Er kunnen toch ook new boobs in het spel zijn
Op het filmpje lijkt het niet zo dat er nieuwe siliconen in zitten. Dan heb je toch ook vaak zoān strak harnas aan?
Nee, dat zie je weleens in BelgiĆ« bijv. In Nederland krijg je zoān bh aan met een rits of haakjes aan de voorkant en verstelbare bandjes zoals bij Monica op de foto, of je nou implantaten hebt gekregen of bijvoorbeeld een borstlift/verkleining.
Hoe dan ook, fijn dat ze voor haar gemak kiest of ze er nou uit of kleiner zijnš
Ja maakt mij verder ook niks uit eigenlijk, haar huid haar leven
Haha, is dat deze toevallig? Filemon op bezoek bij vrouw die zwanger werd met hulp van aliens - Joop - BNNVARA
Runt ze een vliegveld of radiozender ofzo? Ik snap helemaal niets van die termen als āgate 27ā en ā57-10 kanaalā.
Pff vind steeds meer influencers echt kut.
Maarrr ik keek een video van Sophie Ousri en ze zegt dat ze voor een event was uitgenodigd en toen een dag van tevoren is afgebeld omdat een andere influencer die naar dat event gaat niet wilde dat Sophie erbij zou zijn. Over wie zou dit gaan?
ik lag onder een steen denk ik want had helemaal gemist dat het andere YTāers topic in dit topic was overgegaan, zocht me rot
Gokje: Joann van den Herik? Ze waren een tijd goed bevriend en toen zag je ze ineens nooit meer samen
Dat een PR bureau of merk hier mee akkoord gaat joh
Volgens mij is die Joan met haar zwager maar hebben zij en haar vriend geen contact meer met de familie.
Had ze al weleens benoemd te zullen doen binnenkort
Wauw vind het wel heftig dat gelijk een hele familie een kant zou kiezen, weet natuurlijk niet wat er gebeurd is maar toch
Ik heb de vlogs van Enzo al een tijdje niet gezien, deze vlog heb ik ook nog niet gezien. Maar het valt me wel een beetje tegen van hem dat hij nu opeens drinkt, terwijl hij eerder uitspraken deed dat hij dat niet deed omdat hij weet dat het verslaafde kan zijn . En ik dacht juist dat hij het goede voorbeeld wou laten zien aan zijn kijkers.
En nu ook dat hij blijkbaar zo makkelijk doet over te hard rijden. Het zal maar een keer mis gaan.
Ah, dit vond ik zoooo sneu! Echt love Sophie, waarom geeft een merk/organisatie hier gehoor aanā¦
Ik zat even te kijken op de insta van Enzo, en zag dat hij weer een blote billenfoto had geplaatst. Waarop hij nogal wat kritiek kreeg, dat het niet zo kunnen omdat er vooral jonge kinderen naar hem kijken.
Hier een voorbeeld foto.
Nu was ik benieuwd vinden jullie dat dit kan of niet?
- Ja dit kan prima.
- Nee dat kan niet.
- Andersā¦
0 stemmers
Als ie nou omgedraaid stond vind ik het een ander verhaal, maar een paar blote billen woohoo wat erg.
Nee ik praat liever nog even door over de gortdroge geitenwollesokken/wilentien tiktoks van Bonnie
Hahah die mensen zijn niet opgegroeid met Villa Achterwerk in de ā90.
Ik ken genoeg mensen die vroeger geen VPRO mochten kijken
Echt he⦠weer wat nieuws. Overvloed gaat niet om geld, maar om ervaringā¦