Mijn God sommige mensen hebben echt een paar ‘denkbeeldige’ stompen nodig. Jessie Jazz met haar zweefteef gelul, Bonnie met haar zogenaamde wereldse stadsmeid uit Roffa act en Enzo had z’n auto kwijt mogen raken.
Alleen op Mo is nog te vertrouwen
Mijn God sommige mensen hebben echt een paar ‘denkbeeldige’ stompen nodig. Jessie Jazz met haar zweefteef gelul, Bonnie met haar zogenaamde wereldse stadsmeid uit Roffa act en Enzo had z’n auto kwijt mogen raken.
Alleen op Mo is nog te vertrouwen
Ach cry me a river rijke witte kids
“Er zijn net 4 mensen overleden door te hoge snelheid waarschijnlijk”
Tot ze weer zo’n doos vol rommel uitbrengt…
It’s all 'bout the dum dum da da dum dum
Jij hebt de vlog niet gekeken.
Ik weet niet precies hoe ik er terecht gekomen ben, maar ik kwam dus op deze pagina terecht: Hoeveel ik aan zelfontwikkeling heb uitgegeven: een echt kijkje in de keuken van een ondernemer | De Betekenisvolle Vrouw
Echt het geld dat er in zoveel flut cursussen omgaat??
Het begin alleen al ook:
Heel vaak hoor je ondernemers zeggen ‘ik heb duizenden euro’s uitgegeven aan zelfontwikkeling’. Ik merk als Projector daar soms onzuiverheid in. Of dat het niet klopt, of dat ze er hun identiteit aan ophangen. Daarnaast vind ik dat in ondernemersland in dit soort uitspraken er zo weinig transparantie is. Waar heb je dat dan allemaal aan uitgegeven? Welke trajecten heb je gevolgd? Welke coaches heb je gehad? Ik kreeg de inspired action om alles wat ik aan zelfontwikkeling heb gedaan de afgelopen jaren voor jou in kaart te brengen. Zodat je een keer echt een kijkje in de keuken krijgt. Dat kijkje geef ik je in deze blog.
Allereerste vind ik het een belangrijke disclaimer dat er geen goed of fout is, en dat meer ook niet per definitie beter betekent. Het is precies zoals dat vanuit Human Design wordt geteacht: het is energetisch correct voor jou wat jij doet en hebt gedaan, en waar jij je goed bij voelt en hebt gevoeld. Dit is gewoon een kijkje in de keuken om meer transparantie in het ondernemerschap te creëren. Dat is dan ook wat het is, niet meer en niet minder. Misschien inspireert het je of mag ik dingen aan je doorgeven waar ik zelf zo enthousiast over ben of die mij veel hebben gebracht. Doe er mee wat in lijn is met jou.
edit: en dit ook wtf
Karmische erfbelasting loslaten via pendelen bij Erik Soors voor 50 euro ex btw. Toen ik terug kwam van de wereldreis ben ik samen met mam naar Erik Soors gegaan om daar karmische belasting weg te halen rondom het zwanger willen worden en overvloed ontvangen. Ik had de angst dat ik zwanger zou worden van een kindje waar iets mis mee zou zijn, en in die sessie bleek dat dit van mijn oma was. Drie maanden later was ik zwanger van onze prachtige gezonde dochter.
Misschien bedoelt ze dat de Porsche veiliger is als je toch een ongeluk krijgt? De mensen in de Up waar je tegenop knalt hadden zelf ook maar een Porsche moeten kopen
Misschien is ze wel in te huren. Beetje performance art in je winkel kan vast geen kwaad.
Karmische erfbelasting?
‘Vroeger’ volgde ik Louise Pentland en nu zag ik net na een hele tijd weer een post van haar voorbij komen op mijn instagram. Jemig, die kinderen zijn ineens gegroeid! Vond haar altijd heel erg leuk om naar te kijken, dus weer op volgen gezet. Zoe Sugg daarentegen begint me steeds meer tegen te staan. Alfie is alleen maar irritanter en arroganter geworden en Zoe zit thuis met de kleine.
Ik dacht al aan een soort belasting wat je moet betalen over een erfenis maar dat was obviously niet wat ze bedoelde.
Maar het zegt zoveel over haar!
Ik doe promotieonderzoek aan de Universiteit van Leuven naar succesvol vrouwelijk ondernemerschap. Ook dit is helemaal Projector stijl gegaan, want ik ben hier door de professor voor uitgenodigd. Had ik zelf niet bedacht, maar ik wist: dit is wat ik te doen heb.
En ze organiseert ook een retreat voor echte soulpreneurs met ayahuasca erbij uiteraard
####
Dit is een week van samen. Je gaat een diepe verbinding aan met jezelf en andere soulpreneurs en in die verbondenheid ga je geluk, liefde en transcedentie ervaren. Je voelt dat je deel uitmaakt van iets groters en put daar enorm veel joy uit!
#### Je groeit, verbindt en voegt iets waardevols toe, en ontvangt zelf inspiratie en joy van het herkend en gezien worden. Jij gaat de levenszin op een diep niveau voelen.
#### Geen programma. We flowen met wat er ontstaat. Ik ben er altijd met mijn Human Design kennis en wijsheden en op basis van waar de behoeften liggen, faciliteer ik.
#### Met mijn gate 27 van over-giving leg ik je enorm in de watten en krijg je op alle vlakken (energetisch en fysiek) véél! En dat ook nog in de perfecte vorm, door mijn 57-10 kanaal die geen half werk kan leveren. Zo is er eten verzorgd door een chef die op sterrenniveau heeft gekookt.
#### Een top accommodatie. Dankzij mijn external environment omgeving heb ik van nature een neusje voor hotspots, vakantieadresjes en restaurants.
#### Liefdes vibes! De Incarnation Cross van mijn bedrijf is ‘Je bent hier om mensen de flow van liefde te laten ervaren, liefde voor zichzelf, voor anderen en voor het leven zelf’. Ik help jou om (nog meer) verliefd te worden op jezelf, het leven en jouw business.
#### Een plantceremonie aan het begin van de week die ik heb uitbesteed aan een prachtige vrouw + haar begeleiders, zodat we vanuit een diepe transformatie de week in gaan.
#### Breathwork in de vorm van een ademcirkel, waarbij er gebruik wordt gemaakt van de verbonden adem methode. Jouw lijf, geest en ziel geven jou de ervaring en spiegel(s) in het moment.
#### Dit vindt allemaal plaats in een space waar je open en kwetsbaar mag zijn. Door mijn gate 27 ben ik goed in het bouwen van deze space. Jij mag echt jezelf zijn bij mij.
Dit lijkt toch wel de speld
Kan iemand please undercover gaan?
Haha ze doet een PhD?! Ben heel benieuwd hoe ze de wetenschappelijke methode verenigt met al deze onzin.
Wat een ontzettende afknapper van Enzo en Myron. Kunnen ze wel zo bijdehand gaan doen maar Rai Vloet reed in de nacht ook te hard (en onder invloed nog dommer) een 4 jarig kindje dood. Ja leuk dat ze denken dat er geen kip op de weg is maar het hoeft maar 1x fout te gaan.
nou echt! Ik kwam laatst via via ook een visitekaartje onder ogen van iemand met een PhD en die haar doctorstitel dus gebruikte (misbruikte, vond ik) voor haar coachbedrijfje wat o.a. ging over met aliens praten
Oh dat geloof ik direct! Ik ging er alleen vanuit dat ze dat zelf dacht (en bedoelde) met haar opmerking omdat ik niet een andere redenatie kon bedenken.
Zo te zien wel ja
Ja, heeft ze ook op tiktok geplaatst
Maar jullie insinueren nu wel dat er niets nieuws in gegaan is toch? Het kan ook gewoon een wissel zijn aangezien ze eerder aangegeven heeft ze te groot te vinden.