Het influencertopic #22

Echt WTF sommige mensen…
Ook hoe het ook gebracht wordt “ik weet natuurlijk niets van je moeder…” -.-

4 likes

Ah oke. Maar in mijn hoofd zijn dit juist dezelfde type vrouwen die je ziet bij moederharten? Of heb ik een verkeerd beeld?

3 likes

Maar hoe rijm je die focus op zelfontwikkeling met terug achter het aanrecht?

3 likes

Thanks voor je uitleg:) Er zit idd ook wel veel overlap in.

Maakt Sanders argumentatie niet zo sterk. Voor iemand die normaal altijd heel scherp is en bovenop dit soort dingen zit, heb ik toch het idee dat de (zakelijke) relatie met Kaj meespeelt.

2 likes

Goed bedoeld mijn reet. En jou opmerking evengoed.

6 likes

Thnx voor je uitleg! Ik ga dat boek ook eens lezen

6 likes

Ik heb nooit gezegd dat ik het goed bedoelde :joy:

5 likes

Advies geeft… die vrouw vraagt letterlijk of sanne misschien hersen beschadiging heeft opgelopen omdat haar moeder wellicht gedronken heeft tijdens de zwangerschap.
Als je dat stuurt ben je gewoon niet goed. Of je hrt nou naar ern negative nancy stuurt of niet.

14 likes

Nee, dat is te merken.

8 likes

Zo nou dat is wel duidelijk, wat zul je trots op jezelf zijn :roll_eyes:

8 likes

Ik vind Aranka vaak een beetje bijzondere dingen posten. Foto op het spoor bij Birkenau, tijdens de vakantie bij elke foto/activiteit benoemen dat ze ziek is, hoe slecht het weer is en dat veel tegenvalt. En vandaag lijkt me ook niet het beste moment om te gaan klagen dat je moet staan in de eerste klas…

19 likes

Misschien een beetje salty, maar ik begrijp eigenlijk überhaupt niet dat zij influencer is. Toen ze een beautyblog onderhield, was haar doelgroep wellicht wel duidelijk. Maar de blogtijd is nu wel voorbij. Wat heeft zij eigenlijk te bieden en waarom zouden mensen haar volgen? Ik vind haar bijzonder oninspirerend en soms inderdaad wereldvreemd (goed gezelschap voor Mascha).

22 likes

Ja ik heb dat toen ze een beautyblog had ook nooit begrepen. De swatches waren altijd heel slordig, make-up zat niet mooi…

5 likes

Ze kon wel mooie nagelswatches maken.

6 likes

Oh dat kan ik me niet meer herinneren. De lipstickswatches staan me vooral nog bij, hahah

6 likes

Ja, het is lang geleden, maar dat kan ik me maar moeilijk herinneren. Wel dat ze hele lange stevige, uit zichzelf omhoog krullende wimpers had en alle mascara ge-wel-dig vond. En de teleurstelling die ik dan weer had met mijn rechte korte slappe stompjes, nadat ik weer eens een mascara had geprobeerd na een review van haar. :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Oh jessie jazz die nu ook een cursus gaat aanbieden over ‘money mindset’ & dat gevoel wat je mag ontvangen totaaaal veranderd in een maand. Vernieuwd weer.

2 likes

Oh man die moneymindset, hou op hoor :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Sanny: ik moest als student rondkomen van 6 euro per dag en vroor heel veel maaltijden in. Meid, je studeerde en woonde in Amsterdam. Wat een inspirerend verhaal over armoede

31 likes

Ik zit net het dagboek van Annemerel te lezen, even kijken of mijn saaie week spannender was dan haar week (en dat kan al snel)
Ze heeft nantuurlijk die Dyson gebietst en gekregen en lees nu dat ze moppert over haar haar, en ze schrijft dus dit: “Overigens zit het wel gewoon goed als ik de krultang van de Dyson Airwrap gebruik, maar ja, daar heb ik ook niet iedere dag tijd voor. Of in ieder geval, daar neem ik niet iedere dag de tijd voor.”
:roll_eyes:

17 likes

Geef dat ding dan maar aan mij saaie trut.

29 likes