Dit is opzich wel de slagzin van Bonnie. Ze is gewoon een enorme aansteller.
Voor ons entertainment
Wowwww, echt waarom? Zielig ook voor haar gezin.
Waar heb je dit gelezen? Zie het niet op haar Insta oid
Yvonne. Ze schijnt het met een e-mail !!! Aan Sander hebben verstuurd. Uiteraard uit betrouwbare bron.
Een email??? Jeetje zeg. Kan hier echt zo niet bij met mn hoofd.
Ja Yvonne inderdaad. Betekent niet dat het waar is, maar vond het wel shocking.
Sander volgt Noor ook niet meer op Instagram melde Yvonne deze week eerder al eens.
Op haar (spon) get ready with me op Tiktok zei ze ook dat het niet geweldig met haar ging en dat er gauw meer antwoorden zullen komen.
Sander lijkt mij echt zoân sympathieke man met inhoud, en dan ingeruild worden voor zoân viespeuk. Sorry maar echt her loss.
Ik heb de boos aflevering nu pas gezien, maar wat een langdradig verhaal. Kwam er moeilijk doorheen
Ja, je hebt gelijk. Het was erg onaardig van mij en ik ben er niet trots op (ik heb de post verwijderd, excuses aan de mensen die hier een hekel aan hebben maar ik heb spijt van mijn woorden en wil de tekst gewoon weg hebben).
Ik zit zelf met een burn-out en depressie, dus ik denk dat ik mijn eigen gevoelens op Bonnie heb geprojecteerd.
Opzich weten we de context verder niet. Misschien reageert hij verder nergens op en heeft hij haar overal geblokkeerd en dan is het opzich niet gek dat bijv een advocaat dan mailt dat hij de scheidingspapieren moet komen tekenen ofzo. Maar goed als het anders is gegaan is het natuurlijk wel erg onsympathiek.
Hij volgt haar niet meer, maar nog wel noorâs closet sale.
Prioriteiten
Vervelend dat je zelf ook niet lekker in je vel zit. Hopelijk voel je je snel wat beter! Kan me voorstellen dat je dan idd misschien wat sneller conclusies trekt over iemand anders die met delfde struggles zit maar een heel fijn leven (lijkt te hebben) heeft.
Die Noor lijkt me zoân akelig figuur. Zoveel vriendschappen die ze had zijn niet meer en nu flikt ze haar man/gezin dit. Vind het vooral zielig voor haar dochter want die wordt straks blootgesteld aan een man met een voorkeur voor jong/tiener. Als ik Sander was zou ik de volledige voogdij eisen zolang die ransbak in de buurt is.
Ik vind wel dat een âvermoedenâ van ons Yvonne nu wel een heel eigen leven gaat leiden⊠normaal gesproken weet ze dingen van bronnen/spionnen die dan vaak ook wel kloppen (bijvoorbeeld dat van die e-mail komt denk ik van een bron). Maar dit stukje over dat Noor verder zou willen met Thijs kondigt ze aan als âik heb het vermoeden dat ze serieus met Thijs verder wilâ. Is gewoon iets wat ze zelf denkt lijkt mij.
Ze waren deze week ook ergens hand in hand gespot, dus ze zal het daarom wel denken
Ja die foto had ze idd gepost en Noor had zelf een Tiktok gemaakt waar ze precies die outfit ergens op de dag ook aan had.
Ik vond het al wel in vlogs vaker voelen alsof Sander Noor leuker vond dan andesom, best een rare dynamiek. Maar echt ja, ga je met Thijs⊠Vraag me ook af hoe dit is voor haar carriere.
Vooral die reisvlogs van hem waren leuk, met allerlei weetjes etc.