“Zo werkt het leven” jaja sure
Ik kan moeilijk geloven dat iemand deze logica overtuigend vindt
Als ik deze influencers moet geloven krijg ik met een andere mindset tonnen geld op de bank. Mits ik natuurlijk hoogfrequent genoeg ben.
Echt superfijn, geld kan dus toch uit de lucht getoverd worden.
Met die wat… maniakale lach.
Tof plan wel voor de gedupeerden van de toeslagenaffaire. Anders denken over geld na een Instagramcursus. Problems solved.
Ja blijkbaar heeft het voor Jessy ook nog eens goed uitgepakt zonder dure cursus, dus hup gewoon in geloven en ervoor gaan. Meer heb je blijkbaar niet nodig.
yes nog dertig uitgekauwde grappen over manifesteren let’s go. op het forum kun je rekenen 🫶🏻
Heb jij nog een leuke influencer in de aanbieding?
Ik weet ook niet meer over wie we het moeten hebben.
Wel echt een leuke blouse
Wat zijn Lovaeij en Deen toch een heerlijk stel zeg hahaha. Die fotoshoot
Ja echt genieten die stories en foto’s
Ik wil ook zon shoot. Echt iconisch
Ja echt heerlijk.
Die foto achter de cactus doet me ineens denken aan de moeder van Serena die zich toen achter een plant verstopte op een foto of filmpje of wat was het nou😂
RobenRita
Ze hadden altijd een heel aandoenlijk boomer insta account.
Haha nou ja het zou me niet eens verbazen als je zoiets met het Stap budget kan betalen, slaat de overheid gelijk 2 vliegen in 1 klap
Uhl ja die hele vibe van HALLO!!! Kijk mij PLEZIER!!! hebben in het leven HIHAHO. No thanks, laat mij maar met een grafkop en en glas wijn op de bank zitten.
Vanaf ongeveer 7:30
Ik vond het wel grappig hoe Bonnie het toch nog probeerde te relativeren (waarschijnlijk omdat ze minder schijt heeft en bewuster is van commentaar).
Is Bram nou gewoon een snob in een bubbel, of is dat mierenneuken gewoon iets wat sommige mensen van nature hebben en moet je daar dan maar een beetje om zitten lachen?
Of misschien ligt het wel aan mij en moet ik mensen meer laten zeiken zonder mezelf er zo aan te ergeren.
Maar…“Premium Mediocre”, man alsjeblieft.
Haha ik ken het desbetreffende lunchtentje (kom er best vaak) en het is helemaal niet zo’n Instagram hotspot zoals Bram zegt, dat pogen ze ook niet te zijn. Gewoon een prima lunchplek. Ik vond meer het ‘hip voor Hilversum’ een beetje een bubbelopmerking haha
Vooral de tekst erbij ook: ‘dit geeft mij een mega gevoel van overvloed’
Overvloed🤮