gekocht en ben halverwege en ik vind het wel fijn om te lezen. Omdat ik veel herken. Best fijn om dat zo gedetailleerd over een ander te lezen.

Zou verder niet zeggen dat het een dikke aanrader is en vind het alsnog te duur voor wat het is. Maar voor mij persoonlijk nu best fijn en geen spijt van.

11 likes

Als ik over mensen hun persoonlijke therapie ervaringen wil lezen kan ik ook gewoon gratis dit forum volgen.

53 likes

Ja je hoeft het dus ook niet te lezen :joy:

6 likes