Het influencertopic #22

Wauw vind het wel heftig dat gelijk een hele familie een kant zou kiezen, weet natuurlijk niet wat er gebeurd is maar toch

7 likes

Ik heb de vlogs van Enzo al een tijdje niet gezien, deze vlog heb ik ook nog niet gezien. Maar het valt me wel een beetje tegen van hem dat hij nu opeens drinkt, terwijl hij eerder uitspraken deed dat hij dat niet deed omdat hij weet dat het verslaafde kan zijn . En ik dacht juist dat hij het goede voorbeeld wou laten zien aan zijn kijkers.
En nu ook dat hij blijkbaar zo makkelijk doet over te hard rijden. Het zal maar een keer mis gaan.

3 likes

Ah, dit vond ik zoooo sneu! Echt love Sophie, waarom geeft een merk/organisatie hier gehoor aan…

5 likes

Ik zat even te kijken op de insta van Enzo, en zag dat hij weer een blote billenfoto had geplaatst. Waarop hij nogal wat kritiek kreeg, dat het niet zo kunnen omdat er vooral jonge kinderen naar hem kijken.
Hier een voorbeeld foto.

Nu was ik benieuwd vinden jullie dat dit kan of niet?

• Ja dit kan prima.
  • Nee dat kan niet.
  • Anders…

0 stemmers

6 likes

Als ie nou omgedraaid stond vind ik het een ander verhaal, maar een paar blote billen woohoo wat erg.

28 likes

Nee ik praat liever nog even door over de gortdroge geitenwollesokken/wilentien tiktoks van Bonnie

7 likes

Hahah die mensen zijn niet opgegroeid met Villa Achterwerk in de ‘90.

37 likes

Ik ken genoeg mensen die vroeger geen VPRO mochten kijken :flushed:

5 likes

Echt he… weer wat nieuws. Overvloed gaat niet om geld, maar om ervaring… :nauseated_face:

1 like

Offfff de meneer Cactus-show

11 likes

Jaaa als we met de bus op schoolreisje gingen altijd wel een paar jongens die dan even met hun blote billen tegen de ruit moesten gaan staan om de auto’s achter ons op de snelweg te moonen

7 likes

Zolang het niet Thierry aan de rand van een zwembad is het :+1:

6 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye: Mijn moeder (niet NLs) is nog steeds geschokt!

2 likes

Ik zag ook een keer een vintage Klokhuisaflevering waarin 3 mannelijke acteurs in een sketch niet meer dan een soort vleeskleurige string aanhadden.

De 90’s waren wild!

3 likes

En wat denk je van Boy Zonderman in strakke tijgerlegging. :star_struck:

46 likes

Ik heb The Dean in het begin gevolgd omdat het zo grappig / satirisch was maar die video van gister sloeg toch echt heeeelemaal nergens op. Zoveel spon, klikbeet en 4 reclames tussendoor. Hou op met me hoor.

Ondanks dat ze tussendoor relativeren dat ze de ene keer voor een uitverkochte club staan en dan voor 21 pubers vind ik het super sad. Haha. :joy:

5 likes

Ik heb hem ook net gekeken, en vond het ook niet zo. Het eerste seizoen vond ik zo leuk en grappig. Maar deze aflevering echt geen 1x gelachen, het voelt nu al uitgemolken eigenlijk.

Je hebt trouwens de verkeerde video gepost, van vorig seizoen. Of was dat de bedoeling haha

7 likes

Ik vind dat eigenlijk heel snel bij wat die streetlab mannen doen steeds. Terwijl ik het dan in eerste instantie wél grappig en leuk vind

11 likes

Oh thanks haha! Ik was net wakker en had de eerste van zijn youtube pagina gepakt maar dat is dus niet de laatste video :stuck_out_tongue:

4 likes

Waarom hebben we het hier überhaupt over Enzo Knol

18 likes