Het influencertopic #22

Maar het zegt zoveel over haar!

Ik doe promotieonderzoek aan de Universiteit van Leuven naar succesvol vrouwelijk ondernemerschap. Ook dit is helemaal Projector stijl gegaan, want ik ben hier door de professor voor uitgenodigd. Had ik zelf niet bedacht, maar ik wist: dit is wat ik te doen heb.

En ze organiseert ook een retreat voor echte soulpreneurs :sparkles: met ayahuasca erbij uiteraard

####
Dit is een week van samen. Je gaat een diepe verbinding aan met jezelf en andere soulpreneurs en in die verbondenheid ga je geluk, liefde en transcedentie ervaren. Je voelt dat je deel uitmaakt van iets groters en put daar enorm veel joy uit!

#### Je groeit, verbindt en voegt iets waardevols toe, en ontvangt zelf inspiratie en joy van het herkend en gezien worden. Jij gaat de levenszin op een diep niveau voelen.

#### Geen programma. We flowen met wat er ontstaat. Ik ben er altijd met mijn Human Design kennis en wijsheden en op basis van waar de behoeften liggen, faciliteer ik.

#### Met mijn gate 27 van over-giving leg ik je enorm in de watten en krijg je op alle vlakken (energetisch en fysiek) véél! En dat ook nog in de perfecte vorm, door mijn 57-10 kanaal die geen half werk kan leveren. Zo is er eten verzorgd door een chef die op sterrenniveau heeft gekookt.

#### Een top accommodatie. Dankzij mijn external environment omgeving heb ik van nature een neusje voor hotspots, vakantieadresjes en restaurants.

#### Liefdes vibes! De Incarnation Cross van mijn bedrijf is ‘Je bent hier om mensen de flow van liefde te laten ervaren, liefde voor zichzelf, voor anderen en voor het leven zelf’. Ik help jou om (nog meer) verliefd te worden op jezelf, het leven en jouw business.

#### Een plantceremonie aan het begin van de week die ik heb uitbesteed aan een prachtige vrouw + haar begeleiders, zodat we vanuit een diepe transformatie de week in gaan.

#### Breathwork in de vorm van een ademcirkel, waarbij er gebruik wordt gemaakt van de verbonden adem methode. Jouw lijf, geest en ziel geven jou de ervaring en spiegel(s) in het moment.

#### Dit vindt allemaal plaats in een space waar je open en kwetsbaar mag zijn. Door mijn gate 27 ben ik goed in het bouwen van deze space. Jij mag echt jezelf zijn bij mij.

7 likes

Dit lijkt toch wel de speld :rofl:

Kan iemand please undercover gaan?

14 likes

Haha ze doet een PhD?! Ben heel benieuwd hoe ze de wetenschappelijke methode verenigt met al deze onzin.

7 likes

Wat een ontzettende afknapper van Enzo en Myron. Kunnen ze wel zo bijdehand gaan doen maar Rai Vloet reed in de nacht ook te hard (en onder invloed nog dommer) een 4 jarig kindje dood. Ja leuk dat ze denken dat er geen kip op de weg is maar het hoeft maar 1x fout te gaan.

13 likes

nou echt! Ik kwam laatst via via ook een visitekaartje onder ogen van iemand met een PhD en die haar doctorstitel dus gebruikte (misbruikte, vond ik) voor haar coachbedrijfje wat o.a. ging over met aliens praten :weary:

15 likes

Oh dat geloof ik direct! Ik ging er alleen vanuit dat ze dat zelf dacht (en bedoelde) met haar opmerking omdat ik niet een andere redenatie kon bedenken.

2 likes

Zo te zien wel ja

De sound eronder is trouwens: “here I am once again (zwaaiend met die zak), torn into pieces”

26 likes

Ja, heeft ze ook op tiktok geplaatst

3 likes

Maar jullie insinueren nu wel dat er niets nieuws in gegaan is toch? Het kan ook gewoon een wissel zijn aangezien ze eerder aangegeven heeft ze te groot te vinden.

8 likes

Er kunnen toch ook new boobs in het spel zijn

15 likes

Op het filmpje lijkt het niet zo dat er nieuwe siliconen in zitten. Dan heb je toch ook vaak zo’n strak harnas aan?

6 likes

Nee, dat zie je weleens in België bijv. In Nederland krijg je zo’n bh aan met een rits of haakjes aan de voorkant en verstelbare bandjes zoals bij Monica op de foto, of je nou implantaten hebt gekregen of bijvoorbeeld een borstlift/verkleining.

Hoe dan ook, fijn dat ze voor haar gemak kiest of ze er nou uit of kleiner zijn😄

3 likes

Ja maakt mij verder ook niks uit eigenlijk, haar huid haar leven

4 likes

Haha, is dat deze toevallig? Filemon op bezoek bij vrouw die zwanger werd met hulp van aliens - Joop - BNNVARA

3 likes

Runt ze een vliegveld of radiozender ofzo? Ik snap helemaal niets van die termen als “gate 27” en “57-10 kanaal”.

6 likes

Pff vind steeds meer influencers echt kut.

Maarrr ik keek een video van Sophie Ousri en ze zegt dat ze voor een event was uitgenodigd en toen een dag van tevoren is afgebeld omdat een andere influencer die naar dat event gaat niet wilde dat Sophie erbij zou zijn. Over wie zou dit gaan?

ik lag onder een steen denk ik want had helemaal gemist dat het andere YT’ers topic in dit topic was overgegaan, zocht me rot :sweat_smile:

9 likes

Gokje: Joann van den Herik? Ze waren een tijd goed bevriend en toen zag je ze ineens nooit meer samen :woman_shrugging:

8 likes

Dat een PR bureau of merk hier mee akkoord gaat joh

14 likes

Volgens mij is die Joan met haar zwager maar hebben zij en haar vriend geen contact meer met de familie.

9 likes

Had ze al weleens benoemd te zullen doen binnenkort

4 likes