Die mensen zijn al een eeuwigheid samen en hij wilt met haar trouwen. Denk dat hij het ook nog wel aankan dat ze zoiets post.
Ze schrijft zoals ze een blog zou schrijven of zoals ze in haar dagboek schrijft. Er staan zelfs citaten uit haar dagboek in. Zo heb ik het ook gelezen, niet als een boek. En als je de -era’s en heerlies niet trekt, moet je het zeker niet lezen maar dan vraag ik me ook af waarom je haar vlogs kijkt. Ik vond het in ieder geval heel mooi hoe bloot ze zich geeft en indrukwekkend waar ze doorheen is gegaan en hoe ze weer is opgekrabbeld. En sneu om te lezen hoe pijnlijk ze het vindt om negativiteit over zichzelf en vooral over haar dierbaren terug te lezen op openbare fora, snap ook niet waarom ze hier vaak zo met de grond gelijk gemaakt wordt. De tips van haar psycholoog vond ik soms een open deur, maar ook soms bruikbaar voor mezelf.
Maar de post lijkt nu verdwenen??
Het was een comment (op een comment) op de verlovingspost. Die staat er nog.
Volgens mij niet hoor. Je bent wel met betere dingen bezig dan beledigd zijn omdat de ring te groot is óf beledigd zijn omdat je vriendin net een andere goudtint wilt op zo’n moment. Na al die jaren kun je ook prima iets van elkaar hebben.
Ja precies, ga je lekker samen naar de juwelier om iets anders uit te zoeken. Nog een extra iemand om in geuren en kleuren alles over het aanzoek te vertellen.
Eens, maar waarom ook op insta delen dat het de ring niet goed is? Doe hem gewoon voor de foto om je ringvinger en zeg niks.
Ok vraag me niet waarom, maar ik heb het boek van bonnie ook gekocht. Nu ik het uitgelezen heb zou ik niet zo snel weer gekocht hebben, maar ach, in ieder geval weer een boek uitgelezen. Echt fijn voor haar hoe ze relatief snel hersteld is, in een kleine anderhalf jaar van burn out naar depressie, naar loving life.
Wat me trouwens wel opviel, klein detail, is hoe ze de drie weken zonder nick omschreef als heel fijn, terwijl ik me vooral gezanik herinner over single woman moeten zijn en blablabla.
@Flamoes omdat de ring om haar middelvinger zit, denk dat ze de vragen daarover voor wil zijn
Oh ik herinner mij dat juist heel erg als dat ze er van genoot en dat ze nogal “ontspoorde”. Ik vond het geen negatief gezanik toen
Ja of kijk gewoon naar die foto zonder er een hele analyse op los te laten of dat lullig is voor hem. Ze zijn samen op reis he, hij zit er hoogstwaarschijnlijk naast als ze post en zij vraagt “zal ik deze of die doen”. Niet alle mannen hebben een fragiel ego. Had ze de foto zonder tekst geplaatst hadden mensen waarschijnlijk zelf gemerkt dat die ring te groot om haar middelvinger bungelt.
Ja wellicht was dat meer op voorhand, ik weet het niet meer, ik weet wel dat ik toen regelmatig dacht jezus mens stel je niet zo aan
Ja en als je er niets over zegt en later op een foto een andere ring hebt krijg je daar ook weer allerlei opmerkingen over
Ah Rianne Meijer is bevallen, cute kindje
Queen of Jetlags schijnt te gaan scheiden van haar man om verder te gaan met Thijs Romer
Iehl waarom zou je je huwelijk beeindigen voor een kinderlokker.
Ik vind het vooral iets walgelijks hebben. Hoe hij letterlijk boven hun staat en zij schijnheilig de happy wifey loopt uit te hangen.
Wel echt sneu voor Sander, Olivia en Bibi.
Wat een gare reactie zeg. Je vindt haar niet sympathiek omdat ze veel privileges heeft? Ze is zich juist heel bewust van haar privileges, benoemt ze zelf vaak en ik heb nog nooit gemerkt dat ze zich gelijk stelt aan gemarginaliseerde groepen. Ben heel benieuwd waar dat uit blijkt volgens jou. Ik denk dat Bonnie iemand is die gevoelig en uitbundig is, zowel bij leuke dingen als vervelende dingen.
Ik snap dit om eerlijk te zijn niet zo goed. Ja ze heeft al die privileges maar volgens mij is ze daar wel bewust van en tegelijkertijd, wat doet ze er aan? Ze is juist heel dankbaar volgens mij (en zegt ook wel iets in haar boek over die privileges en dat ze zichzelf ook een prinses voelde etc).
Sorry nu kom ik over als een mega Bonnie fan en dat valt wel mee, ik vind haar wel leuk en sympathiek en ook vaak irritant, maar ik vind het ook wel gek om iemand te pakken op het feit dat ze geprivilegieerd is (en op haar eigen manier dingen misschien zwaar vindt). Ik heb het idee dat ze zich er heel bewust van is en het ook wel eens benoemd.
In het boek benoemt ze dit ook allemaal. Ze schrijft zelfs letterlijk dat ze erg geprivilegieerd is en zich daar bewust van is. Dat ze dat ook zo lastig vond aan haar burn-out en depressie, want ze heeft het letterlijk op elk vlak heel fijn eigenlijk.
Vind dit een beetje een zinloze reactie want het zijn letterlijk allemaal aannames. Zou zeggen lees het boek en herlees daarna je eigen judgemental bericht even terug…
Dit riekt meer naar gewoon jaloezie.