Het influencertopic #22

Offfff de meneer Cactus-show

11 likes

Jaaa als we met de bus op schoolreisje gingen altijd wel een paar jongens die dan even met hun blote billen tegen de ruit moesten gaan staan om de auto’s achter ons op de snelweg te moonen

7 likes

Zolang het niet Thierry aan de rand van een zwembad is het :+1:

6 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye: Mijn moeder (niet NLs) is nog steeds geschokt!

2 likes

Ik zag ook een keer een vintage Klokhuisaflevering waarin 3 mannelijke acteurs in een sketch niet meer dan een soort vleeskleurige string aanhadden.

De 90’s waren wild!

3 likes

En wat denk je van Boy Zonderman in strakke tijgerlegging. :star_struck:

46 likes

Ik heb The Dean in het begin gevolgd omdat het zo grappig / satirisch was maar die video van gister sloeg toch echt heeeelemaal nergens op. Zoveel spon, klikbeet en 4 reclames tussendoor. Hou op met me hoor.

Ondanks dat ze tussendoor relativeren dat ze de ene keer voor een uitverkochte club staan en dan voor 21 pubers vind ik het super sad. Haha. :joy:

5 likes

Ik heb hem ook net gekeken, en vond het ook niet zo. Het eerste seizoen vond ik zo leuk en grappig. Maar deze aflevering echt geen 1x gelachen, het voelt nu al uitgemolken eigenlijk.

Je hebt trouwens de verkeerde video gepost, van vorig seizoen. Of was dat de bedoeling haha

7 likes

Ik vind dat eigenlijk heel snel bij wat die streetlab mannen doen steeds. Terwijl ik het dan in eerste instantie wél grappig en leuk vind

11 likes

Oh thanks haha! Ik was net wakker en had de eerste van zijn youtube pagina gepakt maar dat is dus niet de laatste video :stuck_out_tongue:

4 likes

Waarom hebben we het hier überhaupt over Enzo Knol

18 likes

:rofl:

91 likes

En zijn blote kont.

3 likes

Amper geld op je bankrekening en geen idee hoe je de maand moet doorkomen? Dat ligt dus allemaal aan je money mindset. Gelukkig kan Sanny je hiermee helpen​:money_mouth_face::face_vomiting:

25 likes

En het kost zeker 10k om geholpen te worden? :joy:

12 likes

Ik denk bij dit stel echt alleen nog maar aan deze irritante mond open pose waarschijnlijk zonder geluid

27 likes

afbeelding

29 likes

Voor het eerst blij dit hoofd te zien, want ik was me enorm aan het irriteren aan die post van ze daarboven. Het meest walgelijke vind ik dan dat het eindigt met promo voor hun eigen masterclass. Na logisch want influencer (of coach?) maar walgelijk.

Leven van 6 euro per dag, ja jongens als student hebben heel veel mensen dit gedaan.

3 likes

Ik mis een kotsemojireactie

Ooooookeeeeee stomme mensen, wat jullie “money mindset” en rijk heeft gemaakt is gewoon dat jullie influenzers zijn en daar kan je rijk van worden. Niet door een talent dat jullie hebben of dat jullie zo slim zijn hoor.

En 6 euro per dag hahah ja veel mensen doen dat absoluut maar Sanny geloof ik geen barst van hoor.

17 likes

Jorg zijn moeder zat 's avonds bloembollen te pellen. Oké, want dat was het enige dat ze konden betalen om te eten? Hoe moet ik dit lezen? En verder, fuck deze mensen.

40 likes