Het influencertopic #22

:rofl:

91 likes

En zijn blote kont.

3 likes

Amper geld op je bankrekening en geen idee hoe je de maand moet doorkomen? Dat ligt dus allemaal aan je money mindset. Gelukkig kan Sanny je hiermee helpen​:money_mouth_face::face_vomiting:

25 likes

En het kost zeker 10k om geholpen te worden? :joy:

12 likes

Ik denk bij dit stel echt alleen nog maar aan deze irritante mond open pose waarschijnlijk zonder geluid

27 likes

afbeelding

29 likes

Voor het eerst blij dit hoofd te zien, want ik was me enorm aan het irriteren aan die post van ze daarboven. Het meest walgelijke vind ik dan dat het eindigt met promo voor hun eigen masterclass. Na logisch want influencer (of coach?) maar walgelijk.

Leven van 6 euro per dag, ja jongens als student hebben heel veel mensen dit gedaan.

3 likes

Ik mis een kotsemojireactie

Ooooookeeeeee stomme mensen, wat jullie “money mindset” en rijk heeft gemaakt is gewoon dat jullie influenzers zijn en daar kan je rijk van worden. Niet door een talent dat jullie hebben of dat jullie zo slim zijn hoor.

En 6 euro per dag hahah ja veel mensen doen dat absoluut maar Sanny geloof ik geen barst van hoor.

17 likes

Integendeel: Sanny’s vader was ondernemer

Is dat het tegendeel van uit een rijk gezin komen, okeee

33 likes

Lol Enzo is vanavond te gast bij Beau

6 likes

Hoorde ookal vanalles erover op de radio haha.

4 likes

Oh shit, Sanny’s mouthbreating bakkes is besmettelijk.

7 likes

Sowieso zijn die ouders van haar toch enorm bekakt?? Sorry maar die komen echt wel uit een bepaald milieu…

11 likes

Nou samny, mijn money mindset, en daarmee ook mijn keuzes, zijn tering rijk.
Dat is nou juist het hele probleem.

8 likes

En ik scrolde voorbij en dacht tot 2 keer toe ‘wat doet Johnny Knoxville in dit topic?’

2 likes

Bollen pellen is werk wat vaak voorkomt op het platteland. Was ook mijn eerste bijbaan. Mijn tante heeft dat werk altijd gedaan toen ze in Nederland werkte, ze is nu weer terugverhuisd naar haar geboorteland buiten Europa.

Maar ik snap verder je reactie hoor.

4 likes

Haha, een huis te midden van de natuur. Als ze in haar tuin staat, hoor je de auto’s voorbij razen. :joy: Maar ik zal wel een andere definitie hebben van de natuur. :upside_down_face:

2 likes

Ik vind het beschamend dat ze totaal niet doorhebben hoeveel privilege ze hebben, en een doodnormale situatie (studentenleven, ouder met (bij)baan) zien als een rags to riches verhaal. Ze zitten zo diep in die troep dat ze echt elke connectie met de werkelijkheid verloren zijn.

63 likes

gestoord

3 likes

Oeeeh Bram de Wijs onthult het bedrag van zijn schuld bij de belastingdienst in zijn Petje.af podcast. Twee keer raden wie zich precies vorige maand heeft afgemeld :’)…

9 likes