Het influencertopic #22

Ja echt genieten die stories en foto’s :joy:

8 likes

Ik wil ook zon shoot. Echt iconisch

5 likes

Ja echt heerlijk.

Die foto achter de cactus doet me ineens denken aan de moeder van Serena die zich toen achter een plant verstopte op een foto of filmpje of wat was het nou😂

33 likes

RobenRita :smiling_face_with_three_hearts:

Ze hadden altijd een heel aandoenlijk boomer insta account.

7 likes

Haha nou ja het zou me niet eens verbazen als je zoiets met het Stap budget kan betalen, slaat de overheid gelijk 2 vliegen in 1 klap

1 like

Sanny doet me elke keer als ik haar zie weer meer denken aan de man van Nicolette van Dam.

53 likes

Uhl ja die hele vibe van HALLO!!! Kijk mij PLEZIER!!! hebben in het leven HIHAHO. No thanks, laat mij maar met een grafkop en en glas wijn op de bank zitten.

30 likes

Vanaf ongeveer 7:30

Ik vond het wel grappig hoe Bonnie het toch nog probeerde te relativeren (waarschijnlijk omdat ze minder schijt heeft en bewuster is van commentaar).
Is Bram nou gewoon een snob in een bubbel, of is dat mierenneuken gewoon iets wat sommige mensen van nature hebben en moet je daar dan maar een beetje om zitten lachen?

Of misschien ligt het wel aan mij en moet ik mensen meer laten zeiken zonder mezelf er zo aan te ergeren.

Maar…“Premium Mediocre”, man alsjeblieft.

6 likes

Haha ik ken het desbetreffende lunchtentje (kom er best vaak) en het is helemaal niet zo’n Instagram hotspot zoals Bram zegt, dat pogen ze ook niet te zijn. Gewoon een prima lunchplek. Ik vond meer het ‘hip voor Hilversum’ een beetje een bubbelopmerking haha

5 likes

Vooral de tekst erbij ook: ‘dit geeft mij een mega gevoel van overvloed’

Overvloed🤮

5 likes

Zou Rita nog steeds achter die plant staan?

8 likes

Jeetje dat gesprek daarna staat wel echt de plank mis. Zelfbenoemd woke zijn maar wel een hele groep mensen over 1 kam scheren (mensen die rechts stemmen zijn slecht en mensen die links stemmen zijn goed). Die twee zijn lekker bezig.

6 likes

Ugh dit maakt me echt agressief.

2 likes

Wat klopt hier niet aan

38 likes

Vanaf 29:00 start die:

Enzo slaat wel even de plank mis hier :rofl: Agent doet een beetje neerbuigend maar heeft echt 100% gelijk dat ze veel te hard rijden (170 gemeten) en Enzo heeft een paar bakkies op - hij drinkt tegenwoordig, maar het zorgt duidelijk voor niet de meest slimme uitspraken - en vertelt na afloop doodleuk in de camera dat hij altijd om middenacht 170 zou rijden van Assen naar Zeist als het rustig op de weg is. “Eerlijk is eerlijk” Omdat hij een snelle auto heeft, ze snel naar huis willen, ze op de snelweg rijden en omdat ze de enigen op de weg zijn. “Het is het risico wat je neemt.” (Of je een boete krijgt) Wtf man. :joy: Dacht er niemand nou even, dat knippen we er wel uit? :rofl:

Ik denk dat de politie a la Hunted een permanente hit op de ANPR van zijn auto’s mag zetten, zeker voor in de late avonduurtjes. :smirk: Dan kunnen ze hem elke keer op de bon slingeren. :smiling_imp:

27 likes

Die vergelijking van Myron ook met Duitsland :upside_down_face: en 170 is niet zo hard… :upside_down_face:

7 likes

Wat een droeftoeters zonder zelfreflectie :persevere::persevere:

23 likes

Ik vind sommige uitspraken van Myron ook zo bijzonder hier. Iets over dat je met een Porsche beter 170 kan rijden dan 170 in een Up. Ja leuk voor je, maar wat heeft het automerk met je snelheid te maken. Je rijdt gewoon 40 kilometer harder dan je waar dan ook in Nederland mag rijden.

30 likes

en ook graag verkeersboetes inkomensafhankelijk maken😈

55 likes

Wat toevallig dat zoveel influencers hun auto via Marktplaats hebben gekocht… :nerd_face::nerd_face:

11 likes