Het influencertopic #22

Ik vind Aranka vaak een beetje bijzondere dingen posten. Foto op het spoor bij Birkenau, tijdens de vakantie bij elke foto/activiteit benoemen dat ze ziek is, hoe slecht het weer is en dat veel tegenvalt. En vandaag lijkt me ook niet het beste moment om te gaan klagen dat je moet staan in de eerste klas…

19 likes

Misschien een beetje salty, maar ik begrijp eigenlijk überhaupt niet dat zij influencer is. Toen ze een beautyblog onderhield, was haar doelgroep wellicht wel duidelijk. Maar de blogtijd is nu wel voorbij. Wat heeft zij eigenlijk te bieden en waarom zouden mensen haar volgen? Ik vind haar bijzonder oninspirerend en soms inderdaad wereldvreemd (goed gezelschap voor Mascha).

22 likes

Ja ik heb dat toen ze een beautyblog had ook nooit begrepen. De swatches waren altijd heel slordig, make-up zat niet mooi…

5 likes

Ze kon wel mooie nagelswatches maken.

6 likes

Oh dat kan ik me niet meer herinneren. De lipstickswatches staan me vooral nog bij, hahah

6 likes

Ja, het is lang geleden, maar dat kan ik me maar moeilijk herinneren. Wel dat ze hele lange stevige, uit zichzelf omhoog krullende wimpers had en alle mascara ge-wel-dig vond. En de teleurstelling die ik dan weer had met mijn rechte korte slappe stompjes, nadat ik weer eens een mascara had geprobeerd na een review van haar. :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Oh jessie jazz die nu ook een cursus gaat aanbieden over ‘money mindset’ & dat gevoel wat je mag ontvangen totaaaal veranderd in een maand. Vernieuwd weer.

2 likes

Oh man die moneymindset, hou op hoor :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Sanny: ik moest als student rondkomen van 6 euro per dag en vroor heel veel maaltijden in. Meid, je studeerde en woonde in Amsterdam. Wat een inspirerend verhaal over armoede

31 likes

Ik zit net het dagboek van Annemerel te lezen, even kijken of mijn saaie week spannender was dan haar week (en dat kan al snel)
Ze heeft nantuurlijk die Dyson gebietst en gekregen en lees nu dat ze moppert over haar haar, en ze schrijft dus dit: “Overigens zit het wel gewoon goed als ik de krultang van de Dyson Airwrap gebruik, maar ja, daar heb ik ook niet iedere dag tijd voor. Of in ieder geval, daar neem ik niet iedere dag de tijd voor.”
:roll_eyes:

17 likes

Geef dat ding dan maar aan mij saaie trut.

29 likes

“Zo werkt het leven” jaja sure

14 likes

Ik kan moeilijk geloven dat iemand deze logica overtuigend vindt

6 likes

Als ik deze influencers moet geloven krijg ik met een andere mindset tonnen geld op de bank. Mits ik natuurlijk hoogfrequent genoeg ben.

Echt superfijn, geld kan dus toch uit de lucht getoverd worden.

9 likes

Met die wat… maniakale lach.

7 likes

Tof plan wel voor de gedupeerden van de toeslagenaffaire. Anders denken over geld na een Instagramcursus. Problems solved.

11 likes

Ja blijkbaar heeft het voor Jessy ook nog eens goed uitgepakt zonder dure cursus, dus hup gewoon in geloven en ervoor gaan. Meer heb je blijkbaar niet nodig.

3 likes

yes nog dertig uitgekauwde grappen over manifesteren let’s go. op het forum kun je rekenen 🫶🏻

10 likes

Heb jij nog een leuke influencer in de aanbieding?

Ik weet ook niet meer over wie we het moeten hebben.

3 likes

Wel echt een leuke blouse

17 likes

Wat zijn Lovaeij en Deen toch een heerlijk stel zeg hahaha. Die fotoshoot :joy::joy:

49 likes