In de zelfspodcast aflevering van vandaag gaat het over kwakzalvercoaches en Jessie Jazz wordt niet gespaard.
Maar het komt wel vanuit de gast, en Sander en Jaap lieten zich er niet echt over uit. Dus denk idd dat ze zich hier ongemakkelijk bij voelen. (Weet even niet meer in welk topic dit nou door wie werd besproken.)
Sander laat zich daar doorgaans op twitter best uitgebreid over uit (negatief) dus dat is dan ook apart
Nienke was waarschijnlijk uitgenodigd omdat ze laatst op Twitter begon over dat de Kaj (vriend van Jessie Jazz) in S zijn podcaststal zit en zich openlijk nogal wappie uitlaat. Waarom hij zich daar niet tegen uitsprak.
Had van hem niet verwacht dat hij het dan alleen op persoonlijke titel durft te doen. Want hij laat overkomen dat hij zulke dingen hekelt en achterlijk vindt.
Maarja GELD .
Over JJ specifiek? Want het ging hier laatst over dat Sander zich inderdaad altijd zeer negatief uitlaat over wappers en coaches, maar dat Kaj natuurlijk ook een podcast maakt bij hun.
Maar in deze aflevering begon de gast (Sjamadriaan op twitter) ook over die sektarische bijeenkomst van JJ van vorig weekend. Ze spraken hem niet tegen, maar ze deden er niet ook nog zelf nog een schep bovenop wat ze bij alle andere voorbeelden wel deden. Maar tussen de regels door was het dus alsnog wel duidelijk hoe ze erover denken.
@Marqant Ik volg dit even niet. Welke Nienke?
Nee niet haar specifiek maar heel veel van die mensen zijn gewoon onderling inwisselbaar: zelfde blabla, ander persoontje. Dus als je tegen de een bent, dan ook tegen de ander. En dan is het voor iemand met een groot bereik nog kwalijker imho.
Ik luister zelf die podcast niet overigens maar met Sander zân anders best grote mond valt me dit dan wel tegen đ„č.
Lol ik denk dat ik sjamadriaan en de stylistoloog van de sterren (Nienke) door elkaar haal Kan de berichten niet meer terugvinden, maar ging wel over JJ en Kaj specifiek in de Twitter berichten! Dus dat ze âm dan wel uitgenodigd hebben zegt wel wat.
Ja.
Ik weet niet, is dat zo? Ik heb ook het idee dat t bij vrouwen (althans, niet bij alle) niet helemaal doordringt dat die mannen de vrouw gewoon terug achter het aanrecht willen.
Echt WTF sommige mensenâŠ
Ook hoe het ook gebracht wordt âik weet natuurlijk niets van je moederâŠâ -.-
Ah oke. Maar in mijn hoofd zijn dit juist dezelfde type vrouwen die je ziet bij moederharten? Of heb ik een verkeerd beeld?
Maar hoe rijm je die focus op zelfontwikkeling met terug achter het aanrecht?
Thanks voor je uitleg:) Er zit idd ook wel veel overlap in.
Maakt Sanders argumentatie niet zo sterk. Voor iemand die normaal altijd heel scherp is en bovenop dit soort dingen zit, heb ik toch het idee dat de (zakelijke) relatie met Kaj meespeelt.
Goed bedoeld mijn reet. En jou opmerking evengoed.
Thnx voor je uitleg! Ik ga dat boek ook eens lezen
Ik heb nooit gezegd dat ik het goed bedoelde
Advies geeft⊠die vrouw vraagt letterlijk of sanne misschien hersen beschadiging heeft opgelopen omdat haar moeder wellicht gedronken heeft tijdens de zwangerschap.
Als je dat stuurt ben je gewoon niet goed. Of je hrt nou naar ern negative nancy stuurt of niet.
Nee, dat is te merken.
Zo nou dat is wel duidelijk, wat zul je trots op jezelf zijn