Nee klopt het was ook geen serieuze vraag
Bonnie is mn minst favoriete influencer in heel NL
Nee klopt het was ook geen serieuze vraag
Bonnie is mn minst favoriete influencer in heel NL
Maar wat is de strekking van het boek dan behalve burn-out/depressief, wat ze weleens had laten doorschemeren in haar vlogs
Ze vertelt gewoon precies hoe het ābegonā, hoe ze zich voelde, wat voor hulp ze heeft gezocht en heeft gekregen, wat wel en niet helpend was voor haar, wanneer en waarom ze antidepressiva is gaan slikken, hoe dat voor haar was en hoe het verloop was, etc. zo ver ben ik tot nu toe (halverwege).
Ik denk als je echt die hard bonnie fan bent en ALLES over haar wil weten dat het āleukā (interessant) is want het is wel echt open en bloot. Of als je (zoals ik) misschien zelf net middenin zoān nare periode zit en het fijn vind om wat dingen te lezen die je herkent. Ik ben bijvoorbeeld heel erg aan het twijfelen over antidepressiva en vind het daarom wel interessant om zoān complete ervaring te lezen.
Bij de aankondiging etc kon ik mij echt totaaaaal niet voorstellen dat ik zoiets zou kopen maar de timing is voor mij precies dat ik eigenlijk wel nieuwsgierig was en het ook leuk/prettig vind om te lezen. Maar verder is het geen zelfhulpboek (gelukkig, dat zou wat zijn haha), ook niet bijzonder goed geschreven of iets dus ik kan mij vooral goed voorstellen dat je het niet wil kopen/lezen behalve dus in deze twee heel specifieke situaties (mega fan of herkenbaar verhaal)
Mijn gebruikersnaam is naar mijn kat!!! die heet bonny
Oh haha ik dacht naar zon comment van bonny vgm was er zon grap of iets dat iemand dat zo uitsprak.
Oooh nee geen idee. Zo noem ik mān kat (profielfoto) wel vaak
Ik! Ben op 20% en het is idd niet heel goed geschreven maar ik vind het als nieuwsgierig Aagje zijnde wel interessant om te lezen.
Ik heet zo en had een heel dom vriendje ooit die het zo uitsprakā¦.
Klopt. Volgens Cynthia hebben ze geen ruzie, maar zijn ze uit elkaar gegroeid omdat ze teveel dezelfde dingen begonnen te doen (met die events destijds) en dat niet helemaal fair liep vanuit Mascha naar haar.
23 kilo, heb ik ooit eens ergens gehoord
Thanks! Ik vond dat ze in de aankondiging van het boek steeds een beetje hintte op āietsā wat er was gebeurd waardoor het zo slecht met haar ging. Maar zoals ik het nu lees, is het meer een op stapeling van (werkgerelateerde?) dingen
Oh nee, niet echt volgens mij? Ze begint wel met een bad trip ervaring een aantal jaren geleden maar achteraf weet ik niet zo goed wat dat nou met de rest van het verhaal te maken had. Ik denk vooral dat dat de eerste keer was dat ze angsten en gedachten ervoer waar ze geen controle over had.
Verder is het gewoon hoe het denk ik vaak gaat? Lange tijd over je grenzen gaan, ballen hoog proberen te houden, niet in de gaten hebben hoe āergā het is en er uiteindelijk hulp voor zoeken en het toegeven en dan nog ff een stukje dieper de ellende in voordat het weer beter gaat.
Er is echt helemaal niets mis met even naar een winkel lopen, glimlachen naar de mensen die je tegenkomt of - stel je voor - een praatje maken.
Tell me you live in Nederland zonder te zeggen dat je in Nederland woont
Volgens mij was dit haar manier van āteasenā (weet ff geen beter woord) dat ze niet echt wilde delen wat er precies speelde en wat ze doormaakte: āwant ik schrijf er een boek overā
Ik heb die Max eigenlijk nooit echt sympathiek gevonden
Ik heb Bonnieās boek gelezen! Kon er precies 1 treinrit over doen. Ik vind het knap dat ze relatief snel dingen anders is gaan aanpakken en echt met zichzelf aan de slag is gegaan, dat is meestal zoān proces waar mensen jaaaaren over doen. En naar om te lezen natuurlijk hoe slecht ze zich gevoeld heeft. Persoonlijk vond ik het dus boeiend genoeg om uit te lezen, maar het is wel echt op zijn Bonnieās (met woorden zoals heerlie enzo)
Je kan zoveel zeggen, maar dat maakt je niet ineens integer. Want volgens mij heeft ze dingen toegezegd die ze niet heeft waargemaakt en waar ze van terug krabbelde. Ik vond het ook wel meevallen hoe erg tim door haar heen praatte, tbh snapte ik het wel waarom hij dat soms deed. Hij stelt een vraag en zij komt met een heel betoog over die schijt premiere en hoe zwaar haar werk is en dat er in elk bedrijf wel ups en downs zijn. Oh, en dan vergeet ik nog het gebrek aan tijd.
Nee, niet opeens iets gebeurd. Ik dacht dat het bijzonderder was dan hoe het nu te lezen is. Haar drama-reis Disney was wel niet leuk, maar zoooo draamaaaatisch zou ik echt niet omschrijven. Ook haar huwelijk is goed verlopen, ondanks dat ze middenin haar medicatie zat. Ik vond de schrijfstijl kinderlijk, spreektaal met smileys, hahaha, -era overal bij. Had niet anders verwacht, maar ook niet van mezelf gewete hoe irritant dat langer dan een alinea lezen is.
Dankjewel! Dan hoef ik het niet uit nieuwsgierigheid te gaan lezen
Ok I love heerliedepeerlie afko kladiladi pak een bierie en een biba⦠maar in en boek?!