Het influencertopic #22

Integendeel: Sanny’s vader was ondernemer

Is dat het tegendeel van uit een rijk gezin komen, okeee

33 likes

Arme Elon Musk, loopt ook zoveel risico als ondernemer. Ondertussen een van de rijkste mensen op aarde. Hoe krijg je het uit je vingers…

24 likes

Lol Enzo is vanavond te gast bij Beau

6 likes

Hoorde ookal vanalles erover op de radio haha.

4 likes

Oh shit, Sanny’s mouthbreating bakkes is besmettelijk.

7 likes

Sowieso zijn die ouders van haar toch enorm bekakt?? Sorry maar die komen echt wel uit een bepaald milieu…

11 likes

Nou samny, mijn money mindset, en daarmee ook mijn keuzes, zijn tering rijk.
Dat is nou juist het hele probleem.

8 likes

En ik scrolde voorbij en dacht tot 2 keer toe ‘wat doet Johnny Knoxville in dit topic?’

2 likes

Bollen pellen is werk wat vaak voorkomt op het platteland. Was ook mijn eerste bijbaan. Mijn tante heeft dat werk altijd gedaan toen ze in Nederland werkte, ze is nu weer terugverhuisd naar haar geboorteland buiten Europa.

Maar ik snap verder je reactie hoor.

4 likes

Haha, een huis te midden van de natuur. Als ze in haar tuin staat, hoor je de auto’s voorbij razen. :joy: Maar ik zal wel een andere definitie hebben van de natuur. :upside_down_face:

2 likes

Ik vind het beschamend dat ze totaal niet doorhebben hoeveel privilege ze hebben, en een doodnormale situatie (studentenleven, ouder met (bij)baan) zien als een rags to riches verhaal. Ze zitten zo diep in die troep dat ze echt elke connectie met de werkelijkheid verloren zijn.

63 likes

gestoord

3 likes

Oeeeh Bram de Wijs onthult het bedrag van zijn schuld bij de belastingdienst in zijn Petje.af podcast. Twee keer raden wie zich precies vorige maand heeft afgemeld :’)…

9 likes

vreemde manier om mensen naar zijn petje.af te lokken vind ik

8 likes

Of slim, aangezien hij er mensen mee lokt waardoor hij meer geld heeft om zijn belastingschuld te betalen

13 likes

Heeee, hahahah dat is toch totaal niet boeiend om te weten? Waarom zou je dat willen weten???

19 likes

Ja, dan zal die boete wel extra hoog zijn, alles nog effe binnenharken :stuck_out_tongue:

4 likes

Holy fuck wat toondoof en ignorant van Kalvijn dit, echt om je dood te schamen die gast

19 likes

Het wordt echt nog veel erger allemaal 🫣 echt wat een enorm bord voor zijn kop

11 likes

Hij gaat niet op het station liggen want het stinkt naar pis hij heeft geeneens op straat geslapen echt deze man

14 likes